/

/

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Slugalegionu 12.07.2015
    Dobre: ) Ale bardzo podobne do Vasto Lorde, więc cztery.
  • NataliaO 12.07.2015
    "boją się ciemności. " - Może nie ciemności tylko tego co w niej jest.
    "Odsłania nas, " - Czy ja wiem, nawet światło nas nie odsłoni tak jak ciemność nie zakryję.

    Podobało mi się i coś we mnie drgnęło. Taka niepewność, może zagubienie albo lekka nostalgia. 5 :)
  • NIka 12.07.2015
    świetne ! Ale mała poprawka: nie " za klimatyzowałem " się, a " zaaklimatyzowałem " :p to by było na tyle ! ode mnie oczywiście leci 5! :p
  • Amy 12.07.2015
    Podobało mi się, ale rzeczywiście podobne do "Vasto Lorde".

    Nie rozumiem czemu ludzie tak bardzo boją się ciemności.
    Nie rozumiem, dlaczego ludzie tak bardzo boją się ciemności.
    Jakoś ten wyraz bardziej mi pasuje, ale to tylko moje zdanie, a przecinek popraw, jeśli nie chcesz mieć błędu. :)

    Wpatrujesz się w ekran, nie wiedząc, iż ktoś zza okna, cały czas cię obserwuje.
    Wpatrujesz się w ekran, nie wiedząc, iż ktoś zza okna cały czas cię obserwuje.

    Piszesz z kolegą lub koleżanką, aby nie czuć się samotnie tego wieczoru, a rozmowa wciąga cię na tyle, że nie wiesz, nawet kiedy twoje drzwi od mieszkania zostają otwarte.
    Piszesz z kolegą lub koleżanką, aby nie czuć się samotnie tego wieczoru, a rozmowa wciąga cię na tyle, że nie wiesz nawet, kiedy drzwi od twojego mieszkania zostają otwarte.
    Tak chyba lepiej brzmi, bo drzwi od twojego mieszkania muszą być twoje. Lepiej więc podkreślić, że to twoje mieszkanie, choć równie dobrze można by ten zaimek wywalić, bo wiemy już, że ty znajdujesz się w swoim mieszkaniu. :)
    Co za masło maślane. :) Ale mam nadzieję, że wiesz, o co mi chodzi. :D

    Wiem za to na pewno, że światło monitora nie jest, aż tak silne, by wystraszyć tego mężczyznę za tobą.
    Wiem za to na pewno, że światło monitora nie jest aż tak silne, by wystraszyć tego mężczyznę za tobą.

    No dobra, to tyle ode mnie. :)
  • Anonim 19.07.2015
    Nie pewne - niepewne, mała wpadka XD Opowiadanie świetne, wczułam się w nie. Napisane w twoim, dobrym stylu. Zostawiam pięć ;)
  • Rasia 20.04.2016
    "Wręcz za klimatyzowałem się z nią." - zaaklimatyzowałem* no i raczej w niej, bo aklimatyzujemy się w czymś :)
    Reszta błędów już widziałam została poruszona. Rzeczywiście tekst podobny do "Vasto Lorde", ale dopiero w dwóch ostatnich akapitach. Szkoda, że zapożyczyłeś ten pomysł z poprzedniego tekstu, jednak tutaj rzeczywiście jego zastosowanie jest bardziej adekwatne. Pomimo to tym razem zostawiam 4, bo jednak spodziewałam się czegoś nowszego ;) No nic, lecę dalej :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania