ABC

abc

Średnia ocena: 2.3  Głosów: 38

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (29)

  • cos_ci_opowiem 01.10.2021
    Nie powinno to się znaleźć w dziale Śmieszne, zwłaszcza te cztery ostatnie wersy nadęte jak jelita w reklamie środka na wzdęcia? XD
  • Patriota 01.10.2021
    Dziękuję za miły komentarz, cieszę się że przypadły ci do gustu dwie pierwsze strofy. Pozdrawiam.
  • cos_ci_opowiem 01.10.2021
    Patriota nie ma sprawy, dzbanie z gliny wypalony. XD
  • Patriota 01.10.2021
    cos_ci_opowiem myślę, że trafiło coś z tego wiersza do tego ptasiego rdestu.
  • SwanSong 01.10.2021
    Doskonale napisane o pisowcach. Zdrajcy i szkodniki.
  • Patriota 01.10.2021
    Myślałem, że masz nieco wyższe IQ, ale i tak bądź zdrów, to nie twoja wina.
  • Grain 01.10.2021
    SS idzie w zaparte.
  • Grain 01.10.2021
    bo głupa rznąć nie musi
  • Patriota 01.10.2021
    Wypiera.
    Ciało zanurzone w cieczy wypiera tyle cieczy ile samo waży.
  • cos_ci_opowiem 01.10.2021
    Ciekawe ile kont Celinka odpaliła, żeby z 1,3 poszło na 2,6 xD
  • Patriota 01.10.2021
    Raczej rozczaruję cię, to czytelnicy. Porównaj proszę, statystyka wejść 45, podczas gdy publikacja wcześniejsza o kilka godzin Ostwinda ma zaledwie 22 wejścia. Jako trolicko wielokontowe, ptasi rdest, jak cię ktoś tutaj nazwał, chyba Grain, powinieneś dobrze wiedzieć, że wchodzenie z drugiego konta nie podwyższa statystyki wejść. Mam więcej najwyższą liczbę czytelników spośród pierwszych dziesięciu zamieszczonych tekstów/wierszy. Być może nie piszą komentarzy, a wstawiają jedynie same oceny. Natomiast oceny, jedynki pochodzą jedynie od ciebie i niespełnionego poetycko, niedrukowanego puchacza, każdy z was ma po kilka kont. Cóż więc one znaczą, Laura, która pisze profesjonalne wiersze, dzięki temu że admin toleruje tutaj fejkowe konta, rzadko kiedy osiąga tutaj średnią trzy, dzięki waszej działalności. Musisz się więc jeszcze bardziej postarać i założyć większą liczbę kont. Podbudujesz tym swoją nienawiść, bo pewnie w życiu nie osiągniesz już nic więcej poza karierą interenetowego trolla.
    Dziękuję za komentarz i uwagę.
  • cos_ci_opowiem 01.10.2021
    Patriota Już doszłaś?
  • cos_ci_opowiem 01.10.2021
    Patriota Celinka, skoro tylu czytelników w tak krótkim czasie postanowiło docenić ten wysryw, to dlaczego się nie ujawniają? :) Za to ty biegasz jak popieprzona i zaniżasz oceny innym, jednocześnie oskarżając innych o multikontowanie. Typowy katotalib, zakłamany bigot w damskich ciuszkach.
  • Patriota 01.10.2021
    Na razie to widzę puchacz że ty biegasz i wstawiasz jedynki. A jednak ktoś docenił wiersz. Patrz, nawet tutaj to możliwe, dziesięć kont to za mało, żeby przykryć swoją niemoc.
  • cos_ci_opowiem 01.10.2021
    Patriota Celinka, widzę że paranoja postępuje xD teraz jestem pansowa? xD Za innych nie ręczę, ja sumienie mam czyste mimo używania.
  • Patriota 01.10.2021
    Panom doktorom w ogóle się nie chce jeździć w karetkach, ref. Ratownicy najsłabiej wykształceni, ale na pierwszej linii. Przy interwencji lekarz na radiotelefonie musi być, bo ratownik sam nic nie zdecyduje.
  • Co to za bóg, co wciąż zsyła jakich hominidów, żeby nieśli zemstę dla błogosławionego gatunku, a ten jak głupie barany jeszcze oddaje mu cześć, i nie ze strachu a jeszcze darząc go miłością. Pusty dzban idzie napełnić mądrością, jeśli w jakimś jest już pełno głupich bzdur, to poległo.
    No a służba zdrowia leży, ale skoro ludzie wolą kościoły budować i wspierać, to także się rozłoży i potrzeba znachorów - jak na stosach nie popalą - patrioci i Żołnierze Chrystusa, wówczas to już tylko dobór naturalny a dla nich słowo Boże. Naprawdę są już różańce bojowe - co to i krzyżem tnie i jako kastet służy.
  • Patriota 02.10.2021
    Życie jest jak bieg przełajowy z wieloma przeszkodami. Niewielu go ukończy i dobiegnie do mety.
  • Patriota, Żołnierze Chrystusa tylko.
  • Patriota 02.10.2021
    yanko wojownik 1125 ostatni będą pierwszymi.
  • Patriota, Wystarczy zamienić tabliczki z napisem START i META - sprytny trick poniekąd.
  • Patriota 03.10.2021
    yanko wojownik 1125 to próbuj?
  • SwanSong 03.10.2021
    Patriota
    Do mety dobiegnie każdy, baranie. Masz mądrości godne ściany w miejskim szalecie.
  • Patriota 03.10.2021
    Ty nigdy z błota nawet nie wyleziesz, buraczany trolu. Won.
  • SwanSong 03.10.2021
    Patriota
    Rzuć jeszcze jakąś "mundrością" :-D
  • Józef Kemilk 02.10.2021
    Dla mnie jest naprawdę dobrze.
    5
  • Patriota 02.10.2021
    Dzięki Józefie. Pozdrawiam. Wiem, że jest dobre, dlatego szczekanie trolli za zgodą admina jest tutaj dość odczuwalne.
  • Grain 03.10.2021
    Jak możesz patriota tak pisać o tych

    którzy są jak dzwon
    z treścią pełną
    będąc najwyżej
    stopem brązu z bawełną
  • Patriota 03.10.2021
    Sorki, mój błąd, za ich sfermentowaną treść nie odpowiadam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania