.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • betti 28.04.2018
    Nie podobają mi się ''krawędzie duszy'' poza tym ładnie. Bardzo dobra puenta.
  • ausek 01.05.2018
    Owe ''krawędzie duszy'' mają duże znaczenie w tym krótkim tekście. To zdanie jest zbudowane na zasadzie sprzeczności - otulają : krawędzie. To było zamierzone. Na zasadzie kontrastu sugeruję pewną walkę z tym, co liryczne ja chce, a co zostało mu narzucone. Może przedstawiłam to niezbyt czytelnie...
  • betti 01.05.2018
    ausek ale to metafora dopełniaczowa. Od tego się ucieka jak od zarazy. Wystarczą same krawędzie i będzie git.
  • ausek 01.05.2018
    betti, niekoniecznie. Jeśli jest jedna, która spełnia ważną rolę w wierszu to jest git. Ale rozumiem Twoje podejście, bo wiem, że odradza się stosowanie takich ozdobników. Pomyślę.
  • Adam T 29.04.2018
    Zgadzam się. Ta "kropka" właśnie. Omijam zwykle wiersze, bo to nie mój świat (chociaź coś tam kiedyś sam próbowałem). Ale dla takich puent trzeba bezwzględnie robić wyjątki.
    Pozdrawiam ;)
  • ausek 01.05.2018
    Wydaje mi się, że pisanie wierszy to też nie moja bajka, ale czasami najzwyczajniej muszę... Dzięki za pozostawione słowo. ;)
  • Aisak 01.05.2018
    co mam za ószami?
    Żądam odpowiedzi!
    :>
  • spirytysta 17.07.2018
    Pointa - na tak, ale to nagromadzenie czasowników razi.
  • ausek 17.07.2018
    Spirytysta, w zaledwie kilku słowach zobrazowałam pewną sytuację - a przynajmniej taki był mój zamiar. I to nagromadzenie czasowników jest celowe. Lepiej odzwierciedlają przedstawianą przeze mnie sytuację.
    Ciebie razi, ale taki zabieg nie jest błędem.
    Nie myślałam, że jeszcze ktoś tu zajrzy. ;)
  • spirytysta 20.07.2018
    ausek nie twierdzę, że jest błędem, wypowiadam się wyłącznie o moich subiektywnych odczuciach estetycznych :)
  • Elorence 17.07.2018
    Ze mnie żaden ekspert, jeśli chodzi o wiersze, ale ten mi się bardzo spodobał :)
    Pozdrawiam!
  • ausek 17.07.2018
    El, ze mnie tym bardziej. Pisanie wierszy to trudna sztuka, która wymaga cierpliwości, przemyśleń i szukania nieoczywistego w oczywistym. Jak jeszcze miałam zapał do pisania wierszy, to zasięgnęłam opinii u pewnej osoby, która styka się na co dzień z poezją. Z całego (dość długiego) wiersza wybrała jedno zdanie, które było dobre. Rady, wskazówki jakie uzyskałam są raczej inne, niż można znaleźć w sieci, są przydatne konkretnej jednostce. Była to ciekawa przygoda, aczkolwiek ta droga nie jest dla mnie. Ciągnie mnie do prozy i niech tak pozostanie. Dzięki, że pozostawiłaś po sobie ślad. :)
  • Elorence 17.07.2018
    ausek, kiedyś pisywałam "wiersze", choć to były bardzo kiepskie rymowanki. Koleżanki się zachwycały, ale jakby przeczytał to ktoś kto się zna na wierszach... Hmm, pewnie parsknąłby śmiechem :)
    Ale fakt, pisanie wierszy jest naprawdę trudne :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania