Nikczemcy

Jest tak wielu ludzi, którzy myślą, że mają prawo nas oceniać, oskarżać, obmawiać i posądzać według swoich miar. Ludzi, którzy nie znając naszych wartości, nie wiedząc przez co przeszliśmy i jak ciężko czy długo musieliśmy pracować na to co mamy, mają czelność wypowiadać się na temat naszego życia lub krytykować nasze decyzje.

Nie wiedzą oni jaki koszt musieliśmy ponieść, by zrealizować nasze marzenia, by osiągnąć to czego pragnęliśmy, by spełnić cele, które przed sobą postawiliśmy. Jest tak wielu ludzi, którzy hejtują, i z zazdrości czy zawiści, bądź z wrodzonej podłości, próbują stawiać drugiego człowieka w złym świetle.

Najczęściej są to manipulatorzy, nikczemcy, którym nie udało się ciebie zmanipulować i podporządkować sobie, dlatego odgrywają się na tobie. Oni nienawidzą nie mieć kontroli.

Tak wielu toksycznych ludzi spotykamy w szkole, w pracy, wśród znajomych i w rodzinie. Dlaczego mielibyśmy ich tolerować? skoro oni sami nie chcą zrozumieć, zmienić się, zaakceptować inności?

Czy są aż tak głęboko przepełnieni swoim negatywizmem, zbierają go jak w drewnianej beczce, a przy każdej próbie poruszenia tej beczki, negatywizm wylewa się powodując coraz większe oburzenie i wpływając na coraz zacieklejszą ochronę chorych przekonań? Przy tym inwercjoniźmie, chwiejąc beczką, ochlapują negatywizmem niczemu niewinne, przypadkowo napotkane ofiary w domu i w pracy.

 

Ja osobiście nie dbam o to co ludzie, którzy znaczą dla mnie tak mało, w zasadzie nic, mówią, co powiedzą, co napiszą. Nie ważne jak wyglądam, jak oceniają mnie tacy ludzie, i nieważne co o mnie myślą. Nie zwracam uwagi na to, co inni sądzą, gdy coś mówię, robię lub gdy się zachowuję w dany sposób, który im się akurat nie podoba. Zawsze jestem autentyczny i zawsze podejmuje decyzje biorąc pod uwagę najlepszą z możliwych dla mnie opcji, taką którą uważam za słuszną.

Ważne , żebym to ja czuł się ze sobą dobrze, postępował w zgodzie z tym, co uważam za prawidłowe, abym miał satysfakcje i zabawę w danej sytuacji, oraz aby moi najbliżsi - ludzie których kocham i szanuję, i o których dbam, troszczę się i martwię na co dzień, aby oni byli szczęśliwi oraz dobrze się czuli ze mną i z mojego powodu.

 

STOP HEJTEROM i TROLOM.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • MartynaM dwa lata temu
    Nikczemnicy - popraw
  • D.E.M.O.N dwa lata temu
    dzięki za uwagę, ale to moje własne słowotwórstwo - nikczemcy.
  • Noico dwa lata temu
    Całkiem aspołeczna postawa. Najważniejsze, żeby się dobrze ubawić we własnym grajdole, po trupach do celu, nikogo nie słucham bo sam pozjadałem wszystkie rozumy.
  • D.E.M.O.N dwa lata temu
    dzięki za niepoprawną interpretacje, każdy ma prawo do swojego punktu widzenia.
  • Noico dwa lata temu
    Jedyna właściwa w stosunku do tego egoistycznego manifestu.
  • D.E.M.O.N dwa lata temu
    Noico - poruszyło cię, bo każdy odbiera przez swój pryzmat, skoro widzisz tu manifest egoistów to sam/sama sobie odpowiadasz jaki/a jesteś.
  • Poncki dwa lata temu
    Polecam dokument o człowieku imieniem: Paddy "The Baddy" Pimblett

    Uwazam, że egoizmu w tym co napisaleś promile.
    Ja się pod tym podpisuje.
    <klap>
  • D.E.M.O.N dwa lata temu
    dziękuje, bo tu nie ma egoizmu autora, tylko obserwacja świata dookoła z asertywną stanowczością w stosunku do tychże obserwowanych ludzi.
  • słone paluszki dwa lata temu
    Ludzie w necie zachowują się niczym spuszczone z łańcucha wygłodniałe psy, mające na celu zaspokojenie głodu.

    Zapędzić w kozi róg. Ugryźć. Wyszarpać kawał wątroby. Zostawić na pewną śmierć.

    I podobno jest coraz gorzej...
  • Niezły psychol dwa lata temu
    I kto to pisze XD
  • słone paluszki dwa lata temu
    A komu ostatnio wygryzłam wątrobę?
  • Niezły psychol dwa lata temu
    słone paluszki Nie wyszło rzecz jasna XD
  • Niezły psychol dwa lata temu
    Może by tak ich wszystkich zapakować w pociągi i wywieźć do pewnego bezpowrotnego obozu?
  • D.E.M.O.N dwa lata temu
    to jest myśl! Może i mydło by było tańsze...
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Jest tu jedna pułapka – szczególnie w necie nie zawsze można rozpoznać intencje. Albo może ważniejsze nawet, że są ludzie, którzy myślą jak Ty, ale nie rozpoznają w sobie tej chęci dominacji i agresji, i rzutują ją na innych posądzając o złe intencje i oceniając jako podlejszych, mimo że nigdy się do tego nie przyznają. Myślę, że Ty nie jesteś taką osobą, bo w odpowiedzi na mój zaczepny komentarz nie próbowałeś być protekcjonalny.
    Fajny text i postawa, którą podzielam.
  • D.E.M.O.N dwa lata temu
    każdy patrzy, czyta i odczuwa tylko i wyłącznie ze swojej perspektywy, która buduje się w oparciu o jego indywidualne doświadczenia. Wcale nie jesteśmy wszyscy tacy sami, każdy odbiera teksty przez pryzmat swoich skojarzeń - stąd tutaj tak często bardzo różny odbiór opowieści, wierszy - a od samych tekstów lepsze są często dyskusje i komentarze :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania