O to ja w całej osobie

Nazywam się Karolina Mucha. Mieszkam w Nawsiu. Mam 20 lat. W maju będę miała 21. Nie lubie swojego miejsca zamieszkania bo wolałabym miasto. Jednak nie stać mnie na wyprowadzke. Zresztą wolę mieszkać ze swoimi rodzicami. Podobno mam tylko 77 IQ. Skończyłam technikum hotelarskie z trudem bez matury i egzaminu zawodowego. Jednak faktem jest to że nie chciało mi się uczyć i prawie nie otwierałam książek. Mam tylko 158 cm wzrostu i ważę obecnie 50 kg. Noszę okulary. Mam młodszego brata. Lubię jeździć na rowerze i spacerować. Mam skłonność do depresji. Planuje wyjść za mąż dopiero jak skończe 30 lat albo i później. Teraz będę korzystać z życia.

Średnia ocena: 1.7  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (34)

  • MartynaM 26.01.2022
    No, kolejny odkrywczy tekst...
  • MartynaM 26.01.2022
    Ocena nie ode mnie.
  • SwanSong 26.01.2022
    Ocena ode mnie.
  • Karolina, czy jakkolwiek masz naprawdę na imię, czy Ty uważasz się za pępek świata? Dlaczego piszesz zawsze o sobie, tyle innych ciekawych tematów jest na świecie. Rozejrzyj się dookoła. Piękno gór, lasów, morza, szczęśliwi ludzie...
    Z jakiego powodu piszesz tylko o osobie na którą się kreujesz? Albo z innej beczki. Dlaczego w swoich tekstach robisz z siebie ofiarę losu? Zastanawiam się, czy bardziej Cię to bawi, czy zaspokaja potrzebę publicznego biczowania się przed światem?
    Odważ się i następny tekst napisz, o tym jak bardzo jesteś cudowna i wyjątkowa. Ciekawa jestem, czy przyjdzie Ci to z taką samą łatwością.
    Pozdrawiam i życzę Ci miłego popołudnia :)
  • Karola457 26.01.2022
    Ja nie robie z siebie ofiary losu tylko napisałam swoją autocharakterystke. Zresztą jak tego chciałaś to napisałam już następny tekst i możesz sobie poczytać.
  • Noico 26.01.2022
    Tja, i później się nie opędzi od propozycji.
  • Karola457 Karola, uwierz mi. Twoje teksty, to nie jest autocharakterystyka. Jeżeli Ty naprawdę myślisz w ten sposób o sobie, to bardzo, ale to bardzo Ci współczuję. A wiesz, co w tym jest najgorsze? Sposób myślenia o sobie, ludziach i świecie, tworzy naszą rzeczywistość. Swoim myśleniem, tworzysz swój świat... Zastanów się nad tym...
  • Karola457 26.01.2022
    Urszula Pieńkowska Po pierwsze nie mogę pisać doktoratu bo nie jestem w stanie nawet zdać matury. Po drugie czy pani zugeruje żebym poszła do psychologa?
  • Karola457 Nic nie sugeruję. Życzę miłego dnia :)
  • Karola457 26.01.2022
    Urszula Pieńkowska wzajemnie
  • Karola457 Dziękuję :)
  • Karola, to terapeuta Karoli, który eksperymentuje na... - na nas.
    Niektórzy pokazują ten portal psychologom, a ci - jak to psychologowie - myślą i im się wydaje.
  • yanko wojownik 1125 Dziękuję za trafne spostrzeżenie :)
  • Urszula Pieńkowska, A nie ma sprawy, zawsze służę, o ile mogę, o ile moje spostrzeżenie nie jest totalnym idiotyzmem.
  • yanko wojownik 1125 Nigdy nie jest idiotyzmem. Każdy z nas ma prawo do swojej prawdy :)
  • Urszula Pieńkowska, Jesteś miła aż nazbyt - dobrze - powiedzmy że tak, pewnie będziesz tiu chuliganić, naturę idzie wyczuć,. wiesz gdzie dymimy na forum... - nie jesteśmy wybrani, jesteśmy inni...
  • yanko wojownik 1125 Zdecydowanie jesteśmy inni. I chwała nam za to, że tak jest. Nie bądźmy zwartą masą. Nie bójmy się swojego indywidualizmu i pokazujmy go światu. Wszystkiego dobrego :)
  • Urszula Pieńkowska, zdecydowanie masz potencjał, nawa;aj na forum,, bo tam już śmieć, umieranie, brak wszystkiego, co pobudza..., Zostań jebną z nas, niech tu: https://podobnestrony.pl/do/opowi.pl o Tobie napiszą....
  • yanko wojownik 1125 Dobre, dobre. Dziękuję :)
  • Urszula Pieńkowska, Ale nie ma za co, tam dobrze nie piszą, poniekąd chodzi o to, by się poświęcić, ale przecież, my nie jesteśmy źli, tako i Ty, nie będziesz.
  • yanko wojownik 1125 Widziałam tę stronę zanim zapisałam się na opowi :)
    Widocznie opinie innych nie mają dla mnie aż tak dużego znaczenia...
  • Urszula Pieńkowska, To jesteś nasza! Tu nie usuwają kont...
  • yanko wojownik 1125 :)
  • Urszula Pieńkowska, Można w określonych okolicznościach dostać bana, ale to trzeba się bardzo, bardzo starać (ja miałem, Martyna - miała, Refluks - miał, Sowiasty - miaŁ, Bogumił - wiele razy etc.), konto i tak zostaje.
  • yanko wojownik 1125 Taki związek na śmierć i życie :)
  • Urszula Pieńkowska, Widzisz w co weszłaś, teraz już nie masz wyjścia, nawet ewakuacyjnego. Nowe pitol;nie trzeba założyć, numer 98.
  • Urszula Pieńkowska, W sensie - Ty mogłabyś czynić honory
  • Grain 26.01.2022
    Według mnie, pani Karolina zbiera materiał naukowy do pracy naukowej /być może z socjologii albo psychologii/ i będzie z tego co najmniej niezły doktorat.
    Powodzenia, a ja pokibicuję eksternistycznie.
  • Bardzo możliwe... Twoje stanowisko mi się bardzo podoba. Zdaje się być jedyne właściwe. Pozdrawiam serdecznie:)
  • cos_ci_opowiem 27.01.2022
    Grain, po raz pierwszy mamy podobne spostrzeżenia.
  • Grain 27.01.2022
    cos_ci_opowiem, nikt nie jest idealny
  • LBnDrabble 26.01.2022
    Zapraszamy do zabawy ze stusłówkami!
    Piszemy jedno drabble na poniższe tematy (można na jeden,
    czy na drugi, albo połączyć obydwa)
    1) Technologiczny zgred
    2) Wisienka
    Czas pisania: 31.01.2022 do 23:59
    Liczymy na Ciebie!
    Literkowa
  • Violet 26.01.2022
    Chyba naprawdę żarty sobie robisz.
  • Akwadar 26.01.2022
    I to jakie! :))

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania