O "wypieprzeniu z Artefaktów"???

Już nie ma tego histerycznego portalu, dlatego pozwalam sobie niżej zacytować korespondencję. Moją własną, do której posiadam niezbywalne prawo:

 

"Re: "Nowe" zasady przyznawania tytułów?

Wysłano: dzisiaj, o 00:01

autor: [Admin}

Oczywiście kontro usunę, zrobię to jutro z samego rana. 

Pozdrawiam,  

[...]

 

"Nowe" zasady przyznawania tytułów?

Wysłano: wczoraj, o 23:08

autor: kresowa pani

Cytat: 

 

"Ranga pojawia się również po to, by w szczególny sposób wyróżnić autorów, którzy wydawali w wydawnictwach tradycyjnych, a przy tym nie odtrącać osób, które wydały się w wydawnictwie vanity lub samodzielnie." Post z 28 maja br. 

 

Szanowna Pani, 

 

nie ja się kiedyś zakwalifikowałam do "wydanych pisarzy", lecz uczynił to Pan Tomek D. Z tego, co się orientuję, to raczej "prawo" w tym także nadawania tzw. tytułów nie działa wstecz. I z tego, co się też zorientowałam, Pani "moderatorka globalna" [zarejestrowana w kilkanaście miesięcy po mnie] stawała wręcz na głowie, aby mnie z tej grupki wykopać, co niniejszym dwa dni temu uczyniła    

Mogę być tu nawet "scyzorykiem", zresztą i tak na żadnym użytkowanym przeze mnie forum nie obnoszę się ze swoim zaksiążkowanym (wierszo)pisaniem, niemniej: nie znoszę jednego. A mianowicie, żeby robiono ze mnie idiotkę   

 

W świetle niniejszego, proszę mnie uprzejmie z "Artefaktów" wyrejestrować, i będzie po problemie. Także dla mnie, której niejednokrotnie chamstwo "moderatorki globalnej" - przynajmniej w moim przypadku - jest nie do udźwignięcia   

 

Z wyrazami szacunku  - [...] (kresowa pani)"

 

Po ośmiu miesiącach rzeczone "Artefakty" padły. Padły z całkiem prozaicznego względu: już mało kto - przy rosnących kosztach dla właścicieli portalu - tam się publikował.

Średnia ocena: 3.4  Głosów: 18

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (109)

  • cos_ci_opowiem 23.10.2021
    Ja nie mogie, kobieto, czego Ty oczekujesz po takich publikacjach? Owacji? XD
  • befana_di_campi 23.10.2021
    Niczego, stalkerstwo! I naucz się pisać po
    polsku, tzw. literactwo, z bazaru na Kercelaku ? Mimo wszystko jest to swoistego rodzaju krytyka literacka, nie menelstwo portalowe, do którego ty - zwielokrotniony a la refluks, klonie - się zaliczasz.
  • cos_ci_opowiem 23.10.2021
    befana_di_campi xD
  • skandal 23.10.2021
    befana_di_campi się publikował-po jakiemu to? Po wolsku?
  • befana_di_campi 23.10.2021
    skandal Nie znam wolskiego, wystarczy, że skandalstwo je zna. Ja tam nie muszę ?
  • skandal 23.10.2021
    befana_di_campi na pewno z polskim masz problem
  • befana_di_campi 25.10.2021
    skandal Nie większy niż ty.
  • robaczek 23.10.2021
    Twoje wpisy i dzieła nawet na Karcelak się nie kwalifikują.
    I jeśli ktoś się kwalifikuje do menelstwa portalowego to właśnie ty.
    Dlatego jesteś tak lubiana wszędzie.
    Jeśli tu jest gnojówka jak piszesz, to idź stąd krakowska gwiazdo nauki i literatury i nie rób obory takimi tekstami.
    Rozpaczliwie szukasz zainteresowania i dajesz upust swojej niebotycznej frustracji.
  • befana_di_campi 23.10.2021
    Ernest ze zlazaca skórą czknal teraz bezglosnie przed polknieciem go jako insekta przez głodnego wróbelka???
  • befana_di_campi 23.10.2021
    W którym miejscu, insekcie lonowy, napisałam tu o "gnojowce"???
  • robaczek 23.10.2021
    befana_di_campi
    befana_di_campi wczoraj o 14:12
    Grain Wszyscy - niestety - do tej gnojówy lizą, bo zwijają się tzw. portale względnie wyrzucani przez adminów użytkownicy, zabierając ze sobą swoich czytelników, im - mimowolnie - te portale zwijają. Jak np. "Artefakty".
  • befana_di_campi 23.10.2021
    robaczek Mnie interesuje tekst obecny, nie pol prywatna korespondencja dot. poprzednich wpisów, przenoszony przez tobie podobnych, tufusie plamisty?
    Nader ubogi ten twój styl oraz słownictwo SwangSongowy ? w najbliższej edycji ?, zwanego komentarzem, rzygania.

    P. S. Tak, w tym miejscu, zanim zabiorę się za dalszy ciąg namierzania opowijskiej werbalnej bandyterki, to (przypuszczalnemu) refluksowi trzeba zademonstrować to, co jest rownoznaczne z jego mentalnościa. A przede wszystkim - wyobraźnią. Zatem: bez "pacirza" - dla niniejszego krocionoga - Ament!!!
  • befana_di_campi 23.10.2021
    "Tyfusie", literówka ?
  • befana_di_campi 23.10.2021
    robaczek No, no? Trzeba nie mieć za kapke godności, aby się zgodzić na utożsamienie siebie z menda, robalu?
  • robaczek 23.10.2021
    befana_di_campi No proszę jak się babsko rozwinęło, kiedy dostała w oczy swój wpis :)
    Jak prywatna, kiedy publiczna? :)))
    I tak własnie oceniłaś portal.
  • befana_di_campi 23.10.2021
    robaczek No i owsik nie wytrzymal ? Jeszcze nie ma księżyca, a już za dnia wypelzl ze swojego Ukochanego pupy ???
  • robaczek 23.10.2021
    befana_di_campi Czy przypadkiem nie uciekasz od meritum problemu babo? :)))
    Dlaczego szalejesz po tej gnojowicy i tytłasz swoje hrabiowskie cielsko w tym szambie? :)
  • SwanSong 23.10.2021
    Brytfana odkryła emotikonki i udaje nastolatkę. Daremne żale, próżny trud.
  • befana_di_campi 23.10.2021
    Emotikonki są w telefonie, glisto o robaczkowych ruchach, udajaca baletniczke, ? splesnialy. Niby inny użytkownik, a przecież ta sama antyczna hydra.
  • Masochistką ona jest.
  • SwanSong 24.10.2021
    befana_di_campi
    Nie zniżam się do twojego poziomu, więc mnie te obelgi nie ruszają. Wszyscy i tak się na tobie poznali.
  • befana_di_campi 24.10.2021
    SwanSong Nie masz co się "znizac", skoro tkwisz poniżej stu metrów mułu?
  • SwanSong 24.10.2021
    befana_di_campi
    Gadaj sobie, gadaj, tylko to ci zostało ;-)
  • Befano nie wiem czy pamiętasz, ale poznaliśmy się na afektach. Mnie tam opiepszano za wrzucanie archiwalnych tekstów (gdybym nie podawał daty, to nawet by o tym nie wiedzieli) i podawanie linków do mojego bloga. Potem usunęli mi parę tekstów za "niechlujność". Dopiero po paru meilach dowiedziałem się, że chodziło o brak spacji po myślniku. Pozdrawiam 5
  • cos_ci_opowiem 23.10.2021
    Opiepszano, meile? Serio? Nie lubię się czepiać, ale chyba jesteśmy na portalu literackim?
  • O cholera - poloniści tam rządzili?
  • cos_ci_opowiem 23.10.2021
    yanko wojownik 1125 I ten pan wyżej się dziwi, że usuwano mu teksty za niechlujność. Ja bym też za ortografię gonił.
  • robaczek 23.10.2021
    Parę innych niechlujności też było.
  • cos_ci_opowiem jak jest błąd to trzeba do podać w komentarzu, a nie usuwać. I jeszcze jedno nikt mi tam nie zarzucał literówek (który ty mylisz z ortografią).
  • cos_ci_opowiem 23.10.2021
    Marek Adam Grabowski sz zamiast rz to literówka?
  • cos_ci_opowiem Ale "opszeniczano" jest poprawnie:)
  • cos_ci_opowiem 23.10.2021
    Edward Handscissors możliwe, ale "opiepszać" nawet edytor tekstu mi podkreśla.
  • cos_ci_opowiem To wina polskiej wymowy. Ubezdźwięczniamy spółgłoski w wyrazach mówionych. To słabe wytłumaczenie: "huśtafka", "Ezaf" , "Ezafowi"."nófka nie śmigana". Łatwiej powiedzieć "brz" niż "prz".
  • cos_ci_opowiem 23.10.2021
    Edwardzie, ale o tym się uczy już w podstawówce, a tu typ na portalu literackim wyjeżdża z "opiepszaniem" i żali się, że go szykanowali za niechlujność. XD.
  • cos_ci_opowiem, Ale uwagę zwracać, dać czas na poprawienie, usuwać to brutalne i zniechęca do pisania.
  • cos_ci_opowiem Tak. Literówka to zamiana litery, jeśli nie wiesz.
  • cos_ci_opowiem: "a tu typ(...)" - Daruj sobie chamie uwagę!
  • yanko wojownik 1125 masz rację, ale co poradzić na chamów.
  • cos_ci_opowiem 24.10.2021
    Marek Adam Grabowski Dlaczego mam sobie darować wytykanie analfabetom to, że są analfabetami na portalu literackim?
  • cos_ci_opowiem Jeden błąd (typowy dla dyslektyka) czyni analfabetą? Rozumiem, że ty też jesteś analfabetą skoro nie wiesz co to znaczy "Błąd ortograficzny". Daj mi spokój prostaku!
  • befana_di_campi 24.10.2021
    Marek Adam Grabowski Zauważyłam, ze to dysleksja, ale toporny klon, jakby nie miał już niczego innego do roboty, to zaraz pokaka się na rzadko do swoich porozciaganych, od wiosny niepranych szmat, uczepi niczym kleszcz, cebulowo upoci, aż jego (bardziej jej) cuch rozniesie się po całym forum ?

    ?decznie ?
  • robaczek 24.10.2021
    befana_di_campi Jeny, jaka ty jesteś obrzydliwa babo (:
    Ten portal to za wysokie dla ciebie progi.
  • befana_di_campi 24.10.2021
    robaczek Jestem, befana, insekcie! I naucz się klonie podły zwracać do przeciwników z szacunkiem. To i ciebie zacznie się szanować, "glizdo" wypełzła z czterech liter twojego amanta po zaaplikowaniu mu soku z kiszonej kapusty!

    A robactwo nickowe płci aby nie posiada?
  • befana_di_campi 24.10.2021
    robaczek Uważaj na własne kulasy, znaczy czułki!
  • robaczek 24.10.2021
    befana_di_campi Jeszcze jesteś w tej gnojówce pieprznięta babino? :)
  • robaczek, befana, dorośli ludzie a obrażają się jak ośmiolatkowie.
  • robaczek 24.10.2021
    Edward Handscissors Ta baba, sadząca się na intelektualistkę i chwaląca dokonaniami na niwie naukowej i literackiej, jest po prostu żenująca w swoich "dziełach" i komentarzach.
    Faktycznie gnojówkę robi, a temat gówna jest u niej motywem przewodnim :)
  • befana_di_campi 24.10.2021
    Edward Handscissors Befana nikogo nie obraża, jednak chamiom typu robaczek plus tegoż (trans) mutacje mówi zwyczajnie "wała"?
    Befana zazwyczaj brzydko się nie wyraża, niemniej wobec powyższego menelstwa, które co rusz podszywa się pod coraz to nowe nicki, zaczyna zachowywać się: prawie podobnie. Prawnie, co znaczy, że nie do końca ?
  • robaczek 24.10.2021
    befana_di_campi Żenada babo (((:
  • befana_di_campi 24.10.2021
    robaczek Jeszcze refluksa nie pohamowali, więc rzyga sobie pod robaczkowy wyrostek. Ale uwaga: w razie perforacji tzw. ślepej kiszki, to robaczkowa przyszłość... ☠️
  • befana_di_campi 24.10.2021
    "Prawie" ?Znowu ta idiotyczna srajfonowa podpowiedź ☹️
  • robaczek 24.10.2021
    befana_di_campi Napisałaś o portalu, że gnojówka, czy nie? :)))
    Jak możesz nurzać więc swoje zwiędłe cielsko w takim miejscu, krakowska gwiazdo? :)
  • robaczek 24.10.2021
    befana_di_campi Znowu temat oboczny gówna? :)))
  • cos_ci_opowiem 24.10.2021
    befana_di_campi opisujesz swoje przygody, oblecho? Przeloguj się jeszcze na Graina, będziesz bardziej wiarygodna. ;)
  • befana_di_campi 24.10.2021
    cos_ci_opowiem albo alaolaula albo kurkuma albo kigja albo... Stale oraz wciąż ta udająca komentatorstwo - łachudra. Nawet nie powraca jak fala. Po prostu tkwi otorbiona w tym swoim ropowiczym wrzodzie??? dopóki nie przemieni się we własną autogangrene. ?
    .
  • befana_di_campi 24.10.2021
    robaczek Z jakim przestajesz, takim się stajesz. Szczególnie podczas zarazy.
  • befana_di_campi 24.10.2021
    robaczek Nie mam "cielska" tasiemcu. Ani jeszcze nie "podwiedlam", jak ty w formalinie, aby cię teraz demonstrowano jako eksponat podczas zajęć z parazytologii? Zamiast literackich utworów... Na "opowi" ?
  • befana_di_campi 24.10.2021
    Zapomniałam o "imii" rymujaca się z "wymia". Ooo, skleroza ?
  • robaczek 24.10.2021
    befana_di_campi Jakie opowi hipopotamie?
    Piszesz o tej gnojówce?
  • cos_ci_opowiem 24.10.2021
    befana_di_campi weź sobie porterka czy winko zażyj i przestań truć.
  • befana_di_campi 24.10.2021
    robaczek ...w której z ukontentowaniem wielkim przygląda się jak w wypukłym lustrze, larwa, która przyszłościowo koncypując, postanowiła zostać "robaczkiem"...

    Koniec z przepychankami! Wont mi stąd wielonickowa hołoto z tymi zdublowanymi baniakami jak u syjamskich bliźniąt.
  • robaczek 24.10.2021
    befana_di_campi Nie pisze się wont tylko won :)
    Poleżałaś trochę w lodówce i parę odruchów wróciło?
    Strasznie upierdliwa jesteś babo.
  • IgaIga 23.10.2021
    Yyy... Ale że o co chodzi? :/
  • Cicho_sza 23.10.2021
    Iga, to je amelinium. Tego nie pomalujesz ? Jakieś gorzkie żale.. chyba..
  • IgaIga 23.10.2021
    Cicho_sza - nie ta pora roku! ?
  • Cicho_sza 24.10.2021
    IgaIga no właśnie ?
  • Lotos 23.10.2021
    Artefakty to był dobry portal.
  • befana_di_campi 24.10.2021
    W swoim czasie go scharakteryzuję :) Tak, był czasami nawet bardzo dobry, ale swoim wielomówiącym, choć nie wprost napisanym "wyp***"" do nieodpowiadającej jej użytkowników tzw. moderatorka globalna zrobiła mu wielkie ziazi.

    No i "Artefakty" poszły se w drebiezgi :|
  • robaczek 24.10.2021
    befana_di_campi Gówno kogo obchodzą twoje charakterystyki :)
  • befana_di_campi 24.10.2021
    robaczek Ciebie nie muszą, jeżeli cały czas tkwisz w jelicie grubym jakiegoś pechowca :-D
  • robaczek 24.10.2021
    befana_di_campi Na razie tkwię w rozkładających się zwłokach jakiejś babiny :)
  • befana_di_campi 24.10.2021
    robaczek Smacznego, robaczku :-D Tylko się nie przejedz, bo jeszcze się rozpukniesz :-) Od własnych gazów :-)))
  • robaczek 24.10.2021
    befana_di_campi Fakt, strasznie toksyczne to babsko:)
  • Zaciekawiony 23.10.2021
    A to wyżalenie się to z jakiejś konkretnej przyczyny?
  • Sobotnia butelka wina to dobra przyczyna, takiego z wysokiej półki.
  • cos_ci_opowiem 24.10.2021
    yanko wojownik 1125 albo porterek jak u Elżuni. ;)
  • Brytfance chyba styki się przepaliły. Biedna starsza pani.
  • befana_di_campi 24.10.2021
    A kto to jest ta staro nowa "Ciemna Strona Mocy"? Zero publikacji i jeden, słownie jeden komentarz, nowej śmietnikowej muchy potomkini / potomka:
    a) "angeliki czekały",
    b) "refluksa",
    c) Opalonego Ernesta,
    d) Nadleśniczego Nunescu,
    e) "robaczka",
    f) oraz innych, zrośniętych ze sobą, głową nazywanymi, garnkami, gdzie owa (bez)osobowa istota sobie myśli, że nie myśli, ponieważ nie grozi jej myślenie??? Albo że kogoś obrazi??? Gdyż akurat przypimpała się do b_d_c? I nikogo już innego?
    Kucharyje się jedynie obrażają, owa "ciemna strona mocy", która za stalkowanie może od tej "biednej starszej pani" tak oberwać w swój świecący ciujek, że bezosobowo rozpryśnie się jak ... kałuża przygnieciona kołami TIR-a.

    Aha, jeszcze po drodze jest "SwangSong" jako ewentualny duopol szczurostwa płci dowolnej.

    Oj, przycisnęło "robaczka", przycisnęło ;-)
  • befana_di_campi 24.10.2021
    W tej chwili dostałam odpowiedź: pod rozmaitymi pseudonimami te same klony. Zatem: do zobaczenia tam, gdzie pacynom będzie wyjątkowo niemiło :-) Przestaję odpowiadać na cokolwiek, mam jedynie kolekcjonować screeny.
    Oj będzie się działo, będzie! Nawet gdyby, gdzie wyjątkowo niemiło posiłkowano się wariackimi papierami!!!
    A ja potrafię (z)robić aferę :-D
  • Pudło, pani starsza : ) Klon całkiem nowy i świeży i nie żadnej z powyższych, wymienionych person : )))
    Ps: co za słownictwo, jestem pewien, że w pewnym wieku zwyczajnie ta nie uchodzi.
    A fe : )))))
  • befana_di_campi Odpierdol się ode refluksa, grzecznie proszę.
    Omijał cię jak śnieg na chodniku.
    Doceń to.
    I nie strasz.
  • befana_di_campi 24.10.2021
    Ciemna Strona Mocy No i nowy screen!
  • befana_di_campi 24.10.2021
    Nadleśniczy Nuncescu A to zatrzęsły się gacie. Niezła szykuje się kolekcja :-D Będzie o czym później pisać :-D
  • befana_di_campi a proszę bardzo, tylko grzecznie zwracam uwagę, na nieobyczajne, można by
    rzec nieodpowiednie dla leciwych niewiast słownictwo. : )))
    Zalecałbym zaciągnięcie hamulca, choćby i ręcznego : )))
  • befana_di_campi Tak, bëdziesz latać po kolejnych forach i prehistorię swych pierdoletów roznosić jak rzeżaczkę.

    Tu refluks uśmiechnął się do skrina wdzięcznie.
  • befana_di_campi 24.10.2021
    Ciemna Strona Mocy "Leciwych", widziałoś mój PESEL? A co powiedzieć o Jej Wysokości Elżbiecie Drugiej? I co cię tak przypiliło, że akurat zostałoś zainteresowane akurat tą "starszą panią", którą nazwałoś "Brytfanką" mimo że jej uprzednio nie znałoś? Przecież to przezwisko dokonane przez:

    a) alaolęulę vel "kurkumę" vel "Imię" [pamiętam jej dzieła z Artefaktów] vel "kigję" - wiośniankę sześćdziesiąt pięć plus, a teraz - o ile się nie mylę - to "Coś ci opowiem"?

    b) "SwangSongostwo", które odgapiło od

    c) zob.: pkt a plus te rozmaite Opalone Dziwadła o typowych obojnackich cechach.

    Nikogo nie straszę :-D Lubię szarady i uwielbiam - zaczepiana przez tobie podobne osobnictwo - dać im popalić.

    Bowiem ze mną - w sprawach uczciwych - nikt jeszcze wojny na pióro nie wygrał. Wytrzymała, czytaj: niezdarta jestem, ciemniactwo :-D
  • befana_di_campi 24.10.2021
    Nadleśniczy Nuncescu Sam się zaraził od drogowych pań, by teraz innym wmawiać :p Pod warunkiem, iż ten domniemany "nadleśniczy" nie jest najprawdopodobniej... nie tyle nadleśniczą, co kłusowniczką portalowego miru :-D
  • befana_di_campi 24.10.2021
    Nadleśniczy Nuncescu Jak końska de do bata :-D :-D :-D
  • befana_di_campi No, to wyzywam cię na wojnę na pióro.
    Opowiadanie, limeryk, wiersz, haiku, dramat.
    Wybieraj.
    Właśnie refluks trzasnął cię bez pysk rëkawiczką osobiście szydełkiem wykonaną.
  • befana_di_campi 24.10.2021
    Nadleśniczy Nuncescu Następna kartka do skopiowania.

    Refluks natomiast nie ma kogo czym i po czym trzaskać. Najlepiej niech się sama potrzaska; pardon: pochlasta.Twarz, oczywiście, nie pysk, ponieważ ludź pyska nie posiada :-)))

    "Wojnę na pióro"? Z kim oraz czym? Zamieściłam tu rozmaitych rzeczy "bądź ile", i dobrze o tym wiesz, więc mnie nie rozśmieszaj, kukło awanturnicza z suchotniczego drzewostanu :-)))
  • befana_di_campi Rzuciłam wyzwanie.
    Forma przez cię wybrana.
    Przyjmujesz?
  • befana_di_campi 24.10.2021
    Nadleśniczy Nuncescu

    Po pierwsze: kobiety się nie pojedynkują,

    po drugie: pojedynkują się szlachetnie urodzeni [oczywiście mężczyźni],

    po trzecie mając 241 zamieszczonych tu publikacji nie widzę najmniejszego powodu, aby cokolwiek "przyjmować" ;-) Piszę con amore, nie na żadne konkursy typu "pojedynki z Nuncescu". A to dobre :-D :-D :-D Aż mi się humor poprawił do jutra :-D :-D :-D
  • befana_di_campi Czyli rzucasz rëcznik.
  • SwanSong 24.10.2021
    befana_di_campi
    Kobiety się nie pojedynkują?
    Widać, żeś nieoczytana. Kobiety się pojedynkowały i bronią biała i palną. A za odrzucenie wyzwania to można cię tylko nazwać tchórzliwą purchawką. Najpierw się przechwalasz jak Burczymucha, potem kulisz ogon i zmykasz do budy. Ż A Ł O S N E.
  • befana_di_campi 24.10.2021
    Stop, stalkerstwu, udajace baletniczke, obojnactwo, co nie odróżnia pieska od grzyba.
    "Tchórzliwa purchawka"? Samo zapatrzylo się na siebie, by ratując osobiste kompleksy przypisywać je innym.
    Nie ma hermafrodyctwo co robić, to puszcza nie u siebie smrodliwe wiatry, bo nie potrafi niczego innego sklecić. Pewnie przez te w baletkach eunuchowe haluksy.
    Nigdy nie bawiłam się w babskie pojedynki. Takie załatwienia zostawiam paniom z zakrętów i na zakrętach.
  • befana_di_campi ale z ciebie swarliwe stworzenie. Kłapiesz i kłapiesz, kto by to wytrzymał?
    Weź ty sobie jakiś ziółek zaparz czy coś, w kociołku zamieszaj i idź spać.
  • befana_di_campi 24.10.2021
    Ciemna Strona Mocy Niezdarta jestem, bo Kresowa. Pani. Z "Artefaktów", która poszła wtedy, gdy uznała za stosowne. A po niej zwineli się inni, informując - prywatnie - Kresowa, dlaczego tak uczynili ???
  • befana_di_campi opowieści z krypty, czy jak?
    Kogo to obchodzi?
  • SwanSong 24.10.2021
    befana_di_campi
    Koniecznie o tym napisz książkę, kresowa niemoto :-)
  • befana_di_campi 24.10.2021
    Ciemna Strona Mocy Jak nie obchodzi, to jaka cię tutaj przywlokla zaraza, udający intelektualiste, pierwotniaku?
    Ledwie się niby zarejestrował i natychmiast przyczolgal do akurat tej jednej jedynej użytkowniczki oraz wyłącznie pod jej tekst???
    Mnie nie przegadasz, embrionku. Na UJ nazywano mnie "mistrzynią erystyki", antypoczcziwcze ?
  • befana_di_campi 24.10.2021
    SwanSong To tak siebie uprzejmie nazywasz, obojnactwo?
    Cóż za godna podziwu samokrytyka hetmafrodyty. No nic, ino padajta narody, pocałujta mnie w brodę. Bo chyba nie w cztery litery???
  • befana_di_campi wiesz babciu jak to jest, jak pies ujada, to człowiek mimochodem się
    obejrzy i zainteresuje. Tak było jeśli chodzi o ciebie. Głośno szczekasz, aleś już bezzębna
    i wyliniała.
    Próbujesz przynajmniej kłapnąć obelgą (dosyć prostacką), ale to daremne i bezcelowe.
  • befana_di_campi 24.10.2021
    Ciemna Strona Mocy Z tą "babcią" nie bardzo ci się udalo, ponieważ moje jedyne dziecko umarło w wieku 2 miesięcy.
    Jeszcze i trochę własnych fiszbinow posiadam oraz całkiem bujny kok.
    Tobie mogę jedynie powiedzieć, że twoje podlectwo prędzej lub później wroci się tzw. karmą i wtedy moze być ci smutno.
    Nie używam "prostackich obelg", gdyż z prostactwem staram się mieć jak najmniej do czynienia, za to z ironią, to jak najbardziej ☺️
  • befana_di_campi babcią można być nawet nie posiadając własnych potomków, np: mentalnie.
    Tak cię odbieram. Co do mojego niby "podlectwa", no cóż, niech wraca :)))
    Acha, odnośnie prostackich obelg, to chyba demencja, bo własnych wpisów nie pamiętasz.
    Przykre.
    Dobra idę już sobie, na razie. Do zobaczenia jutro : )))
  • befana_di_campi 25.10.2021
    Ciemna Strona Mocy "Prostackie obelgi" to przede wszystkim rzucanie jobami, którymi ja się nie posługuję w przeciwieństwie do innych, twoich - rzekomych - forumowych przyjaciół. Jeżeli chcę napisać brzydko [ordynarnie] to wykropkowuję albo daję gwiazdki.

    Ty piszesz o bezzębnej, wyliniałej starej kobiecie, z którą ja osobliwie w żaden sposób się nie utożsamiam, choć sam nie wiesz, młodzianie pseudo promienny, iż chwila-moment i tylko wystarczy zwykły wypadek w domu, kiedy łamiesz sobie obie rączki, a wtedy? Być może, że tak przez ciebie pogardzana jakaś stara, bezzębna, półłysa kłapaczka będzie ci zakładać pampersy, myć oraz karmić?

    Nie ma żadnej "mentalnej babci", lecz jedynie doświadczenie życiowe, ono zaś jest bezcenne. Także dla młodego pokolenia, a ono nadal poszukuje u mnie akceptacji. Ponieważ jestem autentyczna.

    Do żadnego "zobaczenia", bo ja nigdzie oraz pod żadnym z moich utworów nie chcę cię widzieć.

    Powtarzam jeszcze raz: stop hejterskim obelgom!!!
  • dygresja 24.10.2021
    Befano...jakże pięknie odstręczasz od swojej twórczości...
    Już więcej nic w temacie, bo boli...
  • befana_di_campi 24.10.2021
    No boli ?
  • absynt 30.10.2021
    Moja mama umierając mówiła załamującym się głosem: zawsze bądź sobą, choćby mieli cię znienawidzić. Czy miała rację? Nie. I tak nas znienawidzą za wszystko: bogactwo, urodę, talent. Dyskusja nie ma sensu. Piszemy, jak potrafimy, a wszyscy tu jesteśmy z samotności. Szukanie poklasku nie jest niczym wstydliwym. To bardzo ludzkie. Pozdrawiam wszystkich stalkerów, pozdrawiam samotne dusze, mamy zbyt mało czasu by walczyć, zresztą czy warto?
  • Stal 12.12.2021
    Czego nie robi się z samotności, przydałaby się na to jakaś pigułka. Zgadzam się nie warto walczyć, lepiej i szybciej machnąć ręką i wrócić do swojego życia, spróbować wynaleźć pigułkę czy poczytać Ciebie

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania