Nigdy się nie poddam! - Życie Rose.

Cześć! Jestem Rose. Jeżeli spodziewasz się słodkiej historyjki, w której głównym wątkiem jest Big Love, a największym zmartwieniem zazdrosna primadonna - to nawet tu nie wchodź. Moje życie jest nieco bardziej skomplikowane. Dlaczego? Bo żyję sobie spokojnie z swoimi problemami, gdy nagle moja jedyna pamiątka po mamie zaczyna mnie śmiertelnie przerażać. Facet którego jedynym celem jest zabijanie takich jak ja, nie chce mnie zabić od razu...(nie żebym się o to prosiła!). Obce osoby wiedzą więcej o mnie niż ja sama ... I hello? Czy ktoś może wyprowadzić ducha z mojego pokoju?

 

Oto ja, pół-anioł z nieznaną przeszłością, niejasną przyszłością i skomplikowaną teraźniejszością z masą sekretów i tajemnic do odkrycia/ukrycia. Moja historia to pół-sarkastyczna opowieść o prawdziwej przyjaźni, każdym rodzaju miłości, zazdrości w różnej postaci, oraz o przetrwaniu w czasie, gdy niebo i piekło nie potrafią sobie poradzić z nadmiarem własnych słabości.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Tina12 08.07.2016
    Zapowiada się nawet ciekawie. Zobaczę jak potoczy się to dalej.
  • lea07 08.07.2016
    Ooo, widzę że mamy nowego gościa. Bardzo serdecznie witamy Cię na Opowi :). Bardzo spodobała mi się zapowiedź twojego opowiadania. Lubie takie mroczne, fantastyczne opowiadanka, więc na pewno będę czytać. Mam nadzieję, że dodasz jak najszybciej :). A tymczasem dodaję Cię do obserwowanych i życzę weny i miłego pisania. Powodzenia! :D.
  • lea07 08.07.2016
    A zapomniałam. Oczywiście 5 :)
  • BreezyLove 08.07.2016
    Zapowiada się dosyć ciekawie, na pewno przeczytam kolejny rozdział ;) 5
  • KarolaKorman 08.07.2016
    Haj, Breezy, gdzie Ty się podziewałaś?
  • BreezyLove 08.07.2016
    Chyba po prostu zgubiłam wene Karola i dlatego zniknęłam na jakiś czas ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania