```

`

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Rok 7 miesięcy temu
    Dla dzieci? XD Coś tu przemycacie, podobnie jak Lewis Carroll w Alicjach. Klimat narracji, mimo że łagodniejszy, też podobny.
    Czyta się z rosnącym uśmiechem, gdzieś od połowy nasyconym głośnym: hahaha xd
    Dla mnie to beka z sentymentalizmu. Różowości. Całusków. Kobitek wiadomego sortu xd

    Przyjemność z czytania duża. Pozdr5
  • Zenza 7 miesięcy temu
    Uwielbiam kobiety wiadomego sortu i wcale nie toczę beki ;)
    Dzięki :D
  • Rok 7 miesięcy temu
    Tak, na sentymentalny sort łapią się faceci. Nie widzą twardych paszcz ukrytych w bukiecie kwitnących bzów, szczególnie o północy :D
  • Zenza 7 miesięcy temu
    Rok mówisz jak stary, doświadczony wódz. Wierzę Ci.
  • Grafomanka 7 miesięcy temu
    Czarodziejka bardziej niż kobieta wiadomego sortu, aczkolwiek owijała sobie wszystko i wszystkich wokół małego paluszka... i ta mandragora. W sumie niewiele o niej wiem, więcej już o żydowskiej restauracji w Lublinie pod tą nazwą.

    Co miało się wydarzyć o północy? Trochę to wygląda jakby jej przyjaciel miał być rzucony na pożarcie, tylko nie wiem za co w zamian... Tajemniczo, nastrojowo, klimatycznie, przy czym mroczność najbardziej mnie zastanawia. Płynęli w głębiny... ''a wiosło nurzało się w ciemną toń głębiej i głębiej.''
    Jakiś rytuał, łącznie z czesaniem włosów, jakby wszystkim oplatała, jak pajęczyną... nawet można zobaczyć w niej modliszkę... intrygujące
  • Zenza 7 miesięcy temu
    Masz rację Marti. Świat wokół siebie miała nawinięty na mały palec, by nie uwierał zbytnio.
    Myślisz, że modliszkę? Hmm... raczej nie. Zobacz jak namalowała tę scenę. To raczej nie modliszka.

    https://ibb.co/TLsgBpL
  • Grafomanka 7 miesięcy temu
    Zenza, zastanawiam się, dlaczego ktoś stara się podporządkować sobie wszystko i wszystkich? W jakim celu?

    Stopy wyglądają nienaturalnie, wprost karykatura. Trzeba poprawić.
  • Zenza 7 miesięcy temu
    Grafomanka robi to mimo woli. Roztacza urok, bez celu. Taka jest.
    Korekty nie będzie.
  • Grafomanka 7 miesięcy temu
    Zenza, ten obrazeczek nie bardzo koreluje z Twoim tekstem, to jakby przyrównać wiersz klasyka do grafomanii...
  • Dekaos Dondi 7 miesięcy temu
    Zenza↔Baśniowo, tudzież specyficznie, klimatycznie, ale jakby trochę "drugiego dna". Nie tylko jeziora.
    No i pod koniec, to w sumie nie wiadomo, co z tym↔ Pansiem, Minką i stworami.
    Jaki będzie z tego finał :)↔Pozdrawiam🙂
  • Zenza 7 miesięcy temu
    Nie ma finału. To impresja. Są jeszcze inne odcinki, ale bez konsumpcji.
    Pozdro :)
  • yanko wojownik 997 7 miesięcy temu
    Qurde, to dla dzieci? Mnie gdzieś tak (to już pisał Wodniak), zaczyna mi kojarzyć się styl - no nie wiem? Klimat jest, ale jest zagwozdka, chyba i przemyt.
  • Margerita 5 miesięcy temu
    Masz fajne pomysły

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania