26

***

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (22)

  • Canulas 29.04.2018
    "ofiary nietrafionego czasu miejsca i ludzi
    albo samych siebie" - to piękne samo w sobie, ale... Strawsznie, ale to wręcz przestrasznie lezy mi rozkład czynników tutaj, zwłaszcza kulista puenta. Nieuniknione, jakie tu zaserwowałaś, posługując się przy tym kapitalnym językiem, naprawdę zasługuje na solidne uchylenie kapelusza.
    Chwilowo nie noszę, ale wirtualnie, w tej właśnie chwili to czynię.
  • Aisak 29.04.2018
    Can, bardzo dziękuję za Drogocenny komentarz.

    Bardzo.
  • Aisak 29.04.2018
    Dziękuję Komuś za anonimowe pińć pińciów :)))
  • Canulas 29.04.2018
    Moje wpadło teraz, bo zapomniałem i nie jest anonimowe.
  • Aisak 29.04.2018
    :)))

    Bardzo dziękuję.
  • betti 29.04.2018
    Gdyby wyrzucić pierdoły, wybrać najlepsze metafory, to wtedy miałoby to sens. W tej jednak chwili jest przegadany na maksa. Tasiemiec. który nie pozwala skupić się na tym, co naprawdę dobre, a przecież są fragmenty warte zatrzymania.
  • Aisak 29.04.2018
    Kiedyś nad nim popracuję.
    Może uda mi się skondensować
    środki wyrazu tak, aby uwypuklić
    "fragmenty warte zatrzymania".

    Dziękuję.
  • betti 29.04.2018
    Popracuj, Rozalio, bo napisałaś coś naprawdę dobrego. Chętnie bym to kupiła.
  • Aisak 29.04.2018
    Hmmm, to jest takie dziwne, że jak miałam nick chrum, to obojętnie, co wstawiłam od razu było wyśmiewane przez ciebie i dwóch koleżków na N.
    *
    No, nic dziękuję.
    To miła motywacja.
  • betti 29.04.2018
    Aisak jak miałaś nick ''chrum'', to nie wystawiałaś takich wierszy tylko jakieś badziewie, a może ja tylko na takie trafiałam... jednak od jakiegoś czasu wzbudziłaś moje zainteresowanie. Mam nadzieję, że nie obniżysz poprzeczki. Powodzenia.
  • Aisak 29.04.2018
    betti, bo te wiersze wystawiałam na liternet, który ma jednak wyższy poziom.
    Chciałam mieć portal, na którym będę mogła sobie spokojnie grafomanić, bez szkody dla innych.
    Ale innym jednak bardzo przeszkadzały moje grafomańskie tekściki, i postanowili za wszelką cenę pokazać mi Kim jestem, i Gdzie moje miejsce.


    Także tego.
    Nie oceniaj zbyt pochopnie.
  • betti 29.04.2018
    Aisak gdybyś chamsko nie odpowiadała na komentarze, podchodziła do opinii z pokorą, bo orłem niestety jeszcze nie jesteś, to nikt nie rzucałby się na Ciebie. Sama do tego doprowadzasz i zbierasz cięgi. Zupełnie tego nie rozumiem. Widać, że to Ciebie boli, a jednocześnie trzymasz się swoich durnych teorii jak pijany płotu. Jaki to ma sens?
  • Aisak 29.04.2018
    Komu chamsko odpowiadam?
    Imiona nazwiska nicknamy adresy IP, se wyjaśnimy wszystko.
  • Aisak 29.04.2018
    Komu chamsko odpowiadam?
    Imiona nazwiska nicknamy adresy IP, se wyjaśnimy wszystko.
  • betti 29.04.2018
    Aisak każdemu, kto Ci napisał negatywną opinię. Poczytałam sobie trochę na tym Liternecie czy jak mu tam. Sama mnie tam zaprosiłaś.
  • Aisak 29.04.2018
    Masz na myśli grupkę trolli, którzy hejtują kilka osób?
    Really?

    Daj już sobie spokój.
    Idź spać, Andrzej.
    Nie zawracaj głowy.
  • betti 29.04.2018
    Aisak przecież tak naprawdę tylko oni piszą Ci komentarze, na które z wielką gorliwością odpowiadasz...
  • Aisak 29.04.2018
    tak, jak tobie...

    Trollu.
    Lolu.

    Idem stond.
    Nie zatrzymuj mnieeeeeee!
  • Szudracz 29.04.2018
    Widać, że szukasz i znajdujesz, coś co możesz swobodnie przekazać dalej. :)
  • Aisak 29.04.2018
    Że można próbować coś zmienić, i na pewno warto, nawet, jeśli Omen depcze nam po piętach.

    :)

    Dziękuję.
  • Pasja 29.04.2018
    A widzisz, przed cyganką nie uciekniesz. Ona ci prawdę powie, jak zaplacisz.
    Ciekawe rozważania o przypadkach jakie mogą się przydarzyć.
    Pozdrawiam
  • Aisak 30.04.2018
    A jak nie zapłacisz, to rzuci klątwę.
    No, z cyganami nie ma żartów.


    Dziękuję pasją.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania