...

PS. Coś tu było ale znikło.

Średnia ocena: 3.3  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Szalokapel 31.12.2016
    Zapis dialogów gdzieniegdzie leży.
    Na przykład tutaj:
    - hej zaczekaj. -wołałem, - po myślniku spacja, to po pierwsze, a po drugie jeżeli kończysz wypowiedź kropką to "wołałem" musi być z wielkiej litery. Dodatkowo po "hej" powinien być przecinek lub wykrzyknik - coś co to rozdzieli.
    Ogólnie zdarzały Ci się potknięcia typu:
    Pomimo że nie jestem przesądny to jakoś nie Lubie tej cyfry. - "Lubie" powinno być pisane z małej litery, a po drugie zapomniałeś końcówki "ę".
    Drobne błędy ortograficzne również się zdarzaly:
    Lubie - lubię
    Chwile (np. Chwilę pomyślałem) - chwilę
    Nadzieje - nadzieję
    Interpunkcja kwiczy totalnie, bardzo słabo z nią jest.
    ******
    No więc zacznę w ten sposób - opowiadanie jest mało dopracowane. Pisane jakby "na kolanie". Nie ma opisów miejsc, co jest słabe. Mało emocji bohatera ukazujesz, przez co jest bezbarwny. Sytuacje są słabo rozegrane. Najgorzej wychodzą dialogi. Lubię horrory, a wręcz jest to mój ulubiony gatunek literacki, dlatego jestem ciekawa jak pociągniesz dalej tę serię, postaram się ją czytać. Dużo pracy przed Tobą, ale trzeba ćwiczyć. Wypisalabym więcej Twoich pomyłek, jednakże jestem na telefonie i jest mi ciężko. Skup się na interpunkcji i realnym opisie zdarzeń. Życzę weny i cierpliwości w pisaniu. Pozdrawiam, zostawiam 3.
  • Szalokapel 31.12.2016
    Żeby nie było, że otrzymujesz ode mnie samą krytykę - pomysł mi się podoba i myślę, że ciekawie wyjdzie Ci ciąg dalszy.
  • Charlie 31.12.2016
    Szalokapel Dzięki masz rację pisałem to "na kolanie" rok temu a wrzuciłem to tu tylko z ciekawości.
  • Szalokapel 31.12.2016
    Charlie, ciekawosc to ponoc pierwszy stopien do piekla, lecz ja jestem ciekawa ciagu dalszego.
  • Jack Ripper 31.12.2016
    Hm czegoś nie rozumiem. Jakiś detektyw czy policjant przychodzi do głównego bohatera, do jego prywatnego mieszkania, czeka pod drzwiami przez 15 minut bo tak jest zafascynowany jakąś sprawą, a gdy udaje mu się wejść i porozmawiać, w sumie od razu wychodzi bo mężczyzna rzucił mu zirytowane spojrzenie i kilka zdenerwowanych słów. To chyba jest trochę nielogiczne. Wciel się w swoich bohaterów, przeanalizuj ich myśli i cele i zapisz je w opowiadaniu. Będzie o wiele ciekawsze ;)
    Co do interpunkcji to kolega wyżej już się wypowiedział, a samą historię możesz ambitnie rozwinąć i mam nadzieję że tak zrobisz. Ode mnie 3, ale mam nadzieję, że następnym razem będzie lepiej :)
  • Jack Ripper 31.12.2016
    Aaah kliknęło mi się dwa
  • Szalokapel 31.12.2016
    Jestem koleżanką. :X
  • Jack Ripper 31.12.2016
    Sorry, gówniany telefon :/
  • Jack Ripper 31.12.2016
    Szalokapel ooh, przepraszam najmocnej, zapamiętam ;)
  • Szalokapel 31.12.2016
    Jack Ripper, haha, nie kryję złości. Żaden problem. :)
  • Charlie 31.12.2016
    Jak już wyżej wspomniałem, pisałem to rok temu, więc raczej nie będe tego rozwijać, część jest słaba bo pisana na szybko. Ewentulnie jak nabiore ochoty to na skrobie wam coś do czego się przyłoże. Mimo to dzięki za ocene. "Aah" dwa no trudno, zdarza się czasem "miss click" ;)
  • Jack Ripper 31.12.2016
    Charlie jeszcze raz sorry za to dwa... Chętnie przeczytam coś nad czym się pochylisz na dłuższą chwilę. Pozdrawiam :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania