...

,,,

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • MKP dwa lata temu
    "Gdy wyszła, pilot spojrzał pod kołdrę i odciągnął piżamę jedną niepołamaną ręką. Sprawdził, czy w czasie wypadku nie odcięło mu męskości. Odetchnął z ulga widząc wszystko na swoim miejscu." - zrobiłem dokładnie to samo po znieczuleniu w kręgosłup???

    "dwóch połamanych nogach i ręce, " - rękach
  • Poncki dwa lata temu
    nie, jedna ręka była nie złamana
  • MKP dwa lata temu
    Poncki
    Fakt
    Ja źle przeczytałem:)
  • MKP dwa lata temu
    Poncki Już wiem, dlaczego mi to zgrzytnęło. Dalej jest "których" co pasuje do nóg w liczbie mnogiej, ale nie do "ręce". Nie powinno się tak zestawiać, ale nie jestem na 100%. pewien.

    "zreflektował się, gdy pomyślał o swoich dwóch połamanych nogach i ręce, z których wystawały gwoździe zaczepione do ramy, jakby w sali tortur."
  • Poncki dwa lata temu
    MKP
    Przyznaję, że też mi się wydaje niefortunne takie zestawie wyrazów.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Poncki Przestawię szyk, może się w końcu przestaniecie czepiać :)
  • MKP dwa lata temu
    Abbie Faria
    Nie ręczę, ale postaram się swoją czepliwą naturę utrzymać na wodzy:)
  • Narrator dwa lata temu
    Zanim wyszła, spojrzała pod kołdrę i odciągnęła mu piżamę, żeby sprawdzić, czy w czasie wypadku nie stracił męskości. Odetchnęła z ulga widząc, jak mu pięknie stoi. ?
  • Poncki dwa lata temu
    Epizod trochę wyrwany z kontekstu, ale rozumiem, że ten wypadek spowodował takie wyrwanie.
    Można też podejrzewać, że za wypadkiem stoi jajo, chociaż napisane jest, że pilot sprawdził i nadal ma dwa.
  • Domenico Perché dwa lata temu
    Co ma to wspólnego z resztą, to nie kumam.

    Rozśmieszył mnie akt sprawdzenia męskości.
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Obstawiam, że ten szpital to atrapa, chorzy to podstawieni kosmici przebrani za połamanych ludzi, a akcja przeniósła się do wnętrza jaja, znaczy statku kosmicznego. Teraz pozostaje kwestia, kiedy mistyfikacja zostanie ujawniona. ?
  • MKP dwa lata temu
    No i to się nazywa wyobraźnia ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania