Brak tytułu

Serdecznie dziękuję!

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • Narrator dwa lata temu
    Panie Łukaszu

    To prawdziwy zaszczyt być pierwszym i jednocześnie jedynym komentującym ten szczególny, jeśli nie piękny wiersz. Cokolwiek by o tym utworze nie powiedzieć, jest niezwykle oryginalny. Nie znam osoby, która pisałaby tutaj w podobnym stylu.

    Mam zastrzeżenie do tytułu — „O nudnej rutynie”: odbieram jako cliché, bo czy rutynowe czynności mogą być czymś zajmującym?

    Sam wiersz, jak poprzednie, jest niezwykle rytmiczny, wersy układają się w takty, słowa we frazy. Jak w każdym wierszu posługujesz się intensywnie dwukropkiem oraz myślnikiem, co zmusiło mnie do sprawdzenia wszystkich funkcji tychże znaków i faktycznie używasz ich poprawnie do wyodrębnienia i wyjaśnienia tekstu, oraz zawieszenia głosu.

    Co do treści, dla mnie jest wieloznaczna, widzę tu rozczarowanie życiem, złudną naturę piękna, okrutną rzeczywistość, ale ponieważ nie znam się na poezji, właściwa interpretacja jest z pewnością inna.

    Nie rozumiem do końca ostatnich dwóch linijek, bo chociaż znam znaczenie pojedynczych słów, całości nie potrafię złożyć w nic sensownego.

    Pozdrawiam serdecznie
    ☆☆☆☆☆

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania