...

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Pięknie. W tym utworze ożywają zamiłowania i emocje podróżnicze autorki. Bardzo nasycony wrażeniami i uczuciami wiersz!
    Brawo!
  • Bożena Joanna 23.09.2020
    Dziiękuję, Maurycy, za miłe słowa i serdecznie pozdrawiam!
  • laura123 23.09.2020
    " obietnica szczęścia ukryta w melodii, lekkiej
    jak drżenie koronek" - to jest bardzo dobre.

    Pozdrwaiam.
  • Bożena Joanna 23.09.2020
    Dziękuję, Lauro!
  • Szpilka 23.09.2020
    Oj, piękny jest Wiedeń, przywołałaś wspomnienia ?

    "w malowniczych zaułkach Wiednia
    hula wiatr w rytmie walca
    rusza gałązkami oleandrów
    rozkwitłych w kolorach jesieni"

    Obrazowa strofoida ?
  • Bożena Joanna 23.09.2020
    Chodząc po Wiedniu pobrzmiewa melodia walca, uliczny skrzypek czy akordeonista. Pierwsze wrażenia, to widok kolorowych oleandrów. Nigdy przedtem nie widziałam tak olśniewającej gamy kolorów. Pozdrowienia!
  • befana_di_campi 23.09.2020
    Biel i róż to raczej kolory kwietnia;) No ale może się nie znam ;)
  • Bożena Joanna 23.09.2020
    Biały oleander kwitł w babcinym ogródku, a te inne barwy tej rośliny zobaczyłam po raz pierwszy w Wiedniu w głównej alei w drugiej połowie września w wielkich donicach. Potem prawdopodobnie znikną w cieplarni.
  • Dekaos Dondi 23.09.2020
    Bożeno Joanno→Jeno Nad pięknym modrym Dunajem, ów tekst zaśpiewać lub wypowiedzieć na tle muzyki:)↔Pozdrawiam:)↔5
  • Bożena Joanna 23.09.2020
    Ten utwór najczęściej urzeka w styczniu na koncercie Filharmoników Wiedeńskich na Nowy Rok w tańcu i muzyce. Dziękuję za wizytę i pozdrawiam!
  • Pasja 23.09.2020
    Lekki i taki niecodzienny odkurzony stary obraz z nutą walca i zapachem oleandrów. Obraz wspomnień i przemijania. Ładne i sentymentalne i eleganckie malowania.
    Serdecznie pozdrawiam
  • Bożena Joanna 23.09.2020
    Moje pierwsze wrażenia z Wiednia to kwitnące oleandry, a potem walc, który wychodzi z mody, ale nie tam. Szał na koronki też minął, ale ostatnio powracają w postaci wstawek do sukienek i bluzek.
    Dziękuję, że mnie odwiedzasz i serdecznie pozdrawiam!
  • MarBe 30.09.2020
    Wiedeń kojarzy mi się z ogrodem różanym i Dunajem. Każdego zachęcam do zwiedzania i podziwiania nie tylko prac Hundertwassera.
    pozdrawiam
  • Bożena Joanna 01.10.2020
    Hundertwassera odkryłam dopiero w czasie ostatniego pobytu w Wiedniu, ale najbardziej utkwił mi w pamięci nocny pejzaż wokół katedry. Niedaleko samotny muzyk pięknie grał na skrzypcach walce, stąd to wspomnienie.
    Dziękuję i pozdrawiam!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania