Brak tytułu

Serdecznie dziękuję!

Średnia ocena: 3.3  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Narrator 26.02.2022
    Nawiązanie do wojny polsko-rosyjskiej 1609-1618, krótkiego okresu marzeń o Rzeczpospolitej potężnej. 40 lat później zalał nas Potop, z którego nigdy się nie podnieśliśmy, a po ośmiu pokoleniach Polski już nie było. Doskonały czas, żeby o tym wspominać.

    Wiersz o silnej wymowie, szablą z pewnością pisany: fortepian→piszczele→szable to oryginalne, ostro kontrastujące zestawienie, chociaż fortepian starożytności nie pamięta, bo to nowoczesny instrument.

    Dla mnie lepsze to niż niepowtarzalny styl opowi, szkoda tylko, że nie poczekałeś z publikacją do jutra, wtedy wiersz chwalebnie ukazałby się tam gdzie jego miejsce — w głównym oknie księgarni.

    W gorącej wodzie jesteś kąpany, wyluzuj się, masz całe życie na publikowanie swoich wierszy, aż po długie, zimowe wieczory starości.

    Daję 5 i pozdrawiam :)
  • 110101011 26.02.2022
    Twe frazy, o Panie, szarpią wszystkie czułe struny we mnie, aż cały rezonuję, drżę i wiję się w konwulsjach, coś się we mnie wykluwa; Panie! - wołam ustami, otworem gębowym, walę palcami w klawiaturę, walę pięścią, jakbym chciał wyważyć niewidzialne drzwi, dziurę w wirtualnej ścianie, aby być jak najbliżej Ciebie, Panie, dotknąć FIZYCZNIE Twego transcendentu, mieć przez ułamek chwili kontakt z Twoją Cudownością, Panie! Krzyczę: Panie! Czy mnie słyszysz???
  • Bardzo ciekawy wiersz. pozdrawiam 5
  • Florian Konrad 26.02.2022
    cudne!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania