O co chodzi z tymi ulicznymi protestami? "Si vis pacem, para bellum!"

O co chodzi z tymi ulicznymi protestami? To sprawa prosta. W kosmosie nie ma przypadków!

Polityka nie lubi próżni, a wszystko, co się dzieje jest zaplanowane - tak działają politycy.

 

Wywołanie zamieszek ulicznych ma na celu wprowadzenie restrykcji. Teraz działa policja, a już powoli wchodzi wojsko, a potem totalna kontrola.

"Si vis pacem, para bellum!" - stara i sprawdzona sięgająca starożytności zasada wprowadzania porządku przez rządzących (przypomnij sobie stan wojenny 1981 r.!).

Ponoć powstanie wskutek zamieszek zagrożenie koronawirusem, bo było zbyt dużo kontaktów międzyludzkich.

Wprowadzi się ostre prawa i ustawy oraz kontrolę nad ludźmi, a wskutek tego zmusi się ludzi do szczepień! Bo będzie zwiększone zagrożenie, czyli wróg publiczny, a to trzeba zlikwidować, zatem zaszczepić ludzi.

Nie wierzcie politykom! Oni służą nie narodowi, lecz interesom korporacji.

Jednakże pamiętajcie o jednym, że każda rewolucja pożera swoje dzieci, a reszty można się domyślić, tzn. koło biegu historii może się zmienić i pożre tych gardzących ludźmi, bo z ludźmi należy rozmawiać, a nie walić nahajką!

 

Proszę, zapamiętaj te słowa i przypomnij je sobie, jak Cię zmuszą do szczepień.

 

"Solidarność" to był ruch sterowany przez komunę (np. działalność historycznego Bolka) i to po to, aby ograbić kraj i ludzi (sprzedaż fabryk etc.). Nikt wtedy w to nie wierzył, no bo Kościół czuwał nad ludem pracującym, ale w Magdalence pierwsze co uczyniono, to uchwalono zwrot majątku Kościołowi w zamian za poparcie etc.

 

Dziś jest podobnie, z Kościoła robi się męczennika, aby wprowadzić restrykcje, rzekomo chroniące prawdę i wartości, ale w rzeczywistości represje (Kościół staje się podobnie jak idea obrony życia kartą do gry).

Politycy mają specjalistów, a są nimi inżynierowie od socjotechniki. Polityk jak nie przewiduje i nie planuje, nie jest politykiem, musi być cel!

A tym celem jest zniewolenie ludzi, bo inaczej system korporacyjny nie wytrzyma - on potrzebuje niewolników - zombie!

 

Ludzie są naiwni i utożsamiają działalność polityków jako źródło moralności (mit państwa opiekuńczego = 500 plus). Podobnie jest z religią. Ludzie twierdzą, że Bóg objawia się przez religię, czyli wyłącznie przez Kościół - reszty można się domyślić, a skutki takiego myślenia pokazała historia (np. stosy w imię ... etc., wojnę religijne etc.).

Tertium non datur!

.

Tu m.in. argument, zob. link: https://youtu.be/03u3gaDC63g

.

A tu niżej ciekawa wypowiedź lekarza, czyli nie jakiegoś polityka lub blogera fanatyka na temat szkodliwości szczepionki -Covid 19. Straszne i ciekawe!

Link:

link: https://www.facebook.com/watch/?v=969177426938164

 

To wypowiedź lekarza, a nie blogera typu troll! Komu wierzyć? Lekarzowi, czy opluwającemu mnie blogerowi?

.

Postscriptum

Proszę powyższy tekst traktować jako fikcję publicystyczną na granicy fantazji i dlatego nie mają sensu wszelkie obraźliwe komentarze, które zapewne złośliwi i z tego powodu niedoszli laureaci wszelkich nagród literackich wkrótce napiszą.

Zaznaczam, że publikować można prawie wszystko, bo to jeszcze wolny kraj, czytać nie musisz!

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (37)

  • SwanSong 27.10.2020
    Chłopie, ja lubię odpisywać trollom, ale takiego argumentu, że cała ta sprawa jest tylko po to, aby zaszczepić ludzi... korporacje, szczepienia, Bill Gates. Weź, załóż folię na łeb i wchodź na dach wypatrywać ufo.
  • Kapelusznik 27.10.2020
    Lepiej bym nie ujął moich własnych wrażeń po przeczytaniu tego tekstu.
    ...
    ale gościu i tak jest tak głęboko, że pewnie oskarży nas o bycie agentami FBI, czy KGB

    Jedyne co mogę napisać do autora...
    Dorośnij

    Bo jeśli jesteś pełnoletni, jesteś żywym dowodem, że pełnoletność, a dojrzałość to dwa całkowicie osobne koncepty.
  • SwanSong 27.10.2020
    Kapelusznik
    Niestety, raczej pełnoletni jest, ale co zrobić. Wiek nie oznacza inteligencji.
  • TheRebelliousOne 27.10.2020
    Jesteś jednym z tych ludzi, którzy twierdzą, że np.: nigdy nie wylądowaliśmy na Księżycu albo że Ziemia jest płaska, co? Nie mogę uwierzyć, że ktoś może pisać takie rzeczy i się tego nie wstydzić...
  • Tankret 28.10.2020
    Przecież My Polacy nie wylądowaliśmy na księżycu - hihihi
  • TheRebelliousOne 28.10.2020
    Mówię o nas jako ludzkości...
  • kigja 27.10.2020
    Przeczytałam tekst plus komentarze i jestem nimi bardzo zdziwiona, albowiem niestety autor może mieć rację.

    Na razie potraktujmy przemyślenia autora, jako sf i poczekajmy, co przyniesie życie.

    Ale chciałabym zwrócić uwagę, że w sieci można znaleźć filmiki osób, które myślą podobnie i mają dowody na poparcie swoich słów.
  • SwanSong 27.10.2020
    W sieci znajdziesz wszystko. Sieć nie jest żadnym dowodem.
  • kigja 27.10.2020
    Jasne.
    Jak któryś z internautów zdecyduje się wydać w formie papierowej rezultaty swoich badań, to na pewno będzie to dowód.
  • SwanSong 27.10.2020
    kigja
    To nie zarzut do Ciebie, kigjo. Ale naprawdę, nie wszędzie jest spisek i nie wszystko ma drugie dno. Szczepienia to dobra rzecz, nie zła, rządy nie patrzą tylko na ograniczanie swobód obywatelskich, a covid jest faktem. Każdy kryzys przywołuje nowych fanów teorii spiskowych i z ich niepodważalnymi dowodami, ale to nic nie znaczy.
  • Szpilka 27.10.2020
    SwanSong

    Ale deklaracja z Great Barrington nie jest teorią spiskową:

    https://gbdeclaration.org/great-barrington-declaration-polish/

    Poza tym szczepionki jeszcze długo nie uda się opracować, zatem trzeba żyć z wirusem, tym bardziej , że to nie jest żaden killer dla zdrowych ludzi.
  • kigja 27.10.2020
    https://www.youtube.com/watch?v=Lxpbs51eD1o&feature=share
  • Szpilka 27.10.2020
    Mocne, luknij tu:

    https://zapodaj.net/105e3912f9b66.jpg.html
  • Typowy tekst o wszystkim i o niczym (a na pewno nie na temat z tytułu). A wszystko sprowadza się do jednego koronawirus nie istnieje i jest to spisek wszystkich państw od Tajwanu do Strefy Gazy. Oj, chłopie, chłopie....
  • Matt Custor 27.10.2020
    Ten tekst jest fikcją i wyraźnie to napisałem, a teraz powtarzam: (cyt.):
    "Proszę powyższy tekst traktować jako fikcję publicystyczną na granicy fantazji i dlatego nie mają sensu wszelkie obraźliwe komentarze, które zapewne złośliwi i z tego powodu niedoszli laureaci wszelkich nagród literackich wkrótce napiszą. Zaznaczam, że publikować można prawie wszystko, bo to jeszcze wolny kraj, czytać nie musisz!".

    Jeśli nie odróżniasz fikcji od rzeczywistości, pomimo poinformowania, to znaczy, że masz jakąś wadę pourazową (wyrazy współczucia), albo jesteś patologicznie przesiąknięty nienawiścią (również wyrazy współczucia).
  • Matt Custor Dziękuję za uprzejma odpowiedz. Zapewne zachęci mnie do dalszej lektury przepełnionych mądrością pańskich tekstów.
  • Puchacz 27.10.2020
    Miły odnośnik autora :)))
    Co sądzisz o latającym potworze spagetti?
    To ten poziom.
  • Lotos 27.10.2020
    Tutaj coś przynajmniej napisał, nie wiem czy czytałeś jego genialne dzieło:"Słowo jest boskie "
  • Shogun 27.10.2020
    Puchacz - nie no coś Ty, Latający Potwór Spagetti, to przynajmniej kilka poziomów wyżej, jak nie lepiej ;)
  • Shogun 27.10.2020
    Lotos Czytałem, ale się nie wypowiedziałem, bo w tym "niczym" nie było o czym się wypowiadać.
  • Lotos 27.10.2020
    Shogun no właśnie, a jak ja zacząłem drążyć temat, to powiedział, że idzie popracować do lasu?
  • Shogun 27.10.2020
    Lotos cóż, argumentów nie miał, to może i uciekł do lasu?
  • Lotos 27.10.2020
    Shogun zapewne, ale to świadczy o tym, że mogę napisać co jadłem na śniadanie i już jest utwór literacki.
  • Shogun 27.10.2020
    Lotos na to wygląda. Choć patrząc tak już ponad to o czym mówimy, to jeśli ubrałbyś to w odpowiednie słowa, to mógłbyś sprawić, że tekst o tym co jadłeś na śniadanie stanie się utworem literackim ;)
    Jednak tutaj niestety taki przypadek nie zachodzi. Parę zdań bez ładu i składu, to nie będzie utwór literacki.
  • Lotos 27.10.2020
    Shogun dokładnie, ale jaki on w takim pisaniu ma cel?
  • Shogun 27.10.2020
    Lotos Z tego co kiedyś czytałem, o tym co pisał, to ponoć ma w tym cel "edukacyjny" samego siebie, ale jak dla mnie to przykrywka dla przyzwolenia do siania niestworzone propagandy.
  • Lotos 27.10.2020
    Shogun dokładnie i robi to w sposób... No szkoda słów.
  • Shogun 27.10.2020
    Lotos dokładnie, szkoda słów...
  • Puchacz 27.10.2020
    Ale jako zjawisko pasuje do powyższego tekstu.
    Jego inne "dzieła" czytałem, ale nie komentuję, bo autor mnie nie lubi i stosuje retorsje od czapy :)
  • Pamiętam jak mi odpowiadał na moje poprzednie komentarze. Po takim doświadczeniu nie powinienem go już czytać.
  • Lotos 27.10.2020
    No ale jak ktoś cytuje fragmenty ewangeli i odpowiada mi: poczekamy , wyjdzie szydło z worka? No coś jest nie tak?
  • Lotos 27.10.2020
    Marek Adam Grabowski No właśnie, o co mu chodzi?
  • Lotos 27.10.2020
    Poradziłbym mu gdzie ma się udać, ale w sumie niech se pisze...
  • Puchacz 27.10.2020
    Lotos A tak sobie pisze gość od czapy.
    Jak podkreśla - może.
    No może, a nam wolno głos zabierać.
  • Lotos 27.10.2020
    Puchacz dokładnie
  • maciekzolnowski 28.10.2020
    Pogratulować ilości komentarzy! Ja o takim odzewie mogę co najwyżej pomarzyć.
  • Tankret 28.10.2020
    Bo widzisz a) "mało skrajno poglądowy" jesteś b) tytuł tekstu musi być krótki i chwytliwy np. CHWDP :) c) zawsze się buntuj w komentarzach przeciwko wszystkiemu....i tadaaaa :D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania