Non sequitur wynikający z Freudowskiej projekcji klasycznej

kolejna kąpiel

w tej samej wodzie

i nurkowanie

 

do

totalnego upodlenia

utraty godności

dna

 

później zrzucanie wstydu

gdzie popadnie

aż po „kopnięcie psa ”

 

Ps. Wczoraj wieczorem... wiesz sąsiad... wiesz się do mnie... wiesz... że samochód na podjeździe, wiesz... że no wiesz z włączonym silnikiem... wiesz, że zatruwam... a ja mu... no wiesz, że "A ty co, też pilnujesz?"

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (37)

  • Szpilka 5 miesięcy temu
    Widocznie ludzie lubią się upadlać, już o tym wspominałam - człek strasznie skomplikowany jest.
    Gdy się człek sam upadla, to jego brocha, niefajnie, gdy innych za sobą pociąga.

    Podobuje mi się 🙃
  • o nim pseud 5 miesięcy temu
    "ludzie lubią się upadlać"

    Nie wszyscy, niektórzy tylko ;)
  • Szpilka 5 miesięcy temu
    o nim pseud

    Na całe szczęście, że tylko niektórzy 😉
  • Grafomanka 5 miesięcy temu
    Która to już publikacja o tej samej tematyce? Można pomyśleć, że autor uwielbia kąpiele w szambie i znakomicie się w nich odnajduje... gratulacje!
  • o nim pseud 5 miesięcy temu
    Ze względu na twoją naturę, nie będę Ci tłumaczył.
  • Grafomanka 5 miesięcy temu
    o nim pseud, wytłumacz sobie, ze względu na swoją naturę, dlaczego, jak suka Pawłowa, ciągle wracasz do tego samego tematu i ''podgrzewasz''
  • o nim pseud 5 miesięcy temu
    To jest klasyczny przykład "projekcji" jako mechanizmu obronnego, aby wytrzymać ciężar swojego zepsucia. Fakty — to ona jest oblewana szambem, ale dla niej ten, kto to widzi, jest tym, co ma kubeł na głowie.
  • Grafomanka 5 miesięcy temu
    ''ciężar zepsucia'' - ciekawe że tylko z jednej strony potrafisz to dostrzec. Ja siebie nie wybielam, bo potrafię wrednie pocisnąć, ale sama ze sobą ''rozmów'' nie prowadzę i co istotne, nie zaczynam ataków, jedynie na nie odpowiadam. To tak odnośnie ''prawdy'', której nie potrafisz a raczej nie chcesz dostrzec.
  • o nim pseud 5 miesięcy temu
    Grafomanka ''ciężar zepsucia'' - ciekawe że tylko z jednej strony potrafisz to dostrzec.*

    W Twoim przypadku to choroba i jest moim obowiązkiem Cię o tym poinformować.

    *ale sama ze sobą ''rozmów'' nie prowadzę i co istotne*

    Źle, że nie potrafisz rozmawiać ze sobą. Zapomnij, chociażby na chwilę "innych". Samo mówienie o swoim problemie może pomóc. Zacznij od pytania, dlaczego Tobie się to częściej przydarza. Na początku nie będziesz w stanie znaleźć w sobie winy, ale nie dlatego z jej tam nie ma, tylko dlatego, że zawsze znajdziesz sobie winnego wśród "innych*.
  • Grafomanka 5 miesięcy temu
    o nim pseud, jesteś lekarzem? Jakiej specjalności?
  • o nim pseud 5 miesięcy temu
    Grafomanka
    Prywatność — nie piszę o sobie, nieznajomym — polecam.
  • Grafomanka 5 miesięcy temu
    o nim pseud, to chyba mierne masz wyniki, bo nawet psycholog analizuje całokształt, patrzy z każdej strony na problem, a nie wybiórczo albo jak pasuje do urojeń i fantazji.
  • o nim pseud 5 miesięcy temu
    Grafomanka "to chyba mierne masz wyniki"
    Prywatność — nie piszę o sobie, nieznajomym — polecam.
  • Grafomanka 5 miesięcy temu
    o nim pseud, ale nie przeszkadza ci, gdy ktoś o mnie pisze, wtedy nie widzisz problemu i nie snujesz ''wierszy'', ale gdy odpowiem w podobnym tonie co rozmówca, w momencie wykorzystujesz to przeciwko mnie. Żadnej bezstronności.
    Więc zastanawiam się jaki masz do mnie uraz, kiedy nie przypominam sobie, żebym kiedykolwiek w jakieś wojenki z tobą wchodziła, no chyba że jesteś pseudonimem kogoś, kto różne sznureczki tutaj pociąga i z tej perspektywy można zrozumieć twoje ataki agresywne.
  • o nim pseud 5 miesięcy temu
    Grafomanka Ponownie nie dopuszczasz myśli, że przyczyną może być Twoje zachowanie, które jest wyjątkowo "niespotykane” i teraz pojawia się problem, gdyż Ty tego nie zauważasz. Nie widzisz też tego, że próbujesz dowieść kolejnych tez, budowanych na fałszywych założeniach, argumentach odwołujących się do emocji,
  • Grafomanka 5 miesięcy temu
    o nim pseud, czyli, idąc na skróty, należy nie reagować na wyzwiska, wymysły, fantazje, tylko pozbawić się możliwości obrony, bo obrona jest budowaniem fałszywych tez?

    Doszedłeś do absurdu.
  • o nim pseud 5 miesięcy temu
    Grafomanka "należy nie reagować na wyzwiska, wymysły, fantazje, tylko pozbawić się możliwości obrony,"

    Francuzi wymyślili coś takiego jak Savoir-vivre. Znajdziesz tam, odpowiedz na pytanie, jak szanująca się kobieta powinna zachować się w nadzwyczajnych sytuacjach, a co ważniejsze, jak do takich nie dopuszczać. Naprawdę warto znać podstawy, to ułatwia funkcjonowanie w społeczeństwa.
  • Grafomanka 5 miesięcy temu
    o nim pseud, sprytnie... ale nie do końca, bo nawet najbardziej szanująca się kobieta jest bezradna wobec ataków klonów, którym bardzo łatwo się narazić, nawet starać się za bardzo nie trzeba.
    A później takie sklonowane osobniki piszą o znajomości Savoir - vivre... ale czy sami znają?
  • Grafomanka 5 miesięcy temu
    I dlaczego taki obeznany, obyty z savoir - vivre osobnik, nie tłumaczy tych podstaw atakującym osobnikom, tylko atakowanym... trochę to śmierdzi, nie uważasz?
  • Wzorowa Płaczlinda 5 miesięcy temu
    Grafomanka jak najbardziej śmierdząca sprawa, trzeba powołać komisję śledczą
  • Grafomanka 5 miesięcy temu
    Niemniej należy ci się uznanie za wyjątkowo perfidną narrację, widać że manipulacja jest ci bardzo dobrze znana, a nawet poruszasz się w niej jak ryba w wodzie.
    Tylko jednego człowieka z portalu można pod ten wzór podstawić...
  • Wzorowa Płaczlinda 5 miesięcy temu
    Grafomanka jak zwykle fiksacja najwyższych lotów... ponoć magia świąteczna ciebie ogarnęła
  • Grafomanka 5 miesięcy temu
    Wzorowa Płaczlinda nie dziwi mnie twoja tutaj obecność i płakusianie... nawet dziwne by było, gdybyś nie przyszedł...
  • Wzorowa Płaczlinda 5 miesięcy temu
    Grafomanka popłakusiaj jeszcze bidulko, głośniej a ja idę poszukać światecznej magii 🙃
  • o nim pseud 5 miesięcy temu
    Grafomanka "sklonowane osobniki, perfidną narrację"

    Przepraszam, ale rozmowa z Tobą zbliża się do „czerwonej linii” granicy, za którą jest nie ciekawie, więc jestem zmuszony, opuścić to miejsce.
  • Grafomanka 5 miesięcy temu
    o nim pseud, a ja ci dziękuję za tę rozmowę... naprawdę ciekawa.
    Miłego dnia!
  • o nim pseud 5 miesięcy temu
    Grafomanka Miłego :)
  • Pasja 5 miesięcy temu
    Rzeźbienie siebie poprzez zwrócenie uwagi. Atencjuszki tak mają. Dobre zaznaczenie problemu i niewidoczne zdiagnozowanie człowieka na pewnym etapie życia. jeśli to poczatek to mozna jeszcze zapobiec. gorzej jak juz zaawansowana choroba.

    Pozdrawiam serdecznie
  • o nim pseud 5 miesięcy temu
    "jeśli to poczatek to mozna jeszcze zapobiec. gorzej jak juz zaawansowana choroba."

    Tak, może być bardzo ciężko, ale nie do niewykonania.
    Pozdrawiam :)
  • Akwadar 5 miesięcy temu
    I mnie się podobuje
  • o nim pseud 5 miesięcy temu
    Dzięki. Pozdrawiam :)
  • Autor tekstu próbuje ukryć swoją winę
    Za zanieczyszczanie środowiska
    Przez przeniesienie jej na sąsiada
    Który tylko zwrócił mu uwagę

    Autor tekstu nie potrafi się zmierzyć
    Z własnymi słabościami i lękami
    Więc ucieka w fałszywe metafory
    Kąpieli, nurkowania i upodlenia

    Autor tekstu nie rozumie
    Że jego zachowanie jest szkodliwe
    Nie tylko dla niego, ale dla wszystkich
    Którzy oddychają tym samym powietrzem

    Autor tekstu powinien się zastanowić
    Czy nie lepiej byłoby zmienić nawyki
    Zamiast obrażać i wyśmiewać innych
    Którzy mają prawo do życia w czystości
  • o nim pseud 5 miesięcy temu
    Nie wszystko zrozumiałeś, ale nie przejmuj się tym, gdyż to, czego nie zrozumiałeś, nie jest tak ważne, jak to, co zrozumiałeś.
  • Akwadar 5 miesięcy temu
    o nim pseud czy Ty cokolwiek rozumiesz? czy Ty jesteś autor? a może Ty jesteś pisarczyk na usługach? ;)
  • o nim pseud 5 miesięcy temu
    Akwadar "czy Ty cokolwiek rozumiesz?"

    Słabo, mylą mnie się te podmioty liryczne z nielirycznymi itp. ;)

    Zrozumiał, że takie zachowanie jest nie na miejscu, ale to, że autor nie ma samochodu, podjazdu, nawet domu nie ma, nie zrozumiał, ale tak jak wyżej — to, czego nie zrozumiał, nie jest, tak ważne, jak to, co zrozumiał.
  • Akwadar 5 miesięcy temu
    o nim pseud uff, dobrze, że pojmujesz, iż możesz pisać o czym chcesz, jako że autor jesteś... ;)
  • o nim pseud 5 miesięcy temu
    Akwadar ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania