Niepowtarzalny

Kise uważnie obserwuje Kuroko. Próbuje zapamiętać każdy jego ruch, ale bez względu na to, jak długo na niego patrzy, nie potrafi go skopiować. Nie potrafi, nie może.

Kuroko pozostaje cieniem.

Kise pozostaje światłem.

Bo Kuroko jest wyjątkowy. I Kise to wie. Dlatego teraz, gdy patrzy na Kuroko, jego oczy błyszczą. Błyszczą, gdy obserwuje coś, czego nigdy nie będzie w stanie powtórzyć. Błyszczą, gdy zaczyna go coraz bardziej podziwiać.

 

Kuroko jest coraz lepszy, biega coraz szybciej, udoskonala nowe zdolności. Oglądanie go, sprawia przyjemność. Dla tych, którzy go widzą. I dla tego, który widzi już tylko jego.

 

Patrzenie na Kuroko to przyjemność. Patrzenie na Kuroko to podniecenie. Patrzenie na Kuroko to błyszczące oczy Kise.

 

- Ciągle się na mnie gapisz – odzywa się Kuroko. Jak zawsze spokojnie, jak zawsze znikąd. Chociaż nie – przecież Kise wie, skąd przyszedł i sam się sobie dziwi.

- Jesteś coraz lepszy – odpowiada.

- Zmieniasz temat.

I wtedy, po raz pierwszy od dawna, Kise traci Kuroko z oczu – nie zauważył momentu, kiedy ich usta się zetknęły.

Nie wie, czy to on pocałował Kuroko, czy Kuroko jego, ale to nie ma znaczenia, kiedy Kuroko delikatnie ociera się ustami o jego.

Kise przyciąga go mocniej, całuje mocniej i pragnie mocniej.

Już nie próbuje go naśladować, bo to niepotrzebne, kiedy Kuroko jest jedną połową, a Kise drugą – nie muszą być identyczni, ważne, że do siebie pasują.

Kuroko nieśmiało wysuwa język, a może wcale nie nieśmiało, może to Kise jest niepewny.

Miał ochotę się zaśmiać – on, Kise Ryouta, czuje się niepewnie. Chociaż, to nie aż tak dziwne w nowej sytuacji – po raz pierwszy nie musi nikogo kopiować, może po prostu być sobą.

Może po prostu stać tam gdzie stoi i dalej całować Kuroko.

Może być Kise, a nie czyjąś kopią. Może być Kise, który kocha Kuroko.

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Haruu 05.09.2015
    "Czytano 5 razy" ~ nawet dobrze mi poszło xD KiKuro, lalala fajne^^
    "Kuroko nieśmiało wysuwa język, a może wcale nie nieśmiało, może to Kise jest niepewny." ~ łooł, Kuroko potrafi coś jeszcze oprócz znikania, jestem z niego dumna xD
  • ulis 05.09.2015
    Ciekawe, ale krótkie
  • Ichigo-chan 05.09.2015
    Dzięki :D
  • Neli 05.09.2015
    Nie oglądam żadnych anime, czytałam jedno opowiadanie z Kuroko (zaledwie początek, który jest na opowi), nie interesuję się tymi postaciami ani nic.
    Czy to są geje?
    Tekst całkiem okej napisany. Nie oceniam. :)
  • Ichigo-chan 05.09.2015
    Dzięki, Neli :D
  • Anonim 05.09.2015
    Neli, jeśli chodzi Ci o moje opowiadanie, to już od dawna nie ma go na opowi ;)
    A opowiadanie czytałam już wcześniej :3 Chociaż według mnie nadal prawdziwymi paringami są AkaKuro i AoKise ;D
  • Ichigo-chan 05.09.2015
    AoKise to zbrodnia przeciwko ludzkości
    Ichi się odmeldowuje
  • Majeczuunia 05.09.2015
    Słitaśne ^^ Ale pizgam, bo w tym shipie Kise to seme i sobie wyobrażam dziwne rzeczy xD
    Zostawiam ci piątala i spadam do wesołego miasteczka :)
  • Ichigo-chan 05.09.2015
    Dzięki, Maja-chan XD
  • Slugalegionu 17.10.2015
    *Pisane przed przeczytaniem* Okej... to czas na fanfiki vs. Sakal oraz Yaoi vs. Sakal. Będzie cholernie ciężko, ale dam radę.

    *Pisane po przeczytaniu* Doczytałem! Dzięki Bogu, że bez seksów, bo nie byłoby wtedy tak miło... No cóż, bez oceny, bo nie umiem oceniać fanfików: )
  • Ichigo-chan 17.10.2015
    idź spać
  • Slugalegionu 17.10.2015
    Nie: )
  • KarolaKorman 17.10.2015
    Nie czytałam wcześniej tego tekstu, ale nie żałuję, że przeczytałam go dziś. Jest świetny i nie ważne czy są to geje ich uczucie, emocje są wspaniale opisane, a to mamy ocenić. Ocena może być tylko jedna, 5 :)
  • Ichigo-chan 17.10.2015
    Dzięki Karola ♥ :D
  • Rasia 17.10.2015
    1. "jak długo na niego patrzy nie potrafi go skopiować." - przecinek po "patrzy"
    W sumie z błędów tylko tyle rzuciło mi się w oczy ;) Czyżby trick odrobinę pomógł? :) Nie jestem fanką anime, yaoi itd. ale przeczytałam ten tekst i przyznam Ci z szacunkiem, że to jeden z niewielu o takiej tematyce, który jest subtelny, nienachalny i nie odrzuca od samego początku. Pozostawię bez oceny, bo moja "obiektywna" ocena i tak nie wyszłaby zbyt obiektywnie. Pomimo wszystko i tak uważam, że opisałaś całą sytuację bardzo przystępnie dla każdego odbiorcy ;)
  • Ichigo-chan 17.10.2015
    Jaki trick ;__; Ichi posądzona o tricki? ;__; (w sumie żadna nowość.... Ale tutaj nic nic ;__;
    Ale dziękuję Rasiu ♥

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania