***

***

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (41)

  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Miły sentymentalny wiersz. Pozdrawiam 5
  • miętus dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski
    dziękuję ?
  • rozwiazanie dwa lata temu
    Podoba mi się samokrytyka w wierszu. Ufam, że to czas na uczciwe działanie, a nie rozpacz nad rozlanym mlekiem. Pozdrawiam.
  • miętus dwa lata temu
    rozwiazanie
    Dziękuję za komentarz ?
  • Tjeri dwa lata temu
    "zastanawiam się jak nie spieprzyć życia
    tym którzy mówią do mnie tato"
    Najważniejsze i najtrudniejsze.
    Wiersz spłynął na mnie smutkiem. Mam nadzieję, PL zadaniowo traktuje promyk nadziei przenikający tu i ówdzie.
    Wtedy łatwiej zagoiłby się we mnie ten tekst.
  • miętus dwa lata temu
    Tjeri
    Myślę, że PL da radę, chce i musi.
    Jakie to niezwykłe i piękne, że ktoś wyleje smutek wierszem, a ktoś inny ten smutek odczuje. Zresztą to samo dzieje się z innymi emocjami.
    Bardzo dziękuję i niech się łatwej zagoi ?
  • Tjeri dwa lata temu
    miętus tak sobie wracam do Twojej odpowiedzi, bo przyszła mi myśl, że nazwałeś nienazywalne – znaczy czym jest poezja i w ogóle sztuka...
    "ktoś wyleje smutek wierszem, a ktoś inny ten smutek odczuje"...
    Niezłe.
  • miętus dwa lata temu
    Tjeri
    Dzięki ?
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Może coś prozo. bo na połezji sie nie znom...
  • miętus dwa lata temu
    Błękitnypłomień
    Wystarczy wstawić interpunkcję, zmienić weryfikację i jest proza. ?
  • miętus dwa lata temu
    Wersyfikację*** kocham te telefonowe poprawki ?
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Tak zrobiłam. Oceniłam jak prozę. Sporo punktów wspólnych, czyli pokoleniowo chyba zbyt odlegli nie jesteśmy...
  • miętus dwa lata temu
    błękitnypłomień
    nie mam pojęcia ?
    najważniejsze, że miło się rozmawia.
  • Nuria dwa lata temu
    Dawno nie czytałam tak dobrego wiersza. 5!!!
  • miętus dwa lata temu
    Nuria
    nie wiem, co odpisać na takie słowa, więc zostanę przy dziękuję.
    wiersz wyszedł ze mnie sam i został zapisany od razu tutaj, teraz muszę go sobie skopiować. ?
  • pansowa dwa lata temu
    Proezja wysokich lotów.
  • miętus dwa lata temu
    pansowa
    dzięki
    a swoją drogą fajne słowo – proezja
  • pansowa dwa lata temu
    miętus To bardzo pasujące określenie do tego typu utworów.
  • Tjeri dwa lata temu
    miętus
    https://www.zulinski.pl/proezja/
  • miętus dwa lata temu
    pansowa
    zgadzam się
  • miętus dwa lata temu
    Tjeri
    dzięki ?
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Miętus↔Bardzo taki... no wiesz... ludzki wiersz. Człek wspomina szczęśliwe chwile, tworząc swoje życie, tak a nie inaczej,
    ale jednak w końcu pragnie, dać innym, dobro, które sam doświadczył, które jemu, też da radość:)
    Takie skojarzenie me:)↔Pozdrawiam:)↔?%
  • miętus dwa lata temu
    Dekaos Dondi
    widzisz, jednak potrafię tylko zwyczajnie ?
    dzięki
  • Anyż dwa lata temu
    Miałam ciarki (cokolwiek to jest..) podczas czytania.
  • miętus dwa lata temu
    Anyż
    To mi pochlebia. Dziękuję ?
  • Narrator dwa lata temu
    Miętusie, ostro pojechałeś tym razem.

    Poezja w najlepszym wydaniu, lecz mnie najbardziej fascynuje sam tytuł: „nigdy nie miałem wróbla w garści czas to zmienić”.

    Choć brzmi całkiem prozaicznie, wyczuwam tu głęboką rozterkę, ironię, przekorną myśl, nawet wyzwanie rzucone czytelnikowi: Cóż nam ze wszystkich marzeń, skoro nigdy się nie spełniają? — sugeruje tytuł. Ale zaraz pojawia się wątpliwość: Jeśli nie dla marzeń, dla czegóż takiego warto żyć? Dla tej pierzyny, masła i okruchów chleba? Czy po to naprawdę istniejemy?

    Widziałem ją krótko, a jednak jej twarz wraca do mnie nieustannie po tylu latach. Są to chwile wprawdzie, ale błyszczą na niebie niczym gwiazdy, wyznaczają drogę, bez nich byłbym statkiem błądzącym pośród fal, muchą brzęczącą nadaremnie w ciemności rękawa, kawałkiem pączkujących drożdży.

    Świadomie czy nie, wywołałeś tym wierszem eksplozję uczuć :)
  • miętus dwa lata temu
    Narratorze
    Czytam już któryś raz z rzędu Twój komentarz i będę czytać jeszcze wiele razy. Cieszy mnie, co w nim zawarłeś. Każdy wiersz czy też inny tekst staram się pisać uczuciami, emocjami, czy ten z perspektywy mężczyzny, czy inne z perspektywy kobiety lub dziecka. Zawsze staję się tym, o którym piszę, a czasem ten ktoś staje się mną ? To wspaniałe, kiedy wiersz wywołuje eksplozję uczuć, to najwspanialsze, co może przytrafić się piszącemu. Dziękuję, że się tym ze mną podzieliłeś. Czuję i radość, i wzruszenie.
  • 00.00 dwa lata temu
    Życie składa się z drobiazgów, na szczecie. Tłuczone szkło też rozpada się na drobne kawałki.
    Widziałam tą zieloną szklankę,(być może się rozbiła) symbolicznie jakby nowy rozdział w pokoleniowym etapie.
    Wspomnienia z babcią bezcenne. :)
  • miętus dwa lata temu
    00.00
    tak, drobiazgi w życiu każdego z nas odgrywają wielką rolę. Dobrze by było, żebyśmy zawsze potrafili się nimi cieszyć. Dziękuję ?
  • Szpilka dwa lata temu
    Miętus, co z Tobą? Taki świetny autor i teksty pousuwał, dlaczemu?
  • miętus dwa lata temu
    Szpilka
    Nie pasuję tutaj.
  • miętus dwa lata temu
    Szpilka
    Dzięki za komplement, ale świetni są inni. I dobrze?
    Trzymaj się ?
  • Szpilka dwa lata temu
    Miętus, tu są fajni i niefajni, tych drugich omijasz i już. Wierz mi, wszędzie jest niemal tak samo - kliki, TWA, typy z rozdętym ego, którzy się czują szefami cyberprzestrzeni, no ? Tutaj przynajmniej moderator się nie wcina do wszystkiego, to duży plus i minus też, bo czasem potrzebny, gdy ktoś rozrabia jak pijany zając w kapuście.

    Narrator zapodał trzy nazwy do limeryków: Kiskunfélegyháza, Székesfehérvár, Nyíregyháza, wchodzisz w to? ?
  • Narrator dwa lata temu
    Miętusie, jakbyś pasował, nikt by Cię nie zauważył, a tak Twoja twórczość ma niepowtarzalny styl, jesteś jedyny w swoim rodzaju! ?
  • Narrator dwa lata temu
    Ten wykropkowany wiersz to był naprawdę dobry kawałek poezji. Powinieneś go przywrócić — dla nas oraz z szacunku dla samego siebie. Chowając wiersz z powrotem do szuflady niczego nie zyskasz, czy nie napisałeś tego, żeby ktoś przeczytał?

    A opiniami czytelników się nie przejmuj (za wyjątkiem Szpilki ?)
  • miętus dwa lata temu
    Narrator
    Dzięki. ?
  • Anyż dwa lata temu
    Dlaczego wykasowałeś?
  • miętus dwa lata temu
    Anyż
    Nie pasuję tutaj.
  • Trzy Cztery dwa lata temu
    A może zmienisz zdanie i wrócisz z nowymi tekstami? Fajnie by było.
  • miętus dwa lata temu
    Trzy Cztery
    Dzięki. Może. Nie wiem, co mi jeszcze odbije?
  • Tjeri dwa lata temu
    Co się stało, ze zniknąłeś razem ze swoimi tekstami?
    Szkoda dobrego pisania i ciekawej osoby...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania