Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Nowy Świat Czarownic, cz. 11

W

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Gregory Heyno 27.02.2019
    Akcja porywa, o/
  • Nefer 27.02.2019
    Zapraszam więc do dalszej lektury w przyszłości. Pozdrawiam.
  • Belladonna 28.02.2019
    No to się rozkręca. Coś tu czuję romansik z teściową :)
  • Nefer 28.02.2019
    Taaak. Ona ma przede wszystkim własne korzyści na oku w tym wszytskim. Pozdrawiam.
  • Kapelusznik 28.02.2019
    Już?
    Już próbowali coś sudrum zrobić?
    No
    Wiedźma z północy w każdym calu.
    Opis wyścigu naprawdę fajny
    Cały czas czekam na krew i błysk ostrzy!
    Szanowne 5
    Pozdrawiam
  • Nefer 28.02.2019
    Wszystko w swoim czasie, bez wojny i bitew się nie obejdzie. Ale przedtem bohaterów czekają inne wyzwania. Pozdrawiam.
  • AnonimS 05.03.2019
    Czuję jakbym osobiście obserwował ten wyścig. Zachowanie jeźdźców i brak reakcji ich Pani świadczy o tym że mieli za zadanie wygrać wyścig za każdą cenę. Powinno być to ostrzeżeniem dla Marcusa, że tam gdzie jedzie dąży się do celu bez względu na zasady. Ocena pięć. Pozdrawiam
  • Nefer 06.03.2019
    Tak, to swego rodzaju ostrzeżenie, a zarazem test umiejętności i lojalności dziewczyny. Odegra ona jeszcze swoją rolę w dalszym rozwoju wypadków.
  • Pasja 09.03.2019
    Witam
    A jednak Sudrun wykazała się dużą znajomością jazdy w siodle. Też myślę, że to był zamierzony wybieg jeźdźców ze wskazaniem na Księżną. Bardzo dobrze gra swoją rolę pani Siedmiu Bram. Czy rozprawi się ze swoimi koniarzami? Sudrun też jest bardzo dobrą rozgrywającą i aż się boję o nią. Tutaj nie ma żadnych zasad i nie bierze, się jeńców. Intrygi bywają też bezinteresowne. Ciekawie się zapowiada.
    Pozdrawiam
  • Nefer 10.03.2019
    Jak juz wspomnialem, intryg nie zabraknie, maja drugie i trzecie dno. Jak to wśród kobiet walczacych o wladze.????. Kazda z wielkich pań ma tu swoje cele, a Marcus jest tymczasem narzedziem. Cennym, bo wyjatkowo generuje moc. Pozdrawiam i zapraszam.
  • Pontàrú 10.07.2019
    Nie wiem czy to było Twoim zamiarem, ale nie mogę zaufać księżnej. Zdaje się ona strasznie dwulicowa i wyraźnie coś ukrywa (przynajmniej tak mi się wydaje). Opis wyścigu fajny. Na początku ogarnęło mnie wrażenie, że Miedzyrzecze musi wygrać. Nie wiem skąd. Może to jakoś tak poprowadzona narracja i dialogi. Jednak, gdy pisałeś o problemach przy ostatnim okrążenou, naprawdę wydawało mi się, że moja teoria legła w gruzach i Sudrun może tego nie wygrać.
    Co ci z siedmiu bram knują? Te problemy podczas wyścigu to jawne działanie na polecenie księżnej. W sumie to dziwi mnie trochę, że Marcus od razu na to nie wpadł tylko gwardzistka musiała mu powiedzieć. No ale dobra; można przyjąć, że jest młody i niedoświadczony.
    Ode mnie 5
  • Nefer 10.07.2019
    Księżna skrywa nie jedną, a wiele tajemnic. To bardzo trafne przypuszczenie. Nie cofa sie też przed oszustwem, intrygami i zbrodnią. Ale to w swoim czasie. Marcus pojął od razu, że przeciwnicy oszukiwali - na koniach się zna. Tymczasem ufa jednak księżnej i nie pomyślał, że działali na jej rozkaz. Na ludziach zna sie mniej.
    Pozdrawiam
  • krajew34 04.10.2019
    Jak zwykle ludzie nie wydają się tacy, jak być powinni. Rządy kobiet może i mniej inwazyjne, to jednak nadal pełne intryg i zapewne śmierci. Kolejny interesujący odcinek.
  • Nefer 05.10.2019
    Bardzo trafna uwaga. Kobiety bywaja nie mniej zadne wladzy i bezwzględne od mężczyzn, za to z reguły bardziej wyrafinowane i okrutne.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania