O pośle

Poseł PiS-u ze Szczawnicy

słynie w całej okolicy

z monstrualnych jajec.

Każdy to przyznaje.

Nawet jego przeciwnicy.

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (19)

  • miętus 08.02.2022
    Naoczni świadkowie ?
  • Zaraz tu będziesz miał Patriotę, który Ci wytłumaczy, że jakby PO rządziło, to by Cię Tusk z maczetą po ulicach gonił. Tak jak mnie w UK - i innych w wielu krajach UE.
  • Już jest zawarty, bo to jeden z jego profili, dobrze się bawi przez całą, opowijską dobę.
  • yanko wojownik 1125 Można tu gdzieś znaleźć jakąś instrukcję obslugi, kto ma jakie profile, kto sie z kim kloci, a kto jest w kolkach wzajemnej adoracji, bo sie juz pogubilam calkiem...
  • błękitnypłomień, Na pitoleniach czasem się o nich pisze https://www.opowi.pl/forum/pitolenie-98-u-zwirka-i-muchomorka-w1471/
    No a właśnie - czemu tam Cię nie ma?
    Poza tym, to intuicyjnie ludzie zaczynają z czasem poznawać ente klony.
  • yanko wojownik 1125 No nie ma mnie, bo Wy tam macie swoją paczkę, a ja co? Wyskoczę jak diabeł z pudełka... Chyba za krótko jestem tutaj.
  • MartynaM 08.02.2022
    błękitnypłomień co Ty przeżywasz? Normalnie przychodzisz i normalnie rozmawiasz. Nikt czerwonego dywanu nie rozłoży, żeby powitać... bez przesady!
  • MartynaM No widzisz, a ja się już tak przyzwyczaiłam do czerwonego dywanu, że nie wyobrażam sobie inaczej :) To znaczy wolałabym niebieski, jeśli można prosić, bo za czerwonym kolorem to tak nie przepadam...
  • Akwadar 08.02.2022
    błękitnypłomień mówisz i masz, leży niebiesko-błękitny
  • Akwadar Co Ty gadasz! Weź pokaż...
  • błękitnypłomień, Tak wskakujesz kiedy chcesz, to tak działa, możesz napisać "wus wus", to zawsze działa na pozytyw.
  • yanko wojownik 1125 "Wus wus" to w pewnym języku oznacza "cicho, cicho", ale tyż piknie.
  • błękitnypłomień, O, to możesz zabłysnąć, bo tu mimo nagminnego używanie tego zwrotu od lat, nikt nie wiedział, co on oznacza...
  • yanko wojownik 1125 A w internetach nie piszą? Bo podobno jak czegoś w guglu nie ma to znaczy, że nie istnieje. :)
  • błękitnypłomień, Zakładam, iż nikt nie zakładał, że to coś znaczy - taka mantra, słowo proroka, do dzisiaj tabu i sacrum, a teraz już wiemy...
  • yanko wojownik 1125 A dziś to już profanum... Wielkiem uczyniła pustki w słowie onem, tym nagłym i niepotrzebnym wyjaśnieniem mojem...
  • błękitnypłomień, Kiedyś to musiało nastąpić, jesteśmy bogatsi o wiedzę, za to już mniej szczęśliwi.
  • Lim Eryk 08.02.2022
    Szczerze mówiąc ja też się pogubiłem.
    Już jest zawarty, bo to jeden z jego profili, dobrze się bawi przez całą, opowijską dobę.

    Wygląda na to, że to ja jestem klonem jakiegoś Patrioty?
  • Co zasugerowane zostało przez, ostrą kobietę, przy innym tekście, gdzie padła twierdząca odpowiedź.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania