abc

abc

Średnia ocena: 3.4  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • o nim pseud rok temu
    "wszystko dla (przymiotnik, w miejsce braw ) owacji na stojąco", gdyż owacja to -- ostentacyjne i publiczne wyrażenie komuś uznania lub czci, w szczególności burzą braw. Miłego poniedziałku :)
  • o nim pseud rok temu
    Oczywiście, brawa to nie owacje, ale bardzo blisko.
  • MartynaM rok temu
    o nim pseud, zaraz coś wykombinuję, zakładając, że myślenie nie jest mi obce... dzięki za sugestię i to przy poniedziałku...
  • Dekaos Dondi rok temu
    MartynaM↔Tak. Życie to w dużym stopniu teatr. Często gramy, lub grają nami inni.
    Mam skojarzenie, iż role są odgrywane na światowej scenie, która stanowi wielka klepsydrą, z nazwiskami,
    i każdego ta scena, prędzej czy później wchłonie.
    A później będą: owacje lub gwizdy:)
    3 x się, w trzech pierwszych wersach. Aż kłują w oczy:)
    Pozdrawiam?:)
  • MartynaM rok temu
    Nie trzeba patrzeć na nawias, on taki oderwany... tak, masz rację, życie to trochę teatr...

    Dzięki, DD, za spojrzenie.
    Pozdrawiam.
  • MartynaM
    Smutkiem powiało, ale ja akurat bardzo lubię takie klimaty (chociaż nie jestem 'smutaską').
    Jeśli coś mi w ogóle 'zazgrzytało', to zwrot - "GDZIE ona myśli" = moim skromnym zdaniem, lepiej brzmiałoby - w którym ona myśli, ale to tylko moje zdanie.
    Przypomniał mi się cudowny utwór w wykonaniu Jacka Różańskiego pt. Życie to nie teatr.
    Pozdrawiam
  • MartynaM rok temu
    W kolorach tęczy, dziękuję za komentarz. Zmienię, bo istotnie lepiej brzmi.
    Pozdrawiam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania