Noce☾

Leżąc w nocy, samotnie ze swoimi myślami. Zaczynasz uświadamiać sobie, jak to jest dotknąć dna. Które podobno każdy choć raz w życiu dotyka.

 

To uczucie wpadania do wody z głośnym pluskiem porównywalne do emocji, które z chwili na chwili ulatują z ciebie coraz bardziej, a twoje ciało otacza nieskołczenie wielki ocean. To tak jak z uczuciem pustki jest ona pusta, ale jednak jest i z dnia na dzień otacza cię coraz bardziej na dno. W tym momencie trzeba zdecydować.

 

Dotykasz dna, które podobno wszystkim jest znane. Do ciebie należy decyzja czy odbijesz się od niego i wypłyniesz na powierzchnie. Czy oddasz się temu pełnemu, choć pustemu uczuciu i położysz się na dnie?

 

Punkt ten strasznie pusty, chociaż pełny na swój sposób. Po dłuższym czasie zaczynasz przyzwyczajać się do dna i w życiu na nim. Nie różni się zbyt bardzo od tego, co na powierzchni. Po dłuższym czasie płuca zamienią się w skrzela... Wtedy już nie będzie powrotu na górę.

 

Czas tu płynie wolniej i zdecydowanie spokojniej na swój dziwny i pusty sposób.

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • "nieskołczenie" - literówka?

    "otacza cię coraz bardziej na dno" - na pewno otacza?

    Pewnie, można spoko stąpać po mule i pomykać pośród wodorostów.
  • Shii 17.02.2022
    To pierwsze literówka

    Taa, pisanie po nocach to czami inny wymiar i zapewne gdzieś mi to umknęło, bynajmniej dzięki za poprawienie.
  • Pan Buczybór 17.02.2022
    "nieskołczenie" - nieskończenie
    "tacza cię coraz bardziej na dno." - raczej "stacza"
    "powierzchnie" - powierzchnię
    "Punkt ten strasznie pusty, chociaż pełny na swój sposób" - w tym zdaniu brakuje ci czasownika

    Nawet niezłe, szczególnie poprawnościowo, skoro zgodnie z opisem na profilu masz dysleksję... Oprócz literówek jest jeszcze parę błędów interpunkcyjnych. No i nie jestem przekonany, czy taka ilość powtórzeń, choć zrobionych specjalnie. dobrze wygląda w tak krótkim tekście...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania