Poprzednie części: Nocą
Nocą
kto obdarł ciebie z twych szat
miliardy małych lampek
nie został po nich nawet ślad
obco mi pod twym skryciem
ciemno
ciemno
czy jestem tutaj sam
szukam ciebie w górze
głupiec krzyknął ktoś
czy to możliwe
by z nieba zniknęła noc
idę czarną ulicą
czy tu się skryłaś
w cieniu drzewa
szumią liście
już widzę dom
jasny skąpany w nocy
czy to twoja suknia nad nim
gdzie jesteś moja droga
obco mi
Komentarze (28)
głupiec krzyknął ktoś
czy to możliwe
by z nieba zniknęła noc" - strasznie licha ta zwrotka; czytnij sobie na głos
Ogólnie, jak na ciebie, suabe to bardzo. Taki trochę krok w tył, albo po prostu źle zebrane myśli. Tak czy siak, potrafisz lepiej
Piszę o tym ponieważ wydaje mi się, że masz po prostu swój styl i to Cie charakteryzuje, a to czy jest to lepsze czy gorsze nie umniejsza temu, że jest inne i może trafić w potrzeby danego czytelnika, a takich tutaj wielu ;-)
Pozwoliłem sobie na taką poboczną dygresję, bo osobiście uważam, że ciekawie piszesz i to jak przedstawiasz różne treści, wnosi zawsze coś innego do "zasobów literackich" opowi, nawet jeśli odstają czy są na dzień dzisiejszy mało popularne ;-)
Co do utworu: treść zadowalająca a forma w punkt ;-) Pozdrawiam, czwóreczka z plusem.
Bądź sobą i tyle...
I,aż tyle! :-)
Pozdro
A tu:
"kto obdarł ciebie z twych szat ( możesz się pozbyć "twych, wiadomo że jej, niepotrzebne nadpowiedzenie)
(...)
obco mi pod twym skryciem (samo "twym" to patos. Twoim jeśli już)
głupiec krzyknął ktoś
gdzie jesteś moja droga"
Patos, aż boli.
Dobra, tez jestem początkującą, ale powiedzmy na etapie, w którym stwierdziłam, że czas patos porzucić. Mnie też ktoś uświadomił, i w sumie, po pół roku obijania się o meble stwierdziłam że w istocie ma rację.
Patos nie jest dobry, bo w poezji go za dużo. Jest staroświecki, i po prostu nudny, co by tu dużo mówić. Nie ma sensu się go kurczowo trzymać, ale do tego mam nadzieję dojdziesz sam.
Mi też się w patos zdarza uderzyć, niestety, ale co innego świadomie, a co innego niechcąco.
Napisz komentarz
Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania