Nieznajoma

Jej kruczoczarne włosy opadały na moje ciało. Była piękna. Miała jasną cerę, głębokie, czarne oczy w których łatwo było się zagubić. Jej uśmiech onieśmieliłby każdego, cieniutkie, ale urokliwe usta i dołeczki. Chociaż jej nie znałem pozwoliłem jej pieścić moje zmysły wzrokiem. Nie wiedziałem kiedy się zjawiła w mym życiu, ani skąd...nawet nie znałem jej imienia. Była cała ubrana na czarno: lekka przewiewna sukienka opadająca go kolan, baletki, kopertówka, sweterek. Jej ubiór podkreślał tylko jej cerę, wydającą się białą jak mąka. Miała sylwetkę lekko za chudą. Długie, zgrabne nogi, wątła sylwetka niczym anorektyczki, jednak nie wyglądało to odstraszająco. Czarowała mnie uśmiechem...oddałem jej się cały.

-Jak masz na imię?-nie wytrzymałem, musiałem wiedzieć.

-Ja, mój drogi mam na imię Śmierć. Nie jestem lubiana, ludzie przeklinają mnie za to że zabieram im tych, których kochali... Jesteście samolubni. Patrzycie tylko na to żeby oni byli przy was, a nie widzicie tego jak życie ich zniszczyło... -jej mina posmutniała, odeszła. Ja nie mogłem biec za nią, to jeszcze nie był mój czas.

Średnia ocena: 4.1  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Luna 23.08.2015
    Daje do myślenia
  • Vonshiak 23.08.2015
    Dosyć ciekawe... "Nie mogłem biec za nią, to jeszcze nie był mój czas" świetny cytat czymaj 4
  • tamcia 23.08.2015
    ,,lekka przewiewna sukienka opadająca go* kolan'' do*
    I źle ułożony dialog - http://www.opowi.pl/art/jak-pisac-dialogi/
  • tamcia 23.08.2015
    Zjadło mi resztę komentarza. Przeczytaj to, mi dało do myślenia. Opis postaci bardzo mi się podoba. Pozdrawiam i zostawiam po sobie czwóreczkę ^^
  • Rasia 24.08.2015
    Według mnie trochę za dużo powtórzeń. Na początku wspominasz o jasnej cerze. Później, kilka linijek dalej znów ją zaczynasz opisywać. Niepotrzebnie, to już czytelnik wie, więc myślę, że raz wystarczy. To samo tyczy się sylwetki. Pomysł ogólnie fajny, z doborem słów nieco gorzej. Zostawiam 3 i pozdrawiam.
  • Neli 17.10.2015
    Mnie się bardzo podobało. Ładnie opisałaś. Gdzieś tam napisałaś go zamiast do i ogonek niepotrzebnie w którymś słowie. Ja tam nie zwróciłam uwagi na powtórzenia. Podobało mi się jak powiedziała jak się nazywa. I cytat również piękny.
    P.S dziękuję za komentarze pod moim opowiadaniem! ^^
    Ode mnie 5. ;)
  • Dardżeling 07.11.2015
    Bardzo dobre! życiowe i ogólnie dobry pomysł :) ............ Następnym razem dłużej poproszę !
  • comboometga 07.11.2015
    Cudne, tajemnicze i z klimatem :) Daję 5

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania