Niewolnik internetu.

Internet zmienił ludzkie życie na lepsze.

Uczynił też z wielu swoimi niewolnikami...

 

Nie odstepują go na krok.

Nie potrafią bez niego wytrzymać.

Wpadaja w szał gdy niespodziewanie go zabraknie.

 

Groźby, szantaże, oszustwa to wszystko stało się groźniejsze i częstsze.

Młodzi popadaja w uzależnienie i stają się jego niewolnikami.

 

Nie sposób uchronić ludzi przed nim.

 

Gdyby jednak go zabrakło to co by było? Co byśmy bez niego zrobili?

Jakbyśmy funkcjonowali?

 

Bo na pewno nie jak teraz czyli "normalnie".

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Enchanteuse 28.04.2017
    Masz plusik za temat i całkiem fajny styl. Ale sposób zapisu... Kurcze, to już jest regularna proza :/. Zmień na normalne zdania i będzie super :)
  • Waskyy 28.04.2017
    Wiersz pisany prozą
  • motomrówka 28.04.2017
    To ja, taka mała kwaśna mrówka. Uważaj:

    Uczynił też z wielu swoimi niewolnikami... - jeśli z wielu, to swoich niewolników albo wielu swoimi...

    Wpadaja w szał... - co to za zwierz ta "wpadaja"?

    popadaja w uzależnienie... - "popadaja", siostra "wpadai"?

    Miałeś jakiś zamysł, kiedy to pisałeś, czy to tylko tak, dla zabicia nudy? Banał goni banał, wszystko to wiem i bez twojego zabijacza własnej nudy. Oceny bzzzz.
  • Waskyy 28.04.2017
    Może :P
  • Temat warty poruszenia, ale zdecydowanie nie wykorzystany. Tekst miał potencjał, którego nie wykorzystałeś, a szkoda. Pozostawię bez oceny.
  • Pan Buczybór 28.04.2017
    Najgorsza choroba naszych czasów. Plus za podjęty temat, choć wykonanie takie sobie. Baw się dobrze.
  • Perzigon69 28.04.2017
    Gdyby internetu zabrakło, większość ludzi byłaby zdezorientowana. Nie wiedzieliby, co mają robić. Bo nigdy nie robili nic innego, tylko klikali w ekran.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania