Nowe, nastoletnie opowiadanie.

Hej!

Postanowiłam zawiesić pisanie serii o Dalii

Po pierwsze pomysł na serię trochę mi się wypalił,chyba po prostu prowadziłam za dużo wątków na raz i już nie wyrobiłam. Miałam też nieprzyjemną sytuację z czytelniczką z innego serwera i to też dodało mi dużo stresu. Nie kasuję jednak opowiadania bo być może do niego wrócę.

Jednak nie zostawię was z niczym. Zawsze chciałam spróbować napisać coś nastoletniego. Nowe opowiadanie będzie o Ninie. Nina zaczyna liceum i podobnie jak Dalia ma MPD,chodzi o kulach. Na pewno będzie dużo o życiu niepełnosprawnej nastolatki oraz pewien wątek kryminalny. Co wy na to?

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • fanthomas dwa lata temu
    Skandal!
  • LittleDiana dwa lata temu
    dlaczego?
  • zsrrknight dwa lata temu
    a my na to jak na lato
  • rozwiazanie dwa lata temu
    Pamiętnikarski styl w Krainie Rzeczywistości Dalii odpowiada mi, ale skoro masz zamiar zacząć nowe opowiadanie, to oczywiście życzę powodzenia. Pozdrawiam ?
  • LittleDiana dwa lata temu
    tu też będzie narracja pierwszoosobowa :)
  • Noico1 dwa lata temu
    Ja też dopiero co wróciłem z wyjazdu, więc nie miałem jeszcze okazji do przeczytania ostatniej części Dalii, niemniej nadrobię to, obiecuję. Natomiast co do nowego opowiadania, to rozbudować go o wątek nie tyle kryminalistyczny, co detektywistyczny. Byłoby ciekawe. Rozwiązywanie jakichś zagadek, np. historycznych.
  • LittleDiana dwa lata temu
    https://zapodaj.net/images/d32bc5f43a41d.jpg tutaj masz portret Niny :)
  • Noico1 dwa lata temu
    LittleDiana ok, dzięki;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania