--------------------------

----------------

Średnia ocena: 2.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Jordan Tomczyk 11.01.2022
    Hiperbola, która najlepiej pokazuje, jak niektórzy ludzie podchodzą do pracy innych. Niejednokrotnie dwie różne osoby wykonują tak samo ciężką pracę, lecz jedną z nich otrzymuje zdecydowanie zbyt niskie wynagrodzenie. Nie ma sprawiedliwości na tym świecie.
  • satyrekrol 11.01.2022
    Tutaj prawdopodobnie popełniłem błąd chroniczny, mieszając niewolników z TV. Ale tekst można by przerobić łatwo, np. w taki sposób, że Bogacz patrzy np. przez jakąś lunetę na SWOICH niewolników w polu i po tym każe się wachlować, to by było jeszcze lepsze w takim tekście.
  • Cicho_sza 12.01.2022
    Mógłby też czytać gazetę, bo w czasach niewolnictwa gazety już były. Zawołać służącego i że zgrozą opowiedzieć, co właśnie wyczytał. Dodatkowo okazałby swoją wyższość i łaskę jednoczenie. Wyższość, bo sługa pewnie czytać nie umie, a łaskę, bo zaszczycił go streszczeniem artykułu. No tak to widzę, jeśli chciałbyś coś zmieniać ?
  • satyrekrol 13.01.2022
    Masz rację, Cicho_sza, dobrze tutaj pasuje gazeta.
  • Marian 12.01.2022
    - Tak się meczysz, że aż nie mogę na to patrzeć - powiedział szlachcic do swojego pańszczyźnianego chłopa.
    Dobry, krótki tekst.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania