Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Nowy Świat Czarownic, cz. 32

W

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Kapelusznik 26.09.2019
    NO!
    Satysfakcjonujące zawiązanie akcji i pewnego aktu
    Bardzo mi się podoba
    Uwag właściwie nie mam - wszystko wypadło bardzo naturalnie
    Chyba moje wielkie oczekiwania wobec barbarzyńców się spełnią - Marcus pozna pewnie nowe życie i albo - będzie dalej wykorzystywany, albo zostanie doceniony i szansę na zemstę
    Tak czy inaczej bardzo fajny odcinek
    Jestem ciekawy jak Pani Siedmiu Bram poradzi sobie z tym niemałym problemem - pewnie skłamie - ale nie będzie to działało wiecznie. Zawiązała już pokój, Marcus zniknął i jest szansa że dorwali go barbarzyńcy, nie ma gwarancji że zginął, nie może więc kontynuować wojny, bo zagrożenie ze strony Marcusa nadal istnieje, musi się więc wycofać i coś zmyślić - byle by ratować skórę i twarz
    Serdeczne 5
    Pozdrawiam
  • Nefer 27.09.2019
    Księżna musiała pozbyć się Marcusa, bo chociaż jako dostawca mocy niezwykle cenny, jako potrafiący tej mocy używać stał się niebezpieczny. Wciągnęła go w klasyczną pułapkę, stosowaną wobec dawnych czarodziejów. Uratował się dzięki Demonowi. Teraz stał się jeszcze bardziej niebezpieczny. A w dodatku, uwolniony od ochraniacza, może nie tylko rozdawać moc, ale i stać się ojcem nowej grupy silnych czarodziejów wśród barbarzyńców. Wiedźma nie może tego tak zostawić i będzie musiała coś zrobić. Z pewnością podejmie jakieś kroki. A jak potraktują bohatera barbarzyńcy? Przedstawiłeś dwie najbardziej prawdopodobne możliwości: zechcą mu pomóc i ofiarują nowe życie w zamian za moc, albo spróbują wykorzystać. Co więcej, oni też zapewne nie stanowią monolitu i mogą rywalizować pomiędzy sobą.
    Dzięki za wpis i pozdrawiam
  • Kapelusznik 27.09.2019
    Nefer
    Osobiście chce zobaczyć - za jakieś 30 odcinków przynajmniej - Marcusa jako Merlina - z niezadbanym zarostem i rozbawionym uśmiechem, otwierającego klatkę swojej ukochanej - zaraz po tym jak posłał Panią Siedmiu Bam w objęcia śmierci
  • Nefer 27.09.2019
    Droga jeszcze daleka... Ale to zdolny młodzieniec. :-)
  • krajew34 04.10.2019
    Przeczytałem wszystkie odcinki i powiem ci bardzo dobra seria. Oby tak dalej!
  • Nefer 05.10.2019
    Dzieki za wizyte i wstawienie tak licznych komentarzy. Tym bardziej, ze sa rzeczowe i wnikliwe, a wiec najcenniejsze. Ze swojej strony postaram sie zarówno kontynuowac, jak i zrewanżować. Za kilka dni, gdy powrócę z lasów i grzybobrania. ?
  • krajew34 05.10.2019
    To życzę udanych "łowów", nie ma nic lepszego niż zupa grzybowa na wigilijnym stole, wprawdzie do świąt jeszcze czas.
  • Pontàrú 23.10.2019
    Potwierdziłeś moje przypuszczenia. Berengaria od początku wiedziała, że to Marcus jest użytkownikiem mocy. Bardzo dobrze rozegrane pod kątem opowieści. Ukryłeś prawdę przed czytelnikiem w bardzo umiejętny sposób i spowodowałeś, że pokazana w tym odcinki sceneria wzbudziła wiele emocji. Bardzo udana część ;)
  • Nefer 23.10.2019
    Tak, wiedziała.To przecież inteligentna "wiedźma", a Marcus pozostawał jednym, wręcz oczywistym podejrzanym, gdyby tylko przyjąć, że zdobył gdzieś wiedzę o rzucaniu czarów. Przy takim założeniu, może niezgodnym z wszelkimi przyzwyczajeniami, ale logcznym, wszystko stawało się jasne. Tymczasem był jednak nadal potrzebny, księżna ukrywała więc swoje przypuszczenia (a potem pewność), by w wybranej chwili wciągnąć go w tradycyjną "pułapkę na czarodziejów". Przy okazji miałem nadzieję zaserwować Czytelnikom zwrot akcji.
    Dzięki za komentarz i pozdrawiam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania