"Nowy dom" - Rozdział 3

Slend Foxy, jak zwykle siedział w swoim biurze. Stukał gładkimi, lśniącymi, fioletowymi paznokciami w biurko, znudzony. Po chwili wszedł Golden Freddy oraz Puppet z wizytą. Lis odwrócił wzrok od blatu i powiedział:

- Czego chcecie?

- Przyszliśmy z wizytą do ciebie. - odparł Golden Freddy.

- Jest ona niezapowiedziana...

- I jeszcze do tego, żeby z tobą pogadać o ważnej sprawie, to trzeba się UMÓWIĆ? - zdziwił się Puppet.

Miał w myślach, że lis jest bardzo niemiły i wulgarny w stosunku do Freddy'ego.

- Nie mów tym tonem do mnie! - krzyknął Slend Foxy.

- Okej, dobra. Co to za ważna sprawa? - zapytał.

- Musimy wybrać osoby, które mają predyspozycje do wykonywania swojej pracy, którą możemy przydzielić. - powiedział złoty miś.

- Chcesz powiedzieć, że mamy przydzielać im zadania? A co z nami? - zapytał się Puppet.

- Zrobimy wydział nadzorczy. - powiedział Slend Foxy.

Animatroniki przystąpiły do działania. Wyszły z biura i zrobili zebranie w Głównym Pokoju Przyjęć. Zanim wyszli, to jeszcze przygotowywali listę stałych zadań, które będą wykonywać inni oraz wybiorą jeszcze jednego robota do wydziału nadzorczego. I w końcu Slend Foxy zaczął przewamiać:

- Ekhem, Ekhem. Witam na pierwszym zebraniu, na którym będziemy omawiać zadania, które przydzieli nowo utworzony WYDZIAŁ NADZORCZY. Oto pierwszy punkt:

1. Freddy Fazbear - odpowiadasz za utrzymanie idealnego porządku w Jadalni i jej monitorowanie.

- Myślę, że będziesz odpowiedzialny za to zadanie. - odparł lis.

- Oczywiście.

2. Bonnie - masz za zadanie kontrolować piwnicę oraz pokój z częściami, czyli za ochronę i konserwację przedmiotów wraz z Golden Slend Foxy'm.

3. Chica - zadania: ogólnie kuchnia i utrzymanie w niej czystości. Dzielisz obowiązki z Toy Chicą.

4. Foxy - odpowiadasz za rozrywkę.

5. Toy Freddy - dzielisz obowiązki z Freddy'm, ale także odpowiadasz za całkowitą ochronę placówki.

6. Toy Bonnie - odpowiadasz za organizację i wydatki. Dzielisz te obowiązki z Funtime Foxy.

- Jak fajnie! - zachwycił się Toy Bonnie.

7. Toy Chica - obowiązki i zadania dzielisz z Chicą. Jeszcze coś: Toalety, czyli porządek i monitorowanie.

8. Mangle - rozrywka i organizacja gier i zabaw.

9. Foxina - tak samo; rozrywka i filmy.

10. Golden Slend Foxy - tak same zadania ma Bonnie, więc.. hehe

11. Funtime Foxy - tak samo i nic się nie zmienia.

I teraz wybiorę jednego animatronika, który wejdzie do składu działu nadzorczego. I to będzie..... Springtrap! - zawołał Slend Foxy.

Gdy usłyszał to, wstał i cieszył się, że będzie coś robić.

- I jeszcze chciałbym ci powiedzieć, że przepraszam za to wczoraj.

- Nie ma za co. - odparł Springtrap.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania