x

x

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • Obserwator 05.02.2017
    http://www.opowi.pl/art/tytul-opowiadania/

    Często popełnianym błędem jest pisanie tytułu WIELKIMI LITERAMI. Wiemy, że chcesz zwrócić uwagę na swoje opowiadanie, ale prosimy o nie stosowanie tej metody :) Proponujemy w zamian nadawać opowiadaniom intrygujące tytuły, które przyciągną czytelnika swoją treścią.

    A tak swoją drogą to podoba mi się to opowiadanie :)
  • Tomasz 05.02.2017
    Sorka, nie wiedziałem, zastosuję się.
  • Neurotyk 05.02.2017
    Obserwator, "Prosimy", Proponujemy"... Tak zwraca się Admin w imieniu Serwisu, czyli albo jesteś Adminem, albo nie i zwracasz się w imieniu wszystkich. WOW :)
  • Tomasz 05.02.2017
    Zmienione :)
  • Obserwator 05.02.2017
    Nie musiałeś zmieniać ;) Po prostu myślałam, że w następnych rozdziałach będziesz pisać z małej ;) Mogę zapytać skąd pomysł na takie opowiadanie? Jest takie inne i przez to fajnie się je czyta.
  • Tomasz 05.02.2017
    Jeśli chodzi o styl, to zainspirował mnie tekst Masłowskiej - Wojna Polsko Ruska. A jeśli chodzi o pomysł, to pewnej nocy, po przebudzeniu się o trzeciej nad ranem, sam wpadł do głowy. Piszesz pierwszą część, a potem bohaterowie sami zaczynają się rozsrastać.
  • Obserwator 05.02.2017
    Neurotyku, to tylko tekst zamieszczony na tym portalu w dziale zasad tytułowania opowiadań :)
  • Neurotyk 05.02.2017
    A, tek, jest taki. Można brać w cudzysłów i wskazać źródło, bo zabrzmiałaś jak Admin i się przeląkłem :)
  • Neurotyk 05.02.2017
    Neurotyk, o, widzę źródło (sory) zabrakło cudzysłowu :)
  • Tomasz 05.02.2017
    Panowie, nie róbmy dramy. Skoro są takie zasady, to trzeba się do nich stosować. Przyznam, jestem na bakier z czytaniem regulaminów. Zwyczajnie mi się nie chcę, także dzięki za info Obserwator.
  • Neurotyk 05.02.2017
    Tomasz, nie ma dramy :)
  • Adam T 05.02.2017
    Hm, napisałem tu kilka tytułów rozdziałów dużymi literami, ale nikt mi regulaminu nie cytował. Ktoś się chyba nudzi przy niedzieli i drugiej dziury szuka tam, gdzie jedna wystarcza (no, bo biegunka na dwie lufy... to już horror do kwadratu). Opowieść się soczyście rozwija i to jest najważniejsze. Pięć :)
  • TeodorMaj 05.02.2017
    Miło Cię widzieć ponownie na opowi :)
  • TeodorMaj 05.02.2017
    PS. Fajny klimat stworzyłeś w tym opowiadaniu :)
  • KarolaKorman 07.02.2017
    I ode mnie piąteczka :) Jest po 3 w nocy, idę się położyć, może mnie przed snem coś ciekawego wpadnie do głowy :) Pozdrawiam :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania