O mitomanie, co był Pinokiem

Mitoman, co stracił swój anturaż,

oświadczył w Komisji: „Czas zmienić twarz.

 

Nie będę już Pinokiem,

gdyż wyszło mi to bokiem.

 

Od dzisiaj jestem, w pierwszej osobie –

Mateusz Nie Przypominam Sobie”.

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Conie 5 miesięcy temu
    Szczerba i Joński to ci z tego filmu "Głupi i głupszy"? Tak tylko pytam z ciekawości.
  • Lotos 5 miesięcy temu
    Bogumił hahaha...
  • Zdzisław B. 5 miesięcy temu
    Próbuj dalej, Conie&Bogumile&Noico. Może trafisz.
    PS. Chociaż, jak znam się na ludziach (a znam się, taką miałem pracę) - nawet widząc fotkę i nazwisko, powiesz, że to kto inny. Chwycą cię za rękę, powiesz, że to nie twoja ręka :)))
  • Zdzisław B. 5 miesięcy temu
    Lotos, cóż Bogumił może. Musiałby umieć myśleć... o wnioskowaniu już nawet nie wspomnę. To zbyt trudne dla niego słowo, pewnie jakieś "yntelygenckie" ;)
  • Conie 5 miesięcy temu
    Zdzichu, tacy ynteligenci twojego pokroju to u dziedzica 🐐kozy paśli.
  • Lotos 5 miesięcy temu
    Conie No tak, dla Ciebie Hitler, to wielki inteligent.
  • Zdzisław B. 5 miesięcy temu
    Conie&Bogumił&Noico - bardzo byś się zdziwił, gdybyś znał genealogię mojej rodziny. Ale tym się nie chwalę - to po pierwsze.
    Po drugie (wynikające z pierwszego) - o człowieku świadczą jego czyny i przekonania, bez podpierania się przodkami. Mógłbym pochodzić od folwarcznych chłopów a i tak wszystko zależy ode mnie.
    Zrozumiałeś coś z tego? Może... chociaż niezbyt w to wierzę. Jak rzekłem - wpierw trzeba myśleć. Ponieważ nie lubię politycznej poprawności, mówię prosto - masz z tym ogromne trudności. Jednak staraj się, staraj... nadzieja umiera ostatnia.
  • Conie 5 miesięcy temu
    Zdzisław B. owszem, nie pochodzenie, ale czyny świadczą o człowieku. I przez ich pryzmat jesteś oceniany. Wszystko inne to iluminacja. Oświadczenie "nie lubię politycznej poprawności" brzmi w Twoich ustach jako wyjątkowo niesmaczny i upiorny żart. Ty, który zawsze jesteś gotowy przyklaskiwać wszelkim neobolszewickim pomysłym, twierdzisz, że nie lubisz politycznej poprawności. A całą nią jest przesiąknięta Twoja tutejsza godna pożalowani tfu..rczość.
  • Lotos 5 miesięcy temu
    Mateusz wajchę przełóż i już.
  • Zdzisław B. 5 miesięcy temu
    ...jak to w przysłowiu, akurat pasującym jak ulał: "przyszła kryska na Matyska" ;)
  • Lotos 5 miesięcy temu
    Zdzisław B. Hahaha...A Bogumił jak to Bogumił komentuje, komentuje....
  • Zdzisław B. 5 miesięcy temu
    Lotos
    Bogumiła "komentuje" - obowiązkowo bierz w cudzysłów. Nawet w tym potrzebne jest odpowiednie określenie, gradacja.
  • ZielonoMi 5 miesięcy temu
    W tak młodym wieku już zaniki pamiecipamięci? Niedobrze...😁
  • Zdzisław B. 5 miesięcy temu
    Są zaniki i "zaniki". Te drugie - świadome i z nimi mamy u Pinokia do czynienia.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania