Poprzednie częściNOCNE I

NOCNE V

"Telewizja Polska SA przeprasza Gminę Miasta Gdańska za naruszenie jej dóbr osobistych w postaci dobrego imienia, wiarygodności publicznej i zaufania społecznego w materiale wideo o zabarwieniu ksenofobicznym i rasistowskim, komentującym powołanie w Gdańsku Rady Imigrantów, wyemitowanym jako materiał wprowadzający do telewizyjnego magazynu "Minęła dwudziesta" w TVP Info z dnia 31 października 2016 roku oraz udostępnionym w tym dniu na fanpage'u TVP Info na Facebooku i Twitterze i na stronie internetowej www.tvp.info".

Następne częściNOCNE VI NOCNE VII NOCNE VIII

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Pan Buczybór 18.02.2017
    Typowy polak. Robi nic i czeka na efekty. 5
  • BeerAfterShow 18.02.2017
    Ciekawa interpretacja. Dzięki :)
  • SisterofBlood 18.02.2017
    Oby starczyło cierpliwości i determinacji :) 5
  • SisterofBlood 18.02.2017
    Na takie nie robienie nic, ja na przykład tak nie mogę*
  • Adam T 18.02.2017
    Trochę nie rozumiem, czy chodzi o to, że człowiek czasem za bardzo się stara? Za bardzo mu zależy i wtedy wszystko szlag trafia od tej "zabardzości"? Więc należy odpuścić, zdać się na ślepy los, no bo, kiedy wszelkie trudy zawiodą, to może los zrobi za nas to, o co się za bardzo staramy? Naplątałem... :))
  • BeerAfterShow 18.02.2017
    Nie chciałam sugerować żadnych interpretacji, bo każdy ma prawo do własnego odczytu jednak przyznam, że myślałam właśnie o "zabardzości". Niby robi się wszystko, jednak albo samemu niszczy się swoje starania albo zwyczajnie nigdy nie doprowadza się ich do końca :) Jednak warto próbować ;)
  • Pasja 18.02.2017
    Taki przepis na jednogarnkowe danie miłosnego uczucia. Ale od czasu do czsu trzeba coś pomieszać, bo się przypali . Więc tak nic nie robić ? 5. Pozdrawiam serdecznie
  • BeerAfterShow 18.02.2017
    Dziękuję :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania