Noc i Deszcz

Miała na imię Noc i czuła się bardzo samotna,tak było niestety bardzo często. Każda osoba do której przychodziła odwracała się od niej plecami. Nie wiedziała dlaczego jej nie lubią. Byli też tacy osobnicy co nie zamykali na jej widok oczu,ale oni także nie zwracali na nią uwagi,byli zbyt zajęci innymi swoimi sprawami. Noc im tylko przeszkadzała , zaczęła uciekać się do różnych sposobów by zdobyć choć trochę przyjaciół .Na przykład wkradała się do umysłów i wyświetlała prywatne kino dla każdego ,widzowie nazwali takie filmy Nocy '''Sen''' i udawali ,że to oni je wymyślili! A Noc była dalej ignorowana. Pewnego razu ,gdy siedziała sama w kącie smutna i zagubiona ujrzała Deszcz -Hej ty jesteś Deszcz? -spytała -Tak, a ty pewnie Noc?-zapytał Deszcz .-Owszem-odparła Noc .-Nigdy nie rozmawialiśmy-zauważyła.-Możemy zawsze zacząć,jestem tu zawsze po Dniu-rzekła -Ech ! Ten Dzień,jest dla mnie okropny ,ciągle mnie pogania, a przecież gdyby nie ja nasza kochana Ziemia nie miałaby co pić. A ludzie mnie ignorują ,albo uciekają ode mnie.To jest okropne-wyżalił się Deszcz.-Mnie też ignorują albo się chowają,a z Dniem nigdy się nie spotkałam ,unika mnie. -smutno rzekła Noc.-Nie będę tu zawsze ,ale czasami tak,i możemy pogadać o wszystkim,ale zaraz będę musiał znikać-rzekł Deszcz -Ja również-stwierdziła Noc.Niestety musieli ruszyć w przeciwne strony,ale obiecali sobie ,że jeszcze kiedyś się spotkają. Tak się stało. Od tego czasu Noc i Deszcz spotykali się czasami i prowadzili rozmowy na przeróżne interesujące tematy. I żadne nie czuło się więcej samotne.

Koniec.

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • Aisak 29.08.2019
    :)
    Dla przedszkolaków super bajusia!
    5

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania