.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Aisak 13.01.2018
    a tutaj nikt się nie zatrzymał?
    tutaj wymaga pochylenia się, bo jest nad czym.
  • Canulas 13.01.2018
    Sto procent racji, Aisak. Bardzo, bardzo dobry wiersz. Ogólnie ten osobnik zasługuje na uwagę. Ale spokojnie.
    Towarzystwo się pozna.
  • rubio 13.01.2018
    tu ogólnie odpowiem; osobnik może być osobliwością lub osobistością. Bliższe jest mi to pierwsze. Zresztą, cały ten fejm, poklask, w dzisiejszych czasach, zdobywa się raczej działaniami w rodzaju 'pójść wysrać się pod Belwederem nagrać to wrzucić na jutuba', wyzywaniem wszystkich wokół, itp., itd., wiadomo, o co chodzi, nie chce mi się wymyślać przykładów. O, nawet tu ostatnio się pojawił taki jegomość, najpierw tu poopluwał, tu ludzi powkurwiał, jedynek nawrzucał, dzięki czemu wzbudził zainteresowanie i już pierwszy tekst ma nienajgorszą czytalność i komentowalność. Tak że, w obecnych czasach bycie popularnym, wzbudzającym zainteresowanie, mi się raczej źle kojarzy.
    Ja raczej celuje w tę jedną, dwie, kilka osób, które znajdą coś swojego w tym, co publikuję, które też w ten czy inny, intelektualny, emocjonalny, jakiś tam, sposób, w jakimś tam stopniu pojmą, o co mi chodzi. Czy i nawet zostaną zainspirowane do przemyśleń, chociaż to, to raczej z siebie ruguję, bo trochę zalatuje pychą.
    Summa summarum, dobrze jest, źle nie jest, bo skoro tak jest, jak jest, to jest, jak ma być. ;)
    Dzięki za oceny, i w ogóle, pzdr ;)
  • Canulas 13.01.2018
    Tak rację, ale akcje owego osobnika to akcja na krótką metę.
    Jakość się obroni sama.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania