O sobie samym

Cześć na imię mam Dawid, wszystko co robię robię z potrzeby serca. Tworzę, czytam, słucham muzyki, uczę się a najważniejsze kocham. Jak co dzień obudziłem się wcześnie rano, przy mocnej kawie koniecznie z odrobiną mleka obmyślam strategię jak przeżyć dzień, kolejny który dał mi Bóg. Praca do której jeżdżę co rano nie jest specjalnie wymagająca, ani też dobrze płatna. Jesienią grabię liście, zimą odśnieżam parking ogólnie dbam o ogród. Czasem coś podłubię w innych pracowniach, albo pomagam w przygotowaniu posiłku. W moją pracę wkładam całego siebie, w wolnych chwilach poczytam książkę albo posłucham muzyki. Po przyjściu z pracy zawszę idę na długi spacer ze swoim psem, co mnie relaksuje, i sprawia mi przyjemność. Czasem muszę załatwić jakąś ważną sprawę lubię wstąpić wtedy do kawiarni na ulubioną kawę, albo gorącą czekoladę. Picie kawy to prawdziwa ceremonia, pierwszą kawę wypijam rano, dwie w pracy, ostatnią po obiedzie. Dużo rozmyślam, lubię też ludzi którzy mnie otaczają, są przyjaźni w trudnych chwilach mogę na nich liczyć. Nieważne jaka jest pogoda, przy każdej aurze dobrze się czuje. Rzadko mam dołki, a kiedy już są doznaję pociechy z nieba. Co dziennie dzieje się coś co sprawia mi radość. Każdy nowy dzień jest dla mnie wyzwaniem.

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • Noico1 dwa lata temu
    Koncentrujesz się głównie i za bardzo moim zdaniem, na sobie i własnym ego, i tak w sumie bezproduktywnie przeżyjesz całe życie, niezauważony przez ogół, zresztą podobnie, jak miliardy innych osób. Oprócz zwykłej pracy zapewniającej chleb codzienny powinno się mieć pasję nie tylko zaspokajającą własne ego, bo to w sumie bezproduktywne i źle wpływa na klimat, ale wznoszącej na wyższy poziom moralny całą ludzkość, lub chociaż bliższe i/lub dalsze otoczenie. Oczywiście to tylko moja prywatna opinia szanowny Dawidzie.
  • zsrrknight dwa lata temu
    nudne i w sumie nie wiadomo co to jest

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania