Nowe serce

Trzymałam twoje ciało kilka tygodni później znowu...

Obejmowałam je z całych sił krzycząc: "mocno"!

Świat, nagle przestał istnieć byliśmy tylko my twój dotyk nasze niebo, noc, gwiazdy i wszystkie na raz zebrane sny.

Na końcu uniesienia powiedziałam :"Kocham Cię"

Ty jesteś wymyślony ja już nie rozpędzam się.

Uciszam swoje myśli, uciekam w głębszy Świat to jezioro wymarzone ja i ty to nasz wspólny kat.

Walczymy, uciekamy teraz stało się błędy popełniamy lecz powrotu nie ma wiesz?

Zostałam w końcu sama, choć wcześniej nie płakałam teraz lecą łzy.

Zostały te wspomnienia gdzie byliśmy tylko my.

Zostało też coś jeszcze sama ciągnę wóz... czuję że umieram bo sił nie mam już.

Uciekam dziś od ciebie nie wrócę nigdy więcej przysięgam ci to wszędzie ty uciekasz ode mnie. Zostałam znów wróbelkiem, który lata gdzieś wysoko ktoś mi odebrał serce dostałam nowe znowu.

Karuzela życia odwróciła je do góry nogami jestem i już będę czy samo czy z wami.

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • MartynaM dwa lata temu
    No, i dalej pierdolamento... kuźwa, czy Ty nie masz żadnych pasji, jakiegoś hobby? Książkę przeczytaj, choćby kucharską i zrób dobry obiad. Zrób coś dla innych, bo zwariujesz myśląc tylko o sobie.

    Ostatecznie możesz zacząć uczyć się dobrze pisać, bo to co w tej chwili tu produkujesz, to skończona żenada.
  • kigja dwa lata temu
    Lady jesteś tu strasznie długooooo.
    Może nawet od początku, nie wiem dokładnie od kiedy istnieje opowi, w każdym razie, cóż mogę napisać? Zdrówka ci życzę i szczęśliwego życia.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania