XXX

XXX

Średnia ocena: 1.6  Głosów: 13

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (30)

  • Wrotycz 30.03.2019
    Biedny Bogumił, chodź, przytulę. Oczywiście, gdybym choć miała cień wiary w to, że nie masz dystansu do powyższych twierdzeń:)
    Bez oceny, bo może jednak... czujesz się źle.
  • Bogumił 30.03.2019
    Oczywiście, że nie mam dystansu, lewacka logika przeraża mnie każdego dnia. Może kiedyś jakiś filozof wyjaśni to ciemnemu chłopu, jak nisko musiał upaść człowiek, żeby człowiek dobrowolnie popierał lewackie pomysły.
  • Wrotycz 30.03.2019
    Bogumił na podstawie Twoich tekstów widać, że zrównujesz ideologię lewicową z jakimiś wynaturzeniami typu zoofilia, czyli np. wrzucasz do jednego worka Owsiaka, zwolenników obecności Polski w UE i pedofila, i zwolennika Stalina mordercy.
    Zrównujesz prawicowca z człowiekiem zawsze uczciwym - kolejne nadużycie.
    Mylisz pojęcie tolerancji i akceptacji. Tolerować nie znaczy akceptować, ale i też nie fanatycznie jak Ty krytykować. Homoseksualiści byli pierwszą grupą wymordowaną w Dachau. Czy mam prawo nazwać Cię neonazistą?
    Platonizm znacząco wpłynął na teologię, Platon i jego środowisko (w ogóle starożytna Grecja) hołdowali tej formie zaspokajania seksualnego, otwarcie, nie kryjąc się, czy to powinno rangę teologii i licznych filozofii z platonizmu wyrosłych obniżyć do zera?
    Skąd wziąłeś zarzut, że łotr bez etyki jest dla lewicowca wzorem do naśladowania?
    Barbarzyństwem można nazwać obecność pedofilii w KK - czyli w sukienkach czarnych chodzą lewacy?
    Fanatyzm cechuje niektóre grupy zarówno na prawicy, jak i na lewicy. To skrajna emocjonalność i brak szerszego spojrzenia.
    Więcej oczywistości nie chce mi się naświetlać. Jesteś inteligentnym człowiekiem, a nie prostaczkiem, na którego się czasami kreujesz w tekstach czy komentarzach. Odpisałam, abyś nie myślał, że tak prosto jest oszukiwać.
    Prowadzisz swoją misję, pewnie to sens Twego życia albo zadanie przedwyborcze.
    Ultraprawol w akcji:)
  • Bogumił 31.03.2019
    Wrotycz „Bogumił na podstawie Twoich tekstów widać, że zrównujesz ideologię lewicową z jakimiś wynaturzeniami typu zoofilia, czyli np. wrzucasz do jednego worka Owsiaka, zwolenników obecności Polski w UE i pedofila, i zwolennika Stalina mordercy”.
    W pewnym sensie zrównuję, bo te zbiory łączą się w jednym pojęciu „lewactwa”. Bo faktycznie współczesna lewicowość, niektórzy mówią na to liberalizm (ale to zawłaszczenie tego słowa) to promocja patologii i niszczenie normalności i moralności. Taki jest z grubsza program lewactwa. Niestety. Zresztą patologie promowane przez lewicę staram się poddawać syntezie i rozbierać je na czynniki, co przedstawiam w odrębnych utworach.

    „Zrównujesz prawicowca z człowiekiem zawsze uczciwym - kolejne nadużycie”.
    Ja raczej piszę o ludziach uczciwych i prawych, a nie o prawicowcach w sensie partyjnym. Tak samo winię PiS i Lecha Kaczyńskiego za wepchnięcie nas w euro zachodnią patologię, jak lewicę z Mullerem i innym jej guru. Nie mam więc specjalnego powodu, żeby kochać prawicę. Źle to zrozumiałaś Wrotycz, ja nie promuję tu żadnych partii prawicowych. Na pewno w moich treściach tego nie znajdziesz.

    „Mylisz pojęcie tolerancji i akceptacji. Tolerować nie znaczy akceptować, ale i też nie fanatycznie jak Ty krytykować”.
    Nie mylę, doskonale je rozróżniam, ale te pojęcia mylą chyba wyznawcy lewicy. Po prostu krytykuję, to co powinno podlegać krytyce, a czy to jest fanatyzm, to już Twoja ocena Wrotycz, nie moja. Równie dobrze mogę nazwać fanatykiem kogoś kto ściśle przestrzega przepisów drogowych. Czy źle robi? Sama oceń. Przestrzeganie Dekalogu tak samo chroni człowieka przed popełnieniem błędów, jak te przepisy przed narobieniem bydła na drodze.
    „Homoseksualiści byli pierwszą grupą wymordowaną w Dachau. Czy mam prawo nazwać Cię neonazistą?”
    Homoseksulizm szefa bojówek S.A. stanowił tylko pretekst do rozprawienia się z nieformalną armią Hitlera, która pomogła mu dojść do władzy, a później zagroziła jemu samemu. Dowódca tych bojówek był homoseksualistą, i pewnie dobrał sobie takie otoczenie. To była rozprawa z politycznymi wrogami a nie walka z homoseksualizmem. A jeśli chodzi o grupę z którą kojarzy się Dachau to są polscy księżą katoliccy z Wartegau i Generalnej Guberni, których w Dachau zamęczono kilkuset. Ten obóz od 1933 roku był obozem wyłącznie dla Niemców, a później szczególnie chętnie wysyłano do niego księży.

    Platonizm znacząco wpłynął na teologię, Platon i jego środowisko (w ogóle starożytna Grecja) hołdowali tej formie zaspokajania seksualnego, otwarcie, nie kryjąc się, czy to powinno rangę teologii i licznych filozofii z platonizmu wyrosłych obniżyć do zera?
    Czytałem wiele na ten temat i nie znajduję w książkach historycznych, dodam poważnych książkach, jakoby Grecja archaiczna, czy później helleńska pod panowaniem Macedonii szczególnie wielbiła homoseksualizm. Był tolerowany na zasadzie męskiej prostytucji i opodatkowany jak prostytucja. A tak zwane cioty, czyli ci co dawali du.y byli traktowani tak jak dziś w więzieniach. Czyli mieli status podludzi. Tym bardziej nic mi nie wiadomo o jakimś uwielbieniu Platona dla homoseksualizmu, chociaż jako naukowiec wspominał o nim w niektórych swoich dziełach. Oczywiście jedynym, a raczej jednym z dwóch wyjątków są Spartiaci, którzy podobno tolerowali, a nawet promowali homoseksualizm w wojsku, co zapewniało podobno zwiększenie dyscypliny. Ale to upadło.
    „Skąd wziąłeś zarzut, że łotr bez etyki jest dla lewicowca wzorem do naśladowania?”
    Widać to gołym okiem. Żeby było jasne, dla mnie istnieje tylko jedna etyka, opierająca się na Dekalogu. Innej nie ma i nieprędko powstanie. Żeby ci dać jakiś przykład. Pod względem etycznym, zaznaczam etycznym, Biedronia oceniam jako łotra, za publiczne epatowanie swoją seksualnością i polityczne jej wykorzystywanie. To jest polityki, na pederastii buduje swój potencjał polityczny, i za to go krytykuję, a nie za jego prywatne zachowania czy poglądy. Takich jak on są setki, różne Rabieje itp. To nie prawda, że ich zachowania nikomu nie szkodzą. Demoralizują społeczeństwo i większość osób w Polsce póki co sobie nie życzy oglądać obrazków dwóch spółkujących facetów.

    „Barbarzyństwem można nazwać obecność pedofilii w KK - czyli w sukienkach czarnych chodzą lewacy?”
    Pozwolisz, że nie będę na to odpowiadał.

    „Fanatyzm cechuje niektóre grupy zarówno na prawicy, jak i na lewicy. To skrajna emocjonalność i brak szerszego spojrzenia”.
    Piszę o tych skrajnych, w wierszu nie będą przecież dawał przypisów, że tekst nie dotyczy tych mniej agresywnych, czy bardziej wyważonych.


    „Więcej oczywistości nie chce mi się naświetlać. Jesteś inteligentnym człowiekiem, a nie prostaczkiem, na którego się czasami kreujesz w tekstach czy komentarzach. Odpisałam, abyś nie myślał, że tak prosto jest oszukiwać.
    Prowadzisz swoją misję, pewnie to sens Twego życia albo zadanie przedwyborcze”.

    Nikogo nie chcę, ani nie staram się oszukiwać. Piszę jak jest i jak ja pewne sprawy widzę. Oczywiście nie wykluczam subiektywizmu, ale trudno.
    „Ultraprawol w akcji:)”
    Brawo
  • Wrotycz 31.03.2019
    Dzięki za wyjaśnienia.
    Co do Platona - wystarczy przeczytać "Ucztę" (dialogi Platona). Dużo znajdziesz o miłośnikach i ich oblubieńcach, jak i w ogóle na temat starożytnych rozważań o naturze erosa.
    Nie potrafię teraz przypomnieć sobie źródła, ale na pewno czytałam o obowiązku spłodzenia potomka, m.in. dlatego, że miłość mężczyznami była wtedy tak rozpowszechniona.

    Hitler a homoseksualiści. Mylisz się, naród niemiecki miał się przede wszystkim rozmnażać, planowali poszerzenie terenów, wybicie podbitych autochtonów, i osadzenie na nich rdzennych Niemców.
    Na homoseksualistach przeprowadzano w Dachau eksperymenty, aby przestawić ich na hetero.
    Homofobia była od połowy lat 30-tych ogromna. Prowadzono rejestr oparty na donosach, ale nie tylko.
    Nie neguję, że Dachau stało się piekłem dla księży, zresztą nie tylko w tym jednym obozie.
    Miliony w obozach (największej hańby naszego gatunku) straciły życie. A wszystko, że komuś wydawało się być lepszym. Ja tylko, Bogumił, proszę abyś nie potępiał człowieka za jego orientację seksualną, narodowość, poglądy liberalne.
    Dekalog jest wyzwaniem, trudno mu czasami sprostać, a wtedy, oceniając ludzi, należy pamiętać o rozszerzającej go zasadzie: Kochaj bliźniego swego. To jeszcze trudniejsze zadanie dla chrześcijanina.
    Tak charakteryzując Biedronia, wpisujesz się np. w homofobię Putina.

    Każdy jest subiektywny, kwestia większej, lepszej oceny status quo leży w szerszym oglądzie zjawisk.
    Pozdrawiam:)
  • Bogumił 31.03.2019
    Wrotycz Wrotycz, ja człowieka nie potępiam. Ale jeśli ten człowiek finansowany przez państwa wrogie Polakom i dybiące na ich ziemie, takie jak Izrael i Niemcy bierze od tych państwa pieniądze i staje się de facto ich agenturą dążącą do wywrócenia cywilizacji łacińskiej na cywilizację zepsucia i zbrodni (nieograniczona eutanazja i aborcja) wtedy staje się już dla mnie bandytą, który zagraża podstawom mojego świata. Taki sprzedawczyk jest dla mnie mniej warty od ulicznego śmiecia.
  • Jacom JacaM 30.03.2019
    Logika to logika, ani lewacka ani prawacka. Na pewno nie tych którym się wydaje, ze mają na nią monopol :-)
  • Bogumił 30.03.2019
    Może słowo logika powinna być w cudzysłowie.
  • Bogumił 30.03.2019
    Bogumił nie otwiera
  • Zaciekawiony 30.03.2019
    Obrazkowa wersja tego tekstu:
    https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_9eXzIvuhd0wqAxZa8pQp6DqwbMKQbcU6.jpg
  • Bogumił 30.03.2019
    To się Bie otwiera.
  • Zaciekawiony 30.03.2019
    Bogumił
    Mnie się otwiera normalnie
  • Miron 30.03.2019
    Przeczytałem Bogumił i daje 5 - bo jak zwykle mieszasz ,robisz zadymę. Pozdrawiam
  • Bogumił 30.03.2019
    Dziękuję. Trudno mi zrozumieć ich sposób myślenia. Mają się za postępowych promując pederastów a naprawdę są barbarzyńcami jak talibowie a rebours.
  • Basileus 30.03.2019
    Nie jesteś fanatykiem, jesteś po prostu idiotą...
  • Bogumił 30.03.2019
    Dzięki że jesteś. Cieszę się że ci ulżyło. Nie będziesz miał koszmarów sennych. Przywaliłeś jak łysy grzywką o parapet. Basileusie dokładnie o takich jak ty jest ten wiersz. Będziesz więc żywym przykładem że nie przerysowuję tematu. Pozdrawiam.
  • Basileus 30.03.2019
    Nie, nie ulżyło. Bym mógł ci to dokładnie objaśnić, ale po co? Musiałbyś intelektualnie przekraczać choć odrobinę poziom IQ ameby, żeby to miało jakiekolwiek sens. A tak, bądź amebą, twoja wola.
  • Bogumił 30.03.2019
    Basileus to w jakim miejscu w tym wierszu napisałem nieprawdę, hę?
  • Mruk 30.03.2019
    Robi sobie homos z was jaja, a wy się wysilacie i gadacie po próżnicy. Gada bo gada, i nie nic do niego nie dotrze, bo nie o rozumienie tu chodzi, a zwykłą agitkę komisarza, który chce udowodnić swoim prawicowym kolesiom,ze nie jest pederasta. Jak wygrają wybory lewacy będzie im dupy lizal dokladnie to samo co robi teraz prawicowcom i nawet żeby się przypodobać przyzna do tak wyszydzanej orientacji.
  • Ozar 31.03.2019
    Bogumił Miałem już nie wchodzić na twoje teksty, ale jednak muszę. Każdy ma jakieś poglądy : albo lewa, albo prawa, albo środek tak w skrócie. A ty jak widzę ganisz zarówno lewicę jak i prawice, a to wprowadza nieco zametu. Napisz może jakie sa twoje zapatrywania tak scricte polityczne, bo to ułatwi dyskusję. Co do lewactwa, to temat rzeka jednak rzeczywiście nabierają rozpędu i siły, a ich "bojówkarze" coraz częściej pokazują nam czego chcą i nie jest to nic dobrego.
  • Bogumił 31.03.2019
    Prawicę zganiłem, bo dziwnie razem z lewicą śpiewała o nieuchronności przynależności Polski do UE. Czym jest Unia w całej okazałości okazało się w ciągu ostatnich kilku lat, bo wcześniej było to ukrywane. Byle śmierdziel, który tam się akurat wdrapie na jakieś stanowisko może rozkazywać jak mają wyglądać w Polsce ustawy, instytucje. Byle śmieć z którym nigdy nie miałem nic wspólnego de facto rozkazuje jak ja mam tutaj żyć. To jest brutalna dyktatura. A za to odpowiedzialna jest też prawica. Lech Kaczyński podpisał traktat lizboński, który de facto zniósł prawo weta w większości spraw, pozbawiając nas tym w stu procentach suwerenności. Kilka ostatnich atrybutów, takich jak własna waluta, czy nawet język też w najbliższych latach będą próbowali zniszczyć. Niedługo mówienie po polsku będzie przejawem nacjonalizmu i faszyzmu, tak jak w tej chwili mówią o barwach narodowych czy obchodzeniu narodowych rocznic.
  • Bogumił 31.03.2019
    Co planuje nam lewica:
    Francuski doktor: Niech Murzyni, Żydzi i Cyganie gwałcą białe, prawicowe kobiety
    W blogowym dziale jeune-nation.com ukazał się niedawno felieton francuskiego lekarza, lewicowego doktora Thierry Lecoquierre. W tekście zachęca on do przymusowego gwałcenia i zapładniania białych kobiet o poglądach prawicowych, między innymi zwolenniczek Frontu Narodowego. Poniżej najostrzejsze fragmenty:
    „Prawicowe kobiety nie wyglądają na gorsze „ssaki” niż inne kobiety, nawet jeśli mają większy niż przeciętny gadzi mózg. Jak każda kobieta, jest przedmiotem nastrojów hormonalnych. Z funkcją, którą etnologia potwierdza: ona staje się szczególnie mokra dla brutalnych mężczyzn”. „Te kobiety-sympatyczki FN na pewno dają nam metodę by je pokonać. Skoro każda prawicowa kobieta docenia wojsko i macho, brzydzi się ideami feministycznymi, to zagrajmy w jej grę: pokonajmy ją jej własną grą, weźmy ją i zgwałćmy ją „ „Skoro one dają nam przepisy na wymieszanie ich bladych twarzy, wykorzystajmy je przeciwko nim. Pokonajmy seksualnie te głupie prawicowe kobiety, dla przetrwania uśmiechającej się ludzkości. Ponieważ one są głupie i łatwe do oszukania, jak zdobycz dla myśliwego, to powinno być łatwiejsze. Utwórzmy kędzierzawych potomków (na pewno nie niemieckich!), pokręćmy tę „nienawidzącą innych” wystraszoną Francję”.

    „Odrzucając postęp planowania rodziny, każda ciąża poskutkuje mieszańcem albo kundlem, artystą który jutro w końcu jej się spodoba”. „Murzyni, skośnoocy, Żydzi, lewicowcy, Cyganie, niepełnosprawni, a nawet moi przyjaciele geje, solidarnie: podnieście swoje twarde ku*asy! Niech nasze sumienia śpią pod poduszką, i skoczmy na oferowane prawicowe c*pki (niestety, czasem ładne!) Powitajmy ogromną altruistyczną kopulację. Zapewnijmy kolorowych potomków tonącemu krajowi Francji”. „Jeden cel: zabić prawicową truciznę w jajku”. Kontrowersyjny artykuł został już usunięty, a lekarz raczej nie uniknie konsekwencji - Thierry Lecoquierre za swój tekst został zgłoszony do francuskiej Rady Lekarskiej. Jak na razie brak reakcji ze strony francuskich władz.
  • Bogumił 31.03.2019
    To, razem z demoralizacją młodzieży przez przygotowaną do tego celu armię różnych Biedroniów, Rabiejów jest planowane w całej Europie. Oni czekają w blokach startowych, żeby tych brudasów rzucić na nasze kobiety.
  • Mruk 31.03.2019
    Oszołom!
  • ausek 02.04.2019
    Ile Ci za to hejterstwo płacą? Opłaca się? Babcie wykradają wnukom książki, by za pomocą nawiedzonego sługi bożego je spalić. Księża boją się, że już nie należą do najlepiej wykształconej części polskiego społeczeństwa. Trzęsą portkami, że kasa się skończy. Babcie kiedyś kopną w kalendarz (tak jak każdy z nas) i co dalej? Kto będzie wspomagał biednych, skromnych i cnotliwych księży? Kościół sam kopie pod sobą dołek - może nawet ogromny dół. Karma wraca.
  • Bogumił 02.04.2019
    Ty mi nie mów o wykształceniu społeczeństwa polskiego. Podczas kilku sond pod Uniwersytetem Warszawskim studenci pokazali jak świetnie są wykształceni. Debili nie orientują się najprostszych rzeczach.
  • ausek 02.04.2019
    Bogumił, to Ty racz nie mówić mi o wykształceniu. Nigdy nie zdarzyło mi się oceniać ludzi po szkole jaką skończyli. Księża zawsze uważali się za lepszych. Dlaczego? Uczą ich, jak manipulować plebsem. Niestety w powszechnym dostępie do nauki upatrzyli sobie wroga i dostrzegli swój powolny koniec. Ludzie czytają, podróżują i poznają inne kultury, które o! nie są jednak takie wrogie, jak słyszy się z ambony. Posłuchaj, co mówi papież. Dlaczego nasze Bulinki bronią się tak przed tym, co on nakazuje. Gdzie ten umiar? Gdzie poszanowanie innych i ich religii? Gdzie te nadstawianie tego drugiego policzka?
    Pozwól, że sam będę decydowała, co dla mnie i mojej rodziny jest dobre. Wiara w Boga nie czyni mnie bezmózgim planktonem. Wybacz, ale nie chce mi się z Tobą dyskutować.
  • Bogumił 03.04.2019
    ausek Ausek, zapomniałaś co napisałaś w poprzednim poście, coś o "wykształconej części społeczeństwa". A za chwilę sama siebie krytykujesz, niby mnie, że mówię o wykształceniu. Robisz typowy magiel. Poza tym ja nie pisałem o wykształceniu, tylko o zerowej wiedzy studentów UW. I z tego co się orientuję podobne zasoby wiedzy posiada przytłaczająca większość naszego społeczeństwa.

    Poza tym skąd wzięłaś, że księża uważali się za lepszych, ze się uczą manipulować plebsem i tego typu pierdolety? Po kiego wysyłasz syna do komunii, skoro tak bardzo nienawidzisz pana Boga? Sama o tym pisałaś, więc pytam.
  • nimfetka 04.04.2019
    Ostatni wers wybija z rytmu. Jakby jakiegoś wyrazu brakowało.
  • Bogumił 04.04.2019
    Zmieniłem, chyba było za dużo zgłosek.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania