Brak tytułu

Serdecznie dziękuję!

Średnia ocena: 2.9  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • SwanSong 21.02.2022
    Widzę, że ci ostro przygrzało pośladki przy kaloryferze. Na trzeźwo pisałeś?
  • D.E.M.O.N 24.02.2022
    on jara najlepsze szlugi w mieście :D mój faworyt!
  • Eytu 21.02.2022
    Ten Twój wywód jest dość zagmatwany. Piszesz o NWO dodając od razu masonerię, że to nie jest to. Definicja negatywna przez zaprzeczenie. Następnie dodajesz iluminatów - jako organizację okultystyczną. I znowu zaprzeczenie, że to nie jest masoneria rytu szkockiego. Podajesz dalej grupę zakonów, że oni też są iluminatami? Określasz później, że Kościół Rzymskokatolicki to sekta judaistyczno - babilońska. Nie, całe chrześcijaństwo. I teraz fajna figura stylistyczna, mamy to co mamy, czyli jedną wielką ... i to nie jest wina masonów. Więc pozostają nam iluminaci metodą Holmesa? I tłumaczysz zgrabnie, że katolik winny jest ludożerstwu, pedofilii i torturom. Rozumiem, że jesteś masonem. Masz prawo. Byleś nie poszedł za to do piekła.
  • Narrator 22.02.2022
    Nie bardzo rozumiem przesłanie tego artykułu. Co jest „Nowym Porządkiem Świata”, kto za tym stoi, kogo to dotyczy? Trzy pojęcia, trzy wątpliwości:

    „Nowy” — nie ma nic nowego pod słońcem, wszystko już było dawno temu.

    „Porządek” — według prawa entropii jest to stan krótkotrwały, obejmujący ograniczoną przestrzeń. Utrzymanie idealnego porządku zużywa tak dużą ilość energii, że jej produkcja automatycznie prowadzi do rozkładu porządku w chaos. Najprostszym przykładem jest kurz gromadzący się na stole. Choćbyś nie wiem jak czyścił, zawsze jakiś pyłek zostanie. Zmęczysz się czyszczeniem, a rezultatu nie osiągniesz. Mało tego — produkcja środków czyszczących, szmatek, zmiotek, odkurzaczy, żywienie i ubieranie tysięcy sprzątaczy, przyczyni się do powstania jeszcze większej ilości kurzu w innych miejscach.

    „Świat” — świat jest zlepkiem rozmaitych krain geograficznych, kultur, języków, obyczajów, na które proces myślowy choćby tysięcy ludzi nie ma wpływu. Jeden człowiek może objąć umysłem tyle ile zdoła przejść pieszo w ciągu dnia. Reszta to abstrakcja. Można jednym naciśnięciem klawisza w Warszawie wykasować dziesięć elektrociepłowni na Ukrainie, ale co to oznacza w rzeczywistości?

    Natomiast w temacie masonerii moja wiedza jest znikoma. Czytałem o tym przy okazji historii upadku Królestwa Egiptu, życiorysu Mozarta, który wstąpił do loży masońskiej, żeby pożyczać pieniądze od braci-masonów, przygód Rafała Olbromskiego, fikcyjnej postaci, co musi dokonać wyboru między żołnierskim obowiązkiem, a przysięgą złożoną masonom.

    Ogólnie to jestem indywidualistą, dlatego żadne ruchy ani organizacje do mnie nie przemawiają. Z harcerstwa mnie wyrzucili, bo zawsze się spóźniałem na zbiórki. Kiedy jeszcze mieszkałem na Sadybie przychodził do mnie Świadek Jehowy. Bardzo miły i kulturalny człowiek, dlatego zawsze poświęcałem mu chwilę czasu, a on uporczywie starał się mnie przerobić na swoją modłę. Odwiedzał mnie przez kilka lat regularnie, a mimo to mu się nie udało.

    Polecam Ci przestudiowanie życiorysu medialnego magnata Rupperta Murdocha. Nie wiem czy to mason, czy iluminista, ale nawet Donald Trump go szanuje, więc musi być to gość dużego formatu. Prowadzi własną organizację, do której należy wielu mężów stanu.

    Sugeruję, żebyś nie publikował więcej niż dwie pozycje dziennie, bo inaczej pozostałe pozycje nie ukażą się na stronie głównej, a mało kto sprawdza listę najnowszych publikacji w profilu autora. Daj czytelnikom czas na przetrawienie swoich tekstów, w przeciwnym razie jeszcze dostaną rozstroju żołądka.

    Bez oceny. Pozdrawiam :)
  • D.E.M.O.N 24.02.2022
    ciężko się połapać o co chodziło, w rosji za moich czasów tez takie pierdoły wymyślali i zobacz jak im na łby padło. trzeba sprawdzać literaturę i powoływać się na źródła a nie mylić pojęcia jak w powyższym tekście. więcej samokrytycyzmu, bo co drugi tekst to widzę niedopracowany...
  • 110101011 25.02.2022
    Jesteś moim idolem. Odważny i bezkompromisowy - istna Magda Gessler Wszechteorii Spiskowych. Książę Facebooka i okolic, Maharadża Internetów. Zrobiłeś nas wszystkich na sza-ro-bu-ro - ha!
  • słone paluszki 25.02.2022
    Jesteś nowym użytkownikiem??
  • 110101011 25.02.2022
    Poniekąd. Natomiast znam już pana Łukasza herbu Topór.
  • słone paluszki 25.02.2022
    My również znamy Pana Łukasza?
  • 110101011 25.02.2022
    Pan Łukasz to gwiazda Facebooka

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania