....

....

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Ekler 06.07.2015
    Podoba mi się, że sprawdzasz tekst przed wrzuceniem i ciężko jest się dopatrzeć brakujących ogonków ;) Czy w ogóle jakiś błędów technicznych! W sumie jest to jakiś znak, że szanujesz czytelnika i dbasz o jego komfort. Mam nadzieję, że pisanie tej serii sprawia Ci niemniej radości, co mi jej czytanie.
    Znalazłem jeden błąd, który powtórzył się dwukrotnie! "nieprzeznaczony" - nie z przymiotnikami razem :D
    I jeszcze dwa przecinki:
    ,, Jedyną osobą, która miała prawo wejść tu bez pukania, był Hubert"
    ,,Wytarłam się starannie i ruszyłam do sypialni, licząc na to"
    Nawet nie wiesz jaką mam radochę z tego, że mogę TOBIE coś wytknąć, bo zwykle nie mam się czego przyczepić :(!
    A teraz licytujmy ocenę!
  • Amy 06.07.2015
    Myślę, że 4 od biedy mogłabym dostać. Bo okej, są błędy, ale już za chwilę ich nie będzie, a ja i tak dość rzadko je popełniam, więc może jednak coś się uda z tym zrobić...? :)
  • Ekler 06.07.2015
    Dobra to masz pińć. Słabo się targujesz!
  • Amy 06.07.2015
    Nie, ja po prostu znam Twoje dobre serce.
  • Ekler 06.07.2015
    Jakie dobre serce? Nie dałem się namówić na czwórkę!
  • Amy 06.07.2015
    Ale ja wcale jej nie chciałam! Tylko by mi średnią zaniżyła.
  • Ekler 06.07.2015
    Amy! nie obracaj kota ogonem teraz!
  • Amy 06.07.2015
    Ja żadnego kota ogonem nie obracam! Proszę mi tu niczego nie zarzucać!
  • NataliaO 06.07.2015
    Cieszę się, że kolejny rozdział jest. Też bym chciała mieć za sobą, 5:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania