...

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Wrotycz 01.04.2019
    Ach, Wróżku zgnitku... bomba!
    Szczerze potwierdzam ciągłe zauroczenie narracją, dialogami, bohaterami, relacjami... no wszystkim. Wielka odskocznia w "Nieszkodliwych". Uśmiecham się jak lis do sera, Kruku:)
  • wróżek zgnitek 01.04.2019
    Wrotycz kochana, dziękuję po stokroć :D Japa mi się zawsze sama cieszy, jak słyszę, że się podoba. Bardzo potrzebowałam teraz takiego zastrzyku pozytywnej energii, bo nawarzyłam sobie piwa i nie jestem pewna, czy dam radę je wypić, ale to samo życie. No i po przerwie przypomniałaś mi, dlaczego tak lubię pisać. Za to też dziękuję :)

    Oj, dlaczego Kruku? Nieszczęścia nie zwiastuję chyba haha
  • Wrotycz 02.04.2019
    Kruk siedząc na gałęzi, trzyma w dziobie smaczny plaster sera, a lis pod drzewem uśmiecha się i zagaduje, aby ptaszę serek upuściło:)
  • wróżek zgnitek 02.04.2019
    Aaaa... takie buty. To powiem tak: jak kruk usłyszy dzwonek dwódziestegoszóstego, a zUy strajk wcześniej nie przeszkodzi mu w zaliczeniach, to przestanie strzępić pióra w stresie i wszystko się unormuje. W między czasie będzie próbował się ogarnąć, a z bezpiecznej gałęzi będzie cichutko adorować mądrego liska.
  • Wrotycz 02.04.2019
    Ile razy piszę - Wróżek zgnitek - mimowolnie sie uśmiecham:)
    Trzymam kciuki za zaliczenie (miejmy jednak na uwadze, że aktualnie nauczyciel dyplomowany na rękę ma 2800, a chciałby kupić jakąś książkę, dokształcić się nie kosztem jedzenia) i będę wyglądać sera po 26-stym:)
  • wróżek zgnitek 02.04.2019
    Wrotycz, idealnie, uśmiech to zdrowie :D
    Dzięki. Ja przeciwko strajku nic nie mam, bo zdaję sobie sprawę z tego, jak ta praca wygląda od wewnątrz. Się po prostu za późno "obudziłam" z ocenami, że tak to ujmę, choć żadne to usprawiedliwienie ¯\_(ツ)_/¯
  • Wrotycz 03.04.2019
    Wróżek zgnitek, dziecko, Ty zdajesz maturę?
    Czy jesteś nauczycielem, który nie wyrobił się z ocenianiem rozprawek, esejów, klasówek etc., etc. :)
  • wróżek zgnitek 03.04.2019
    Wrotycz, maturka :) Zaskoczona?
  • Wrotycz 04.04.2019
    Tak:)
    Chociaż nie powinnam. Ludzie ponadstandardowi dojrzewają szybciej.
    Ucz się , ucz. Z czego masz rozszerzenie? Jeśli wolno spytać;)
  • wróżek zgnitek 04.04.2019
    E tam, to tylko pozory.
    A rozszerzenie z angielskiego i geografii.
    Napiszę na swoim profilu emaila, gdybyś chciała tak o pogadać czy coś, bo trochę mi dziwnie spamić sobie pod tekstem i nabijać komentarze, ale to już jak wolisz ;)
  • Wrotycz 04.04.2019
    Okey:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania