x

x

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • KarolaKorman 05.02.2017
    Cudownie opisałeś te scenę powrotu do domu. Początkowo myślałam, że to jakiś dalszy ciąg, po latach ,,Różowych okularów'', ale szczegóły się nie zgadzają. Mamy więc nowy cykl o homoseksualnej parze :) Cieszę się, że zdecydowałeś się znów coś wstawić na Opowi, bo lubię cię czytać.
    Przy okazji, bo szukałeś kiedyś kogoś, kto poprawia błędy i robi korekty, podaję link: http://www.opowi.pl/forum/?str=2 ta dziewczyna się też reklamowała w innym wątku, ale nie mogę znaleźć.
    Z przyjemnością wstawiam 5 i pozdrawiam :)
  • Violet 05.02.2017
    Chyba nic nie powiem? Jak myślisz autorze... ;) 5
  • Freya 05.02.2017
    Kiedy kończy się romantyka, nastaje proza życia. Czasem nawet najzwyklejsze gesty czy nawyki, które dawniej nie były zauważalne jako dyskredytujące, teraz mogą budzić awersję. Pzdr ;)
  • Adam T 05.02.2017
    No, i super. Miałem zagadkę i się mogłem fajnie podomyślać o co chodzi i kto tu jest kim, a tu w komentarzach sru! spojler, że to para homoseksualna. Ale nie mniej, nawet jak już wiem kto jest kto, to i tak pięknie się to czyta. Język prawdziwy, co lubię, tak mówimy, myślimy, i tak piszemy, nie udajemy, że w sumie to jesteśmy ą i ę oraz "bułkę przęz bibułkę". Bardzo ciekawy kawał obyczajówki. Idę dalej:) No, i pięć.
  • Tomasz 05.02.2017
    Dzięki Adam. Takie było założenie, aby byle jakość wypełzła każdym otworem :)
  • zuyy 19.02.2017
    Oooo, jakbym widział siebie. Wszystko non stop mnie wkurwia i nie idzie na to nic poradzić... 5

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania