o chłopie co szlachcicem został gawęda o miłości

ubrany w siermięgę idzie chłop Andrzej ów chłop biedny jest co niemiara lecz szlachciankę piękną widzi. To jest moja miłość! Pomyślał Andrzej lecz jak wiadomo chłop ubogi był i śmierdział więc z tejże szlachcianki nici. W tymże momencie zobaczył szlachcica Bogatego co niemiara. Chytry Andrzej miał plan. Porwę szlachcica i się za niego przebiorę. więc Andrzej skoczył na szlachcica zbił go (szlachcic był pijany) i zabrał do domu. W domu zdjął buty szlachcica założył mu swoje.

Kiedy Andrzej się ubrał za szlachcica to wyszedł z domu i podszedł do szlachcianki. Kocham cię!

Powiedział Andrzej. Szlachcianka się zgodziła gdyż bogaty strój miał i sygnet. Nie wiedziała że jeszcze przed chwilą był ubrany w siermięgę. Och nie znam cię jak ci na imię. A-andrzej mam na imię. Piękne imię powiedziała lecz ja ciebie nie znam Andrzeju z jakiego rodu pochodzisz?

Yyyy bo-bo-borejko powiedział Andrzej. Och ja z bombek 2.

Ch-chesz pocałunek? spytał Andrzej. T-tak szy-szy-szybko? tak odpowiedział Andrzej.

Nie! nie tak szybko śmierdzisz waść krowim łajnem chyba chłopem jesteś!!

A teraz won mi z oczu powiedziała szlachcianka.

Tak się kończy ta gawęda

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • słone paluszki dwa lata temu
    Szmira
  • joannitaplos2 dwa lata temu
    to moja pierwsza opowieść tak jakby co
  • słone paluszki dwa lata temu
    joannitaplos2

    I to cię tłumaczy?
    Nie czytałeś lektur szkolnych?
    Nie wiesz, jak wygląda zapis prozy?
    Z piwnicy cię wypuścili?

    To wróć tam i naucz się pisać, a później publikuj.
  • joannitaplos2 dwa lata temu
    słone paluszki czemu taki toxic
  • słone paluszki dwa lata temu
    joannitaplos2
    Przez rażące błędy w twoim opowiadaniu.
    Zagotowałam się.
    Pisanie jest formą zabawy i oczywiście można zacząć treść od małej litery, na przekór, ale zezłościło mnie, że ta ignorancja została nagrodzona.

    Dobra, pisz jak chcesz.
    Już nie przyjdę. Bez obawy.
  • joannitaplos2 dwa lata temu
    słone paluszki już piszę w inny sposób btw

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania