Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Nowy Świat Czarownic, cz. 46

Z

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Akwadar 25.09.2020
    No i ma chłopak konkurencję... Te kobiety!
    Sytuacja staje się gorąca, ciekawym, co z tego wyniknie.
    Pozdr.
  • Nefer 28.09.2020
    Mógł się tego spodziewać, zgodnie z regułami tego świata, ale jakoś nie przyszło mu to do głowy. Obawiam się, że wbrew zyczeniom Bereniki przyjaciółmi nie zostaną.
    Pozdrawiam
  • Kapelusznik 01.10.2020
    No nadrobiłem odcinki.

    Poprzedni odcinek...
    Bardzo rozbawiła mnie naiwność Marcusa i stanowczość generała. Podoba mi się. Autorytet autorytetem, ale doświadczenie gościu ma i wie jak armia działa. Same plusiki za to.

    No i ten odcinek - fajnie że będą mieli dziecko i ok że są inni mężowie.
    Teraz - zastanawiam się co dalej. Bo konflikt miłosny będzie na pewno no i oczywiście - sekret że potrafi używać magii.
    Prędzej czy później wyjdzie na jaw jestem pewny.

    Tak czy inaczej
    Za oba odcinki serdeczna 5
    Pozdrawiam
  • Nefer 05.10.2020
    Generał z pewnością nie ucieszył się, że zwalono mu na głowę jakiegoś amatora w roli zwierzchnika (i to jeszcze wbrew całej tradycji), rzuca więc kłody pod nogi. Co do Twoich przypuszczeń odnośnie wzajemnych stosunków Marcusa i Lucjusza to masz pełną rację, przyjaciółmi raczej nie zostaną, a magia odegra jeszcze swoją rolę.
    Dzięki za wizytę i pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania