XXX

XXX

Średnia ocena: 1.8  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Józef Kemilk 31.01.2019
    Odrzucający i paskudny wstęp. Dla Pana Jurka to błogosławieństwo mieć takich przeciwników. Należy pytać, należy patrzeć na ręce, nie należy obrażać.
  • zygula 31.01.2019
    uśmiane
  • trouvère 31.01.2019
    Taka podpowiedź, bo widzę, że Twój ulubiony temat, a zarazem lubię patrzeć na przepychanki pomiędzy poglądami słusznymi a niesłusznymi.
    (tu nie będę brał udziału, bo akurat w tym temacie nie stoję po niczyjej stronie; a przynajmniej nie dostatecznie skrajnie, by swój punkt widzenia forsować)
    Otóż, poczytaj o akcji Pomocy Zimowej. I zrób o tym artykuł.
    Ciekaw jestem rezonansu. :D
  • Bogumił 31.01.2019
    O tą pomoc Owsiak groził pozwaniem kogoś do sądu, nie pamiętam już o kogoś chodziło. Chociaż nie wiem o co dokładnie chodziło, skoro ta hitlerowska wielka pomoc zimowa, nie wiem jak to się zwało, było toczka w toczkę podobna do akcji Owsiaka. Podobne zadęcie, że wszyscy musimy pomagać, bo kto nie z nami, ten przeciw nam, i moralny cham. Nie wiem tylko na kogo wówczas zbierali. Być może że też na biedne dzieci, ale nie chcę wprowadzać w błąd. Nie wiem.
  • Józef Kemilk 31.01.2019
    Kurcze przeczytałem o pomocy zimowej. Jakże to wszystko podobne.
  • Bogumił 31.01.2019
    A jednak. Wklej jakiś link.
  • Aisak 01.02.2019
    Bogumił! Zlituj się na litość pana Boba!
    Nie moża być tak strasznie zajadłym!
    Pod poprzednim tekstem zostało wszystko napisane. Ile będziesz wałkował Owsiaka?!
    Typowo pisowskie pawłowiczowskie zachowanie.
    Wstydź sie.
  • Bogumił 01.02.2019
    Jak z jakimś tekstem kogoś obrażającym on sam nie wyskoczy obiecuję zakończenie tego tematu ze swojej strony.
  • Aisak 01.02.2019
    Pewnie nie raz i nie dwa mu się przytrafi i co? Bedziesz ciągnął swoją krucjatę antyowsiakową w nieskończoność?
    Ok. Jak uważasz.
    Ale źle robisz.
    :/
  • Bogumił 01.02.2019
    Aisak Pewnie nie raz i nie dwa mu się przytrafi i co?
    Wtedy przejadę się po gościu, jak po burek suce, że odechce mu się obrażania kogolwiek, z jakiegokolwiek powodu.
  • Mruk 01.02.2019
    Bogumił ty to sobie możesz... poszczekać na opowi. Dawno nikt mnie tak nie rozbawił.
  • Bogumił 02.02.2019
    Mruk Nie wiem czym, ale jeśli udało mi się Ciebie rozbawić to niech Ci będzie na zdrowie Mruku. Pozdrowionka.
  • Aisak 01.02.2019
    A Pomoc Zimowa zmroziła mi krew, jeszcze nie wczytałam sie dobrze, i nawet biję się z myślami, czy w ogóle, to czytać...
    Bo porównanie samo się narzuca, a nie chciałabym nikogo niesłusznie oskarżać.
  • Bogumił 01.02.2019
    Ilu polityków grzeje się w ogniu tej akcji nawet prezydent i były prezydent i politycy po i SLD i tak zwani bezpartyjni jak Adamowicz. I ten terror wolontariuszy. Po prostu co za dużo to nie zdrowo. Aż do wyrzygania. Dziwisz się że mnie to wkurza? Do wczoraj byłem moralnym zerem. Owsiak uczynił mnie bohaterem. Bo wrzuciłem dwa zeta do puszki.
  • Canulas 01.02.2019
    Nie podoba mi się sam "przedwierszowy" wstęp. W wierszu właściwym podoba mi się powracająca fraza, która dzięki temu zapetlenia daje efekt jakiejś odnierzalności.
    Ale to wszystko w kompletnym oderwaniu do treści, bo sama treść mnie zupełnie nie interesuje.
    Sumując - nie oceniam.
  • Bogumił 02.02.2019
    A prawdę mówiąc warto wstawić tutaj ten link dotyczący Wintershilfe a podobieństwa i różnice czytelnicy mogą ocenić i wyciągnąć wnioski sobie sami:

    https://www.salon24.pl/u/szczurbiurowy/379255,wintershilfe-czyli-wszystko-juz-bylo

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania