--- pusto ---

X

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • Little Brunette 23.08.2017
    Bardzo życiowe. 5.
  • Dla mnie super. Eteryczne pragnienia zmieszane z prozą życia i jak sie okazuje, bez jednego nie istnieje drugie. 5
  • betti 23.08.2017
    Niby poprawnie napisane i zapisane, ale nie porywa. Może te ''jutra'' powtarzane do znudzenia, zabiły ten wiersz... i nadmiar zaimków.
  • Mnie porywa :)
  • Skoiastel 23.08.2017
    Ktoś tu nie słyszał o stylizacji powtórzeniowej ;)
  • Karawan 23.08.2017
    Dla mnie treść niesłychanie intrygująca; wnętrze kobiety. To ja "leżę obok" i czasem zastanawiam się dlaczego przywykła i dlaczego " w noc świeczka. A kiedyś las zniczy". Dziękuje więc za uchylenie zasłony.
    I jeszcze: "jest przecież co dzień tak samo, nie ma mnie mniej ani więcej." tak uważasz, ale to Twoje wrażenie, bo patrzysz na co innego; "ta proza to zwykłość, lecz zdrowa gdy patrzę na ciebie, na syna...", a ja tymczasem leżę obok i zastanawiam się... Dziękuję!
  • riggs 23.08.2017
    Ależ się ostatnio tyle osób tak fajnie rozpisało. Z przyjemnością daję 5
  • Autor Anonimowy 23.08.2017
    "odprężam się, nie pozorując." ten wers psuje mi brzmienie niemiłosiernie

    "Jutra to bliskie przyszłości,
    od dzisiaj nie różnią się niczym.
    Na bilard, na spacer, kolację...
    w noc świeczka. A kiedyś las zniczy." ta zwrotka wymiata. Normalnie propsy. Najlepsza. Aż mnie zmusiła do napisania komentarza.
  • Skoiastel 24.08.2017
    Dziękuję za komentarz :)
    Czemu i czym dokładnie psuje? Ilość rymów do zgadza, ale przede wszystkim ważny jest dla mnie w niej przekaz. Przed publikacją miałam w pierwszej wersji "zniekształcam się w pół, nie udawszy". Podejrzewam, że było więc gorzej ;)
  • Autor Anonimowy 24.08.2017
    Chodzi mi o samo słowo "pozorując", mam wrażenie, że podczas czytania trochę wybija z rytmu. Przez wiersz płynie się z lekkością, i przed tym wersem, i wszystkie zwrotki dalej. A tu nagle coś zgrzyta.
    Ale najważniejsze, coby autorowi pasowało do tego, co chciał przekazać ;)
    Mi nieco bardziej pasuje z przytoczonym wersem I wersji, właśnie bardziej płynnie. Może chodzi o samo słowo "pozorując"? Wydaje się trochę za twarde na tle całej zwrotki, pod względem brzmienia, nie znaczenia. Ale to była tylko drobna uwaga, nic wielkiego ;)
  • Skoiastel 24.08.2017
    Hmm, a gdyby to połączyć? Coś w stylu "odprężam się w pół, nie udawszy"? Muszę to przemyśleć :) ale dziękuję, to cenna uwaga!
  • Autor Anonimowy 24.08.2017
    Widzę, że już zmienione ;) Jak dla mnie - lepiej.
  • KarolaKorman 24.08.2017
    Bardzo ciekawe przemyślenia nocne :)
  • Neurotyk 24.08.2017
    Za Betti - nadmir i scisk "i", "ze", "o", "a" uniemozliwia przyjemnosc obcowania z trescia. Ciezko mi wrocic do wiersza przez, moim zdaniem, oczywiste bledy.
  • Skoiastel 24.08.2017
    Gdzieś między trzecią a czwartą/Wspominasz mi zawsze o – to poniekąd motywy przewodnie, przyimki są tam obowiązkowe, więc nie ma szans, by się ich pozbyć.

    Myślę, że brak przyjemności obcowania z treścią to zbyt poważny zarzut.
    Wskaż mi te „oczywiste błędy”, bo żadnych zwyczajnie nie widzę.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania