...

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • bogumil1 25.04.2020
    Hm, chociaż zdecydowanie wolę real od fantastyki, jednak z przyjemnością przeczytałem tekst pozostając pod wrażeniem bogatej wyobraźni autorki. Postawiłem piątkę, ale widzę że był tu już jakiś nieżyczliwy czytelnik, wiadomo skądinąd który.
  • LeeaThorelli 25.04.2020
    To też moja pierwsza próba z high fantasy. ;)
    Dziękuję za opinię. :)
  • Dekaos Dondi 26.04.2020
    LeeaThorelli→Hmm... nie zdążyłem:(→A czemu tak wszystko nagle?
  • LeeaThorelli 26.04.2020
    Kończę z publikowaniem tekstów tutaj.
    Zostawiłam tylko 2 z bitwy, żeby nie psuć zabawy. :)
  • bogumil1 26.04.2020
    Leo dlaczego odchodzisz? Ktoś Ci napisał coś złego? Atmosfera ostatnio nie jest tu najlepsza to fakt, ale czy to z tego powodu, czy z innej przyczyny?
  • LeeaThorelli 26.04.2020
    bogumil1 powodów jest kilka. Atmosfera też poniekąd miała wpływ. :)
  • bogumil1 26.04.2020
    Leo, to szkoda, bo nie wiem, czy nie działasz pochopnie, pod wpływem emocji. To oczywiście Twoja decyzja, ale może ją jeszcze przemyślisz.
  • LeeaThorelli 26.04.2020
    bogumil1 pomyślę ewentualnie o blogu z tematyką popularnonaukową, ale to kiedyś. ;)
  • kigja 26.04.2020
    Czytałam opowiadania o zwierzątkach. Bardzo ciekawie napisane. Masz wiedzę którą poteafisz obramować ciekawą formą.
    Bardzo mi przykro z powodu Twojej decyzji. Życzę spokojnego miejsca do realizacji literackich planów.
    Pozdrawiam Cię Leea
  • LeeaThorelli 26.04.2020
    Jakiś wielkich planów nie mam, bo i literata ze mnie żaden, ale dziękuję. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania