Niepokorna Siódemka

Świat Aury jest zagrożony. Już od ponad 10 lat Siły Chaosu panoszą się po całym świecie i budzą strach i pustoszą wszystkie napotkane miasta oraz wioski. Na tajnej Wyspie Wielkich Strażników, Imperium Patronów - postanawia położyć kres temu chaosowi - tworzą więc grupę, złożoną z osób obdarzonych o niezwykłych zdolnościach. Grupą dowodzi Dr. Spectrum, a tak naprawdę nazywa się dr. Otton Allanor III - to słynny bogacz oraz naukowiec nad zjawiskami paranormalnymi i nadnaturalnymi. Jego zdolnością jest moc Ducha. W jego dalszy skład wchodzą także: chłopak obdarzony mocą Ciemności Shadon - Tom Darken, dziewczyna która włada Ogniem Feniksa Finix - Roxana Blaze, kolejny młody dorosły chłopak to Bash Lord - Tony Hammer - jego mocą jest Ziemia, a tak konkretnie to wywołuje on potężne fale sejsmiczne: trzęsienia ziemi oraz fale uderzeniowe, jest także supersilny i niesamowicie wytrzymały, następni członkowie to para niezwykłych przyjaciół Fiia i Nix. Fiia jest Przywoływaczką Bestii, to wyjątkowa szamanka, potrafi ona przywołać i przyswoić do siebie duchy legendarnych wielkich bestii oraz może się w nich przemieniać w celu uzyskania ich umiejętności, a jej najważniejszymi duchami są: Nefrytowy Lis ( Moc Natury ), Głębinowy Smok ( Moc Wody ) i Bursztynowy Gryf ( Moc Powietrza i Energii ). Zaś Nix to na pozór mały słodki i przyjazny niedźwiadek polarny władający Gromem tylko w zmniejszonej sile, ponieważ Nix ma też swoją drugą groźniejszą naturę. Kiedy wpadnie w wściekłość wtedy wyrasta na potężniejszego i groźnego niedźwiedzia polarnego mający zdolność Popłochu oraz posługiwania się silniejszą siłą Gromu. A na końcu został jeszcze Alvaron i Auleron, to są 2 osoby w 1 postaci. Alvaron jest tak samo szybki jak światło i ma zdolność tworzenia magicznych barier które chronią jego oraz swoich przyjaciół przed zwykłymi atakami, a także i też tymi magicznymi. A kiedy Alvaron przemienia się w Aulerona, wtedy staję się ogromną i silną bestią. A jest to wielki pół lew i pół człowiek, o podwójnym torsie, czterech ramionach i długim ogonem. Wyrastają mu w dodatku ostre kły i pazury tak ostre jak diamentowy nóż. Umiejętności Aulerona są inne, ten z niebywałą łatwością poruszać po trudnych i niewygodnych terenach, skakać na odległość, szybko biegać, wdrapywać się na różne obiekty, wykonywać niesamowite akrobacje, ma też wyostrzony wzrok, słuch, węch, a nawet poszerzony umysł. A dzięki swojej Niezłomnej Odwadze, Auleron jest wstanie dokonać naprawdę niezwykłych i prawie że nie do wykonania szalonych rzeczy.

 

Ta właśnie siódemka niezwykłych bohaterów ma na celu obronić swój świat i swoich bliskich oraz pozostałych mieszkańców Aury, przed jakimkolwiek zagrożeniem. Ich pierwszą misją będzie:

- Odnalezienie Ponurego Pałacu Księcia Dawida mieszczącego się gdzieś w mieście Iron i po prosić go o podarowanie starej mapy, która może doprowadzić ich na Wzgórze Koziorożca. A potem kiedy dotrą na to wzgórze, będą musieli wejść do opuszczonego klasztoru Diaraxa - dawnego Strażnika Patronu, teraz ich wiecznego opiekuna Ironu i tam otworzyć portal prowadzący do zaginionego miasta Shadowill. Lecz zanim się tam przeniosą, będą musieli znaleźć klucz który znajduje się gdzieś na tym wzgórzu i muszą to zrobić jeszcze przed przybyciem Siły Choasu, którzy będą chcieli powstrzymać tą grupę.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • Ewoile 20.10.2016
    Ludzie czasem wstawiają tutaj same koncepcje i pomysły na swoje opowiadania żeby poznać opinie innych użytkowników albo w jakiś sposób ich zachęcić do przeczytania takiego opowiadania (działa to na zasadzie reklamy, czy może raczej pisanego słowem zwiastuna), ale to już czwarta część zbyt długich opisów i wyjaśnień dotyczących Aury. Nie bardzo wiem dlaczego zdradzasz tak wiele szczegółów. Mam nadzieję, że powyższy tekst nie jest jakimś rozdziałem, bo na niego nie wygląda. Osobiście radziłabym zamienić te wszystkie cztery teksty na jedną notkę (coś jak np. można znaleść na tyłach książek), a pozostałość usunąć. Zamiast zachęcić kogoś do czytania Twojej powieści, zwyczajnie go zniechęcisz, bo właśnie streściłeś mu całą książkę, a wtedy znika zainteresowanie i jakże istotna ciekawość, która zmusza czytelnika do dalszego śledzenia losów bohaterów.
    Informacje takie jak konkretne moce danych postaci, "plan wydarzeń", kwestie typowo geograficzne i polityczne czy inne szczegóły powinieneś zawrzeć w opowiadaniu i to nie na samym początku. Pamiętaj, że nie można na "dzień dobry" zalewać czytelnika miliardem nazw własnych jakiś krain i innych obiektów, trzeba to wszystko wprowadzać i wyjaśniać miarowo, wraz z rozwijaniem się opowieści. Mam nadzieję, że trochę pomogłam, pozdrawiam :))
  • MUT1N33R 20.10.2016
    Dziękuję za radę :) Muszę się jeszcze tego nauczyć. Postaram się to zaraz jakoś poprawić.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania