Nostaligczne spojrzenie

Siedzę w półmroku,

przy oknie, które pokryte jest

kroplami deszczu spadającego z nieba

 

Nostaligczne spojrzenie na świat,

myśli jak coś zmienić,

Pętla się zacieśnia na szyi,

może wyjść negatywny wynik

 

\Nienawiść rzuca słowa na wiatr,

a ptaki spadają z nieba

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Dekaos Dondi 09.02.2018
    Tekst mi się spodobał. Nawet napisałem sobie swoją wersje. Kojarzy mi się z moim tekstem - Rodzynki.
    Trzeci wers i ostatni - spadającego - spadają - z nieba. ? Może lepiej zmienić, unikając powtórzenia. Ale to jest tylko moje odczucie.
    Pozdrawiam - 4,5
  • Skryty 09.02.2018
    A ja bym w ogóle zrezygnował z "spadającego z nieba". Zbyt oczywiste, prawda? Dodałbym jeszcze kropki na koniec zdań i usunął "/".
    Całość jednak bardzo przyjemna. Każdy chyba ma taki moment, że patrzy nostalgicznie. Dla mnie zasługuję na 4.
  • Skryty 09.02.2018
    Zasługuje*
  • polskischeuring 09.02.2018
    Dzięki panowie. Zapraszam również do mojej opowieści "Prison Break: Alternatywna Historia"
  • Agnieszka Gu 09.02.2018
    Witam
    Trochę nie rozumiem interpunkcji plus wyrazów raz z dużej raz z małej. Jest w tym jakaś logika?
    Nawet ładny ten tekścik. Całkiem przyjemny w odbiorze.
    Pozdrawiam
  • polskischeuring 09.02.2018
    Siedzę - Nostalgicznie - Pętla - Nienawiść taki ukryty przekaz w wierszu. Depresyjny klimacik ;)
  • ŚpiącyOn 09.02.2018
    Bardzo smaczne jest to co napisałeś, przyjemne :)
  • marok 10.02.2018
    Podoba mi się. Mimo tej późnej godziny stawiam piątkę :)
  • Piotrek P. 1988 12.03.2020
    Tekst mroczny, klimatyczny i napisany tak, że łatwo pobudza wyobraźnię, 5, pozdrawiam :-)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania