text usunięty

💩

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (24)

  • Poncki rok temu
    Katmen

    https://purrli.com/
  • Super strona, dzięki ?
  • Poncki rok temu
    Pobóg Welebor
    Wszystko fajnie. Można części kociego świata wprowadzić do naszego, ale nie zamierzam srać do kuwety i wyrzucać łopatką do kibla. Albo jeszcze lepiej przyglądać się bezczelnie jak ktoś to robi za mnie...
  • Materazzone rok temu
    Ze wszystkim się zgodzę, prócz jednego. Mianowicie, kiedy kot pokażę Ci tyłek, nie oznacza to, że pokazuje gdzie cię ma, a wręcz przeciwnie, jest to wyraz najwyższego szacunku. Kot mówi wtedy "patrz człowiek, zasłużyłeś, zrozumiałeś, możesz wąchać mi dupę, szanuj bo i ja szanuje".
  • O, widzisz, muszę to zmienić. Dziękuję.
  • Materazzone rok temu
    Pobóg Welebor cieszę się, że mogłem pomóc w lepszym zrozumieniu tych cudownych zwierząt.
  • Poncki rok temu
    Tak, potwierdzam. Przekaz jest całkowicie oczywisty:)
    "Człowieku doznałeś szacunku wąchania mojego tyłka."
  • Materazzone rok temu
    Poncki to jednak troszkę inaczej jest. Tym sposobem kot wyraża szacunek wobec ciebie jako człowieka, a uwierz mi na ten szacunek trzeba długo pracować.
  • Poncki rok temu
    Materazzone
    Mam kota i nie wierzę ?
  • Poncki rok temu
    To nie szacunek lecz dominacja.
  • Materazzone rok temu
    Poncki No ja mam cztery koty, z czego dwa odchowane od pierwszej sekundy ich życia, więc możemy się spierać :D
  • Poncki rok temu
    Materazzone
    A jesteś w stanie uznać, że różnica leży w naszym postrzeganiu?
  • Materazzone rok temu
    Poncki tak
  • Grain rok temu
    Jako rezerwista w LWP miałem na falomierzu taki wierszyk
    A jak najdzie cię ochota,
    weź pierdolnij metrem kota.
  • Metrem? Co to?
  • Materazzone rok temu
    Pobóg Welebor układ tuneli podziemnych po których poruszają się szybkie pociągi komunikacji miejskiej.
  • Grain rok temu
    http://www.wojsko-militaria.ugu.pl/odliczanie-84-0-wierszyki-rezerwisty/
  • A, sprawdziłem, metr krawiecki, od którego się odcina.
  • zsrrknight rok temu
    Osobiście chyba wolę psy, ale twoje argumenty są poruszające i przekonujące
  • Dziękuję, dla mnie to niepojęte, że można psy. Spsiali kontra skotowaciali, to jedyna sensowna wojna by była ?
    Pozdrawiam ?
  • Józef Kemilk rok temu
    Mogę powiedzieć, że jestem największym obrońcą kota w całym wszechświecie i bronię go przed niecnymi czynami jego mniejszego kolegi królika. Niestety, kot zastraszony przez brata mniejszego nie ujawnił mi tajemnicy wszechświata i radzę sobie sam.
    5
  • Prawdziwy kot boi się tylko jednego: królika ?
    Pozdrawiam ?
  • Dekaos Dondi rok temu
    Pobóg Welebor↔Puenta wieczni dzieło Kocioracji↔Dostojnie napisane, niczym przesłanie dla ludzkości.
    Tekst tak bardzo nasycony, strukturą istoty kota, że gdyby urwał się ze strony, to by spadł, na cztery nogi.
    Gdyby je miau. Wierzę, że tak.↔Pozdrawiam?:)
  • Pięknie powiedziane ?
    Dziękuję,
    Pozdrawiam również ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania