*

*

Średnia ocena: 3.4  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Karo 20.02.2016
    Kompletnie nie ogarniam sensu tego wiersza. Nie dość, że jest źle napisany, to jeszcze bezsensu. Zostawiam 3, choć i to jest trochę za wiele jak na ten wiersz.
    P.S. Dałbym więcej, gdyby to zakończenie pisane było również z rymami i takim samym ułożeniem wersów jak poprzednie zwrotki ;)
  • Olga Undomiel 20.02.2016
    Po pierwsze to mój pierwszy wiersz. Po drugie miał on wyrazić radość z ukończenia dziewięciomiesięcznej pracy, więc starałam się aby to właśnie przekazał.
  • elenawest 20.02.2016
    No przykro mi bardzo, ale zgadzam się z Karo. Oczywiście, rozumiem twoją radość, też zawsze się cieszę, gdy ukończę tekst, nad którym długo pracowałam, ale w twoim wierszu tej radości po prostu nie widać. Nie oceniam
  • Rasia 20.02.2016
    Rozumiem Twoją radość, bo chyba każdy z nas jej doświadcza, kończąc coś dłuższego. Nikt z nas jednak nie rozpisuje się o tym w odniesieniu do swoich opowiadań czy dłuższych form, bo tylko sam ich autor będzie zachwycony. Fajnie, że chciałaś podzielić się tą radością, ale mogłaś odnieść się do tego ogólnikowo, do cudu tworzenia itd. bo ja na przykład, osoba, która w ogóle nie czytała Twojej serii, nawet nie wiem, czym powinnam się ucieszyć, rozumiesz. Oczywiście nie chcę być zgryźliwa, przedstawiam Ci po prostu punkt widzenia, jakim raczej wszyscy się tutaj wykazali. To tylko tak na przyszłość. Nie przejmuj się tym w każdym razie, zostawiam bez oceny ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania